Zvukový generátor Audi již není výsadou 3.0 TDI. K dispozici je také u 2.0 TDI

26 komentářů

Fantomas
7. května • 9:33

A za další tučný příplatek prý bude ve výfuku i aromatizér, který bude vypouštět vůni benzínu :-)

Fantomas
7. května • 13:10

Na druhou stranu vím, že někteří lidé jsou ochotní vyhodit obrovský balík peněz za téměř jakoukoliv kravinu, a tak počínání výrobce i chápu.

Zelí
7. května • 19:05

100% zásah do černého. Copak příplatek za laděný výfuk ... to je ten nejmenší nesmysl, za který jsou lidi ochotní vyhodit peníze.

Jirka
7. května • 9:02

bude to i pro HTP? :-))

Karamba
7. května • 8:31

Koukám, že tu nikdo nepochopil hlavní výhodu tohoto systému. Tak já Vám to prozradím. Když si koupíte Miltek, nebo podobnej tuzi vejfuk, tak Vám tu bude řvát na celou vesnici a to pořád, zatímco zde si ten efekt můžete zapnout, jen když chcete.

omg
7. května • 8:44

opravdu cool vychytavka, jet po meste se smradlavou uprdenou naftou a pak jakoze "ted budu frajer, 15ti lety kravky stojej podel silnice" tak si zapnes v8 efekt a hned vlhky kalhotky nebo co?? Jestli teda opravdu neni lepsi koupit treba nejakou tu v6 rovnou... nemas na benzin? nehraj si na frajera ;)

Karamba
7. května • 9:52

Dobrá a teď to řekni všem, co mají Octu RS a další hromadu aut s laďákem. Dnes má většina silnějších aut laděný výfuk...takže šmitec. Mimo jiné jezdím s V6, ale to tě zajímat nemusí.

omg
7. května • 10:27

asi je to nad tvou mozkovou kapacitu, ale "ladak" a generator zvuku je neco uplne jineho.. ladak si dej treba na hlavu a prd do nej pusou kdyz se ti to libi, nic proti.. ale pokud si jdes koupit naftu 4valec a tvuj pozadavek je aby znela jako benzin v8 tak jsi proste mental at chces nebo ne :D

Karamba
7. května • 11:16

Takže s naftou 2.0 jsem mentál a s benzínem 2.0 ne?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jehoVista
7. května • 13:40

Jsi mental protoze nerozumis psanemu textu.

revan_21
7. května • 14:28

Ty jsi podle svého nicku také mentál. Asi jsi už dlouho nedostal od někoho přes držku, co? Jehovisto:D

omg
7. května • 10:25

eh, co to meles?

omg
7. května • 7:47

jestli ono nebude lepsi si treba ten benzinak koupit, treba V6.. nez si koupit smradlavou herku a pak cpat do vyfuku udelatka na zmenu zvuku z traktoru na normalni auto.. ;)

omg
7. května • 7:49

hlavne 2.0tdi bude se zvukem V8 spis pekna traparna, at uz na volnobeh nebo na dalnici.. neco jak mlady tuneri s 1.2htp a ladakem..rev jak krava, ale nic z toho :D

revan_21
7. května • 14:26

Podle vás ten "mladý tuner" si nikdy nekoupí HTP :)))) To je pro lidi středního věku a duchodce :))) Takže klídek :)

Andrej
7. května • 7:12

Benzínový osemvalce? kdeže...ten znie takto! :-D https://www.youtube.com/watch...

revan_21
7. května • 14:27

Alfa? Vždyt to nedrží pohromadě :D

driver111
7. května • 17:52

Asi tak stejně jako nudné VW

revan_21
7. května • 18:50

Chtel bych vidět jak italské 1.9JTD z alf vydrží 1 milion KM jako 1.9TDI od koncernu :)
Alfy jsou sice krásné, ale to je tak všechno... Prostě... to nedrří pohromadě:D

driver111
7. května • 20:16

Proč myslíš, že koncern dává do aut common rail? Protože to PD umíralo ve 100 tisících. čí myslíš, že je common rail patent? - Alfa Romeo, potažmo Fiat. Doba kdy VW dělal staré poctivé diesly TDi je dávno pryč, PD stály za kulové a tak jim nezbývá nic jiného než patent italů common rail. PS, mám doma ještě poctivé staré tdi 81 kW v oktávce a Stilo Jtd 85kW, tak můžu srovnávat. Myslím, že je to pouze o údržbě:-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
revan_21
8. května • 12:10

Za ten blabol co si ted napsal si nafackuj :DDDDD
Na CR italiee opravdu nejakou dobu pracovala... Dokoncil ji ale až BOSCH... A Italove opravdu patent na CR nevlastni... Uz jen proto, ze to pred 50ti letyy vymyslel nejakej švýcar.
Dalsi vec... Dnesní 1.9TDI CR mají standartní životnost 650 000km... ktere jsou pri spravne udrzbe bez problemu schopné dosáhnout.

driver111
8. května • 20:15

Ano švýcar byl první co se tím zabýval, ALE pozor! Jako první s tím přišlo CR Denso, které mělo použitelnou (rozměj funkční) verzi pro nákladní auta a patent a pak s tím přišlo vývojové centrum Fiat pro osobní vozy a patent Fiat prodal firmě Bosch, někdy v 90 letech a bosch má pouze patent na systém, který Fiat vyvinul pro osobní auta.
Ano jak píšeš CR již mají životnost 650 tis při správné údržbě, nicméně já ti psal o systému PD, který nic nevydržel a byl slepou uličkou pro VW a obrovským problémem, než přešli na common rail a zatímco italové jezdili, němci stáli, než se přes své super PD dopracovali k technologii od Fiatu :-P

ernie
7. května • 7:44

Alfa? To je to, co sa do roka rozpadne? :-D

driver111
7. května • 10:14

To se spíš rozpadne ta audi - vlastní zkušenost B-]

tito
7. května • 11:51

Nenakupuj od vietnamských trhovců. Kdybys připlatil 50kč a pořídil Matchbox nebo Burago, nerozpadla by se.

petr V
7. května • 0:03

nechápu co je na tom když auto zní normálně tzn. tak jak má...tyhle náhražky považuju za těžkou stupiditu. navíc vzhledem k tomu že to vyrobil náskok díky technice, tak bych čekal že po třech letech odejde řídící jednotka toho výfukovýho sterea a díky tomu to přestane jet úplně a bude se muset do servisu. mám zkušenost se starší A6 2008 a můžu říct že je to spíš náskok do servisu

Doporučujeme

Články odjinud