Poslední limitovaná edice Meganu R.S. zřejmě ponese název Ultime, podle uniklých informací by měla dostat tmavé exteriérové doplňky, výrazné polepy a černá 19“ kola Fuji Light Trophy. Zdroj: Renault

Poslední limitovaná edice Meganu R.S. zřejmě ponese název Ultime, podle uniklých informací by měla dostat tmavé exteriérové doplňky, výrazné polepy a černá 19“ kola Fuji Light Trophy. | Zdroj: Renault

Populární hatchback nahradí  bateriový model Megane E-Tech , který se již nějakou dobu prodává. Zdroj: Renault

Populární hatchback nahradí bateriový model Megane E-Tech, který se již nějakou dobu prodává. | Zdroj: Renault

Renault se chce v Evropě stát ryze elektrickou značkou do roku 2030, sesterská Dacia se také připravuje na  elektrifikaci , ale ta přijde až v poslední možné chvíli. Zdroj: Renault

Renault se chce v Evropě stát ryze elektrickou značkou do roku 2030, sesterská Dacia se také připravuje na elektrifikaci, ale ta přijde až v poslední možné chvíli. | Zdroj: Renault

Francouzská značka přesunula zábavné vozy pod hlavičku  Alpine  a vzhledem k tomu, že Megane jako takový končí výrobu v letošním roce, bude ostré RS bez nástupce. Zdroj: Renault

Francouzská značka přesunula zábavné vozy pod hlavičku Alpine a vzhledem k tomu, že Megane jako takový končí výrobu v letošním roce, bude ostré RS bez nástupce. | Zdroj: Renault

Renault Megane R.S. Zdroj: Renault

Renault Megane R.S. | Zdroj: Renault

Renault Megane R.S. Zdroj: Renault

Renault Megane R.S. | Zdroj: Renault

Renault Megane R.S. Zdroj: Renault

Renault Megane R.S. | Zdroj: Renault

Renault Megane R.S. Zdroj: Renault

Renault Megane R.S. | Zdroj: Renault

Renault Megane R.S. Zdroj: Renault

Renault Megane R.S. | Zdroj: Renault

Renault Megane R.S. Zdroj: Renault

Renault Megane R.S. | Zdroj: Renault

Renault Megane R.S. Zdroj: Renault

Renault Megane R.S. | Zdroj: Renault

Populární hatchback nahradí  bateriový model Megane E-Tech , který se již nějakou dobu prodává. Zdroj: Renault
Renault se chce v Evropě stát ryze elektrickou značkou do roku 2030, sesterská Dacia se také připravuje na  elektrifikaci , ale ta přijde až v poslední možné chvíli. Zdroj: Renault
Francouzská značka přesunula zábavné vozy pod hlavičku  Alpine  a vzhledem k tomu, že Megane jako takový končí výrobu v letošním roce, bude ostré RS bez nástupce. Zdroj: Renault
Renault Megane R.S. Zdroj: Renault
11
Fotogalerie

Zřejmě poslední ostrý Renault R.S. dorazí na autoshow v Tokiu. Bude to speciální edice Meganu

Slavná značka Renault Sport se odebere na odpočinek. Zanikne společně s koncem famózního rychlého hatchbacku.

Japonské zastoupení Renaultu oznamuje, ze na autosalon v Tokiu dorazí limitovaná edice ostrého Meganu R.S. Trophy. Zřejmě se nedá čekat, že půjde o tak drsný stroj, kterým je verze Trophy-R, s velkou pravděpodobností ale bude vůbec posledním strojem s označením Renault Sport. Francouzská značka přesunula zábavné vozy pod hlavičku Alpine a vzhledem k tomu, že Megane jako takový končí výrobu v letošním roce, bude ostré RS bez nástupce.

Populární hatchback nahradí bateriový model Megane E-Tech, který se již nějakou dobu prodává. Renault se chce v Evropě stát ryze elektrickou značkou do roku 2030, sesterská Dacia se také připravuje na elektrifikaci, ale ta přijde až v poslední možné chvíli.

Poslední limitovaná edice Meganu R.S. zřejmě ponese název Ultime, podle uniklých informací by měla dostat tmavé exteriérové doplňky, výrazné polepy a černá 19“ kola Fuji Light Trophy. Pod kapotou změny nečekáme, přeplňovaný motor s objemem 1,8 litru tak zůstane na svých 221 kW (300 k) a 420 Nm.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud