Zvolili jsme nejlepší auta roku 2019: Zase Slovensko! A jedno nedostatkové zboží

Vyluxováno, tak jsem se začetl a vybral redaktora roku a je to Vladimír. Možná to přehlídl, možná nešetří jak já, vleze se do toho jaguára ta přepravka na pivo?

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 12. 2019 13:47

nejlepší je koncern to je jasný.. to nemusíte ani testovat..

Odpovědět  |   | 
Jim  |  24. 12. 2019 14:31

Slepici na kapotu a je to doma. Jsme přece v Česku. Ta by vyhrála i kdyby měla jen tři kola a místo volantu řidítka.

Odpovědět  |   | 
Cherokee  |  25. 12. 2019 00:44

Uz tie koncernosrajdy zacinaju byt kontraproduktivne. Ta propaganda je uz trapna!

Koncernrevue z toho zije, ale ludia si utvoria sami nazor.

Predrazene sracky! Zatial existuju ine moznosti a skutocne fakt radsej Toyotu, alebo aj Jeep ako nalestenu biedu Hitlerwagen Audi Qvasrat, nasrat!

Odpovědět  |   | 

četl jsi článek, měls vybrat redaktora co má s výběrem aut nejblíže k tobě.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  25. 12. 2019 08:43

Za mě jednoznačně Jimmík od Suzuki. Auto pro obyčejného smrtelníka s jasným zaměřením, vím co kupuju a splňuje očekávání. Žádný načančaný SUV, co se zahrabe na první mokré louce. Největší průser roku, je už tradičně česká Škoda, protože autem se má jezdit a ne o něm číst. A připočtu-li faktické lhaní o motorech ze strany celého koncernu VW, máte hodně co zlepšovat. Snad vše vyřeší momentální hromadné svolávačky a Škoda se zase stane, alespoň trošku použitelným německým vozem s pověstnou “německou kvalitou“.

Odpovědět  |   | 
tom  |  25. 12. 2019 09:31

Jen mam dotaz, jak lze aktualne skodovka a co ma za hromadne svolavacky?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  25. 12. 2019 09:35

"Německá kvalita" je blábol a nacisty vytvořenej a nadále přiživovanej mýtus! "Koncern" (a nejen on) je toho důkazem!

Odpovědět  |   | 
tom  |  26. 12. 2019 09:09

Souhlasim, je to stejnej blud jako bezproblémový japonec.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  25. 12. 2019 09:28

Někde v těch hodnoceních přece jen probleskl náznak zdravého rozumu - k čemu ty 400 a více koňový krámy jsou? Normální uživatelsky příjemný auto za přijatelnou cenu, takový který by asi většina normálních lidí chtěla, to jsem v článku nenašel ani jedno. Jo a toho Jimnyho, toho může ocenit tak hajnej nebo strážce národního parku ale není to auto to na normální ježdění, jízda po po dálnici s tím je utrpení pravého pruhu a do města si to pořídí akorát tak hipsterskej pitomec.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo