Zvláštní havárie: nejen řidič tvrdý chleba má

Zvláštní havárie: nejen řidič tvrdý chleba má

Automobilové závody jsou rychlé, nikdo se nediví, že se každou chvíli při nich odehraje i nějaká nehoda. A nemusí to být jen na trati, velmi záludné jsou i boxy jednotlivých stájí.

Příkladem může být video z nedávného tréninku na závod německého mistrovství cestovních vozů (DTM) v nizozemském Zandvoortu, kde čtyři mechanici přišli ke zranění, jak se říká, "jako slepí k houslím". 

Ralf Schumacher, bratr slavnějšího Michaela, přijel se svým mercedesem do pit stopu, kde mu mechanici bleskově vyměnili obutí a závodník opět vyrazil na trať.

Za zadní spojler jeho auta se však zachytila pneumatická hadice vedlejší party machaniků a tažena odjíždějícím mercedesem katapultovala do výšky čtveřici mužů v overalech. Ti vzápětí dopadli na zem a zprvu to vypadalo na vážná zranění. Závodník si ničeho nevšiml, šlápl na plyn a vyjel k dalšími tréninku.

Mechanici nakonec utrpěli zranění jen lehká, i když celý incident vypadá dosti zle.

 
 

Zdroj: E15.cz

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků