Zrušená Škoda Roomster nové generace vyfocena přímo v továrně

18 komentářů

Dandy
29. prosince • 16:48

Tečou mi slzy :-)

LOL
29. prosince • 21:27

jo, taky jsem se zlomil smíchy.. :-D

m
29. prosince • 13:49

Škoda že Škoda už není Škoda ale VW

puk123
30. prosince • 15:23

Kdyby Škoda nebyla VW, mohl bys jen vzdechnout: Škoda, že už není Škoda.

Tom
29. prosince • 11:41

Mě to příjde celkem škoda že ho stopli. V užitkové verzi za rozumné peníze by se určitě prodával dost. Taky by se jistě našla nejedna rodina co potřebuje takové auto a nemůže být bez auta se znáčkem škoda.

mpolan
29. prosince • 15:05

Tak si rodiny a podnikatelé koupí Caddy za stejně rozumné peníze s lepší výbavou. Už teď na tom byl Golf lépe jak Octavia, co se týká poměru cena-užitek, zrušení téhle přelepeniny mě vůbec nemrzí.

Tom
29. prosince • 23:07

To asi ano ale co mám zkušenost tak služebáky jsou z 90% škodovky, fabie, octavie samozřejmě v té nejsociálnější výbavě a zrovna v roomsteru coby užitkáči by nějaké tvrdé plasty a chudá výbava nevadily, navíc bylo auto připravené do výroby.
Je zajmavé že roomster I byl koncipován jako rodinný vůz a nesáhli tedy po VW Sharan/ Seat Alhambra ale po užitkovém Caddy. A užitková předělávka Sharanu coby užitkového roomsteru by mohla být taky zajmavá.

mpolan
30. prosince • 8:35

Chyba je ve vnímání. Lidi totiž vidí Caddy jako něco luxusního, protože v testech se setkají s těmi nejšpičkovějšími verzemi. Pravda ovšem je taková, že ty sociálky jsou stejná holátka s tvrdými plasty a nulovou výbavou, jako ty služební fabie a octavie.
Roomster by svým novým pojetím moc velkou díru do světa neudělal, popíral by sebe sama. Dodávka přestavěná na osobák nemůže nahradit čistokrevný osobák. Prostorem ano, ale komfortem a jízdou rozhodně ne.

Tom
30. prosince • 10:44

To ano. Ale už je to takovým pravidlem že v testech se objevují pouze top verze a když pak člověk vidí na ulici auto v základu tak se nestačí divit :D Proto jsem psal že pro Roomster by byl vhodnější základ Sharan, případně Touran.

Petr
29. prosince • 10:47

Zajímavý jsou ty favority a felicie v pozadí :-)

Petr
29. prosince • 7:59

Ještě,že ji neudělali,další příšernost:-O

Dral
29. prosince • 8:54

Představit nástupce Roomsteru na základně konstrukčně staršího auta než v případe první generace, to byla pitomost od začátku. Naštěstí někdo dostal rozum.

ello.
29. prosince • 10:33

Ano,stym sa da suhlasit,ale pravdepodobne by tam bola slusna cena co sa o Caddy povedat neda...(prepacte,sukr.dotaz.Dral je Vase priezvisko,lebo ked ano tak to sme dvaja:-)

puk123
29. prosince • 7:57

Škoda.

leone
29. prosince • 9:13

.. také myslím,.že ŠKODA,....pro "českého vlastence" , chtějícího tento typ vozu, neřešitelná situace,....buď drahý Caddy nebo nějaká francouzská sračka,....ale když soudruzi z NDR rozhodli, tak rozhodli, B-]

kolemjdoucí
29. prosince • 9:40

...říkáš francouzská sračka....no nevím, možná je Caddy technicky o kousek lepší, ale Berlingo nebo ten Pažout umí to stejný za půlku peněz...určitě bych radši auto s duší, než beztvarej, univerzální koncern za příšerný peníze...

manga
29. prosince • 10:15

Jakou má, prosímtě, takové Berlingo duši? Teď neříkám, že je Caddy nějak lepší, to nechme stranou, ale co, prosím, myslíš tou duší? Berlingo má příšerné řízení, hodně přeposilované brzdy - to je ta duše? Nebo co?

. . (Hoskin)
30. prosince • 22:22

Hej mě se třeba Berlingem jezdí dobře, přeposilovaný brzdy? A není to jen o zvyku? Když jsem sedl ze starýho auta do nový Octy tak mě to přišlo taky šíleně citlivý.
A řízení mě tam nějak nevadí, právě že s přehledem úplně, jako auto dělník ideálka.

Doporučujeme

Články odjinud