Zvukový generátor Audi již není výsadou 3.0 TDI. K dispozici je také u 2.0 TDI

Zvukový generátor Audi již není výsadou 3.0 TDI. K dispozici je také u 2.0 TDI

Audi ještě před oficiálním představením dvakrát přeplňovaného naftového třílitru (313 k) upozorňovalo na zvuk, který bude tento motor produkovat. Jak už určitě všichni dobře ví, výsledek zní jako benzinový osmiválec. Důvodem je přítomnost tzv. zvukových generátorů ve výfuku. Ty ale už nejsou výsadou pouze pro vrcholný diesel. V rámci příslušenství lze tuto věc pořídit například pro A4 s motorem 2.0 TDI.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi

Konkrétně si zájemce může pořídit zvukové generátory do modelů A4 a A5 kombinovaných s motory 2.0 TDI, 2.7 TDI a 3.0 TDI. Sada obsahuje jiný středový tlumič, řídicí jednotku, dvě dvojité koncovky výfuku s průměrem 90 mm a samozřejmě elektroinstalaci.

Cena za tuto sadu činí 30 790 Kč bez montáže. Časovou náročnost vypočítali u Audi na 3,5 hodiny.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Výfuk vylepšený o zvukové generátory má u každé koncovky slepé rameno, na jehož konci najdeme jakési hrnce a uvnitř membrány. Přímo do výfuku se tak pouští vylepšený zvuk.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Audi

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků