Zwickenpflug BMW M3 Leather Edition: kožené „eMko“

Německá tuningová společnost Zwickenpfluzg sice nepatří mezi ty známější a výraznější (možná zčásti i pro svůj název), ale nyní se blýskla představenými modifikacemi pro BMW M3.

Kromě přidání několika koní navíc bylo hlavním programem ozvláštnit interiér. A jak už samotný název napovídá, nijak jinak než kůží to nebylo. Celý vnitřek je laděn v černo-hnědé kombinaci, přičemž kožené čalounění nyní najdete téměř úplně všude. Aby ovšem interiér nepůsobil příliš jednotvárně, úpravce se rozhodl ozvláštnit sedadla, strop a výplně dveří světlou broušenou kůží.

Další úpravy jsou svým způsobem už jenom okrajové, vždyť standardní BMW M3 ani není třeba nějak zvlášť upravovat. Zwickenpflug přidal ještě 19-ti palcová litá kola BBS a přednastavená řídící jednotka motoru se postarala o zvednutí výkonu o 25 koní/18 kW na hodnotu 445 koní/327 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zwickenpflug BMW M3 Leather Edition
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků