Zvůle zachycena kamerou, policista vzápětí rezignoval

Zvůle zachycena kamerou, policista vzápětí rezignoval

Video ukazuje situaci na dálnici v Jižní Karolíně. Řidič Chad Walton jel v levém pruhu za policejním vozem a vše natáčel na svůj mobilní telefon. Zdálo se mu totiž, že policista zdržoval.

Když se pokusil ho předjet zprava, šerif zrychlil, vzápětí Waltona předjel a pak prudce zabrzdil. Došlo ke kolizi. Poté Walton zavolal na tísňovou policejní linku…

Toto se událo před dvěma dny, za tu dobu video zhlédlo na YouTube téměř půl milionu lidí.

A dnes mělo vše dohru. Policista Craig Culpepper rezignoval. Jeho šéf mu sice nabízel jiné místo, ale Culpepper se přesto rozhodl od policejního sboru odejít.

A proč ke všemu došlo?

Culpepper řekl televizní stanici WWAY3, že se cítil Waltonem ohrožený. Ten jel těsně za ním a rozsvěcel světla. Moderátor WWAY3 poté zmínil, že Walton toto dělá často a pak si policisty natáčí na video. Na YouTube je ale pouze jedno video pořízené Waltonem…

Škoda na voze Waltona byla minimální, zhruba za 100 dolarů. Opravu nárazníku jeho vozu uhradí policejní útvar, kde Culpepper sloužil.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků