Zřejmě nejdražší Tatra 77 na světě jde do dražby. Je po šlechtici z Česka, přivést ji zpátky k životu stálo milion dolarů

30 komentářů

MUDr. Vyklátil
23. ledna • 22:56

Vím kdo má tohle ve stodole i s motorem pod plachtou a nechce to prodat idiot. Ještě má Aerovku a starý Saviem.

JA-NE
16. ledna • 14:10

v cechach je este jedna zelena myslim ze typ 77a ak sa mylim oprvate ma. a ta mi teda pride krajsia..vyhrala aj na pebble beach.

Honza
15. ledna • 22:59

Tak píšu ještě třetí příspěvek. Mám to tu takový rozházený. Myslím si, že pokud dnes vyrobená auta budou za 80 let v pojizdném stavu jak ta Tatra, tak to bude něco. Mám rád hlavně ameriky nebo starý japonce, ale tahle Tatra se mi prostě vždycky líbila. Zastaralým autem bych možná nazval Škodu 120, která je dnes nesmyslně ceněna. Ale někdo kvalitu auta hodnotí podle množství asistentů a airbagů a připojení na internet....

kolkyno
15. ledna • 18:13

krasna, tlieskam!!!

Ivo
15. ledna • 14:14

No nevím,nevím!Po rozkliknutí detailů,se mi zdá,že rekonstrukce je tak nějak odfláknutá!Rekonstrukce ta 30 000 000 korun,by měla vypadat asi lépe!

Karel
1. března • 22:44

Naprosto souhlasím !!! Myslím že Ecorra, nebo Ecorra + Kandus by to zvládli lépe, kvalitněji a za nižší cenu !

Mudr.Vyklátil
15. ledna • 11:38

Pro čecha zázrak světa. Reál byl ten, že ve světě a to v USA už byla auta o mnoho víc vymakanější.
Tohle mělo těžký vzduchem chlazený nesmysl vzadu. Nebrzdilo to netopilo to. Výbava nula.

Honza
15. ledna • 0:14

Mám rád americký auta. Mám americkýho veterána. Ale tu Tatru bych prostě nezavrhoval. A vzduchem chlazenej motor měl výhody hlavně v Africe apod.... Prostě tvarově zajímavý pokrok proti krabicím, co se v té době dost vyráběly. Podobnou cestou šel třeba Chrysler Airflow. A brzdy? S tím autem jsem nejel, tak nemůžu posoudit. Ale američani měli ještě v 60.letech u nadupaných kár na všech kolech bubny. Prostě je potřeba mít k autu cit a předvídat. Jinak pokud do toho sedne někdo z novýho auta plnýho asistentů, tak z toho bude asi vyplesklej

homer
15. ledna • 9:43

Pokud jsou bubny správně dimenzovaný tak stačí i na kamion. A chlazení vzduchem bylo konstrukční zoufalství který zůstalo jenom u nizkootackovych nebo maloobjemovych motorů.

Ocashontas
15. ledna • 18:51

Z dnesniho pohledu je mozne hodnotit zpetne mnoho parametru. Me by spis zajimalo, kdyz jsi tak znaly, jestli bys takovy motor (klidne s vodnim chlazenim), dokazal sam a bez internetu postavit. Pouze se znalostmi, ktere mas ted a ktere urcite nemel stavitel tehdejsiho motoru.

homer
15. ledna • 21:49

Vzduchem chlazenej osmiválec byl rarita už mezi válkama, taky na takovej objem měla tatra hovno výkon právě proto že nešla uchladit. Prostě zoufalstvi aby se ušetřilo na materiálu. A bolševik by to vyráběl snad doteď.

Honza
14. ledna • 12:08

V době, kdy byla vyrobená Tatra 77, tak v Americe byla auta na podobné úrovni. Začíná se to rozcházet až někdy v 50.letech. Takže trochu blbý tohle auto urážet, který mělo určitej světovej pokrok a znamenalo milník. Jen je škoda, že před revolucí se s těmahle autama jezdilo v různých stavech jak na Kubě a po revoluci se jich plno prodalo na západ a sem se natahaly starý Opely a VW, který tam už nikdo jako ojetiny nechtěl. Nemyslím přímo Tatru 77, která je dost vzácná, ale třeba 87 nebo Tatraplan apod....

homer
14. ledna • 13:04

Mezi válkama chladila amerika motory vodou a kabiny klimatizací, montovala posilovače řízení a brzd, okýnka a střechy stahoval elektricky. Tolik pro srovnání technologické úrovně s Evropou.

ACE
14. ledna • 15:29

A v čem je výhoda? Jak dokázala jezdit Tatra svižně díky slušné aerodynamice, prostě inteligentní koncepce.

homer
14. ledna • 18:16

Všechny Tatry měly mimojiné poddimenzované až slabé brzdy - zejména naložené. Takže svižná jízda možná ale do první změny směru.

ACE
14. ledna • 20:48

Byla to doba, když člověk musel vědět co dělá, dokonce to samo ani nebrzdilo a nedrželo pruh a nakonec ani neparkovalo.

ACE
14. ledna • 20:48

Byla to doba, když člověk musel vědět co dělá, dokonce to samo ani nebrzdilo a nedrželo pruh a nakonec ani neparkovalo.

MUDr. Vyklátil
14. ledna • 3:56

Pořád o tom všichni slintáte. Vždyť to byla popelnice. V Americe v té době už jezdili lepší auta.

Pavel
15. ledna • 12:16

autA jezdilA

Petr
14. ledna • 8:32

Protože se tím ukazuje, co v té době dokázali udělat naší dědové, jsme na to hrdí a byli bychom rádi kdyby naše děti na to navázali. Historie zkrátka zavazuje.

Mudr.Vyklátil
15. ledna • 11:34

Tvůj děda tak možná lízal Jakešovi koule.

Arnošt Karlík
25. března • 10:08

Ty budeš asi chuj jak táta tvůj.👎😒

ACE
14. ledna • 10:59

Vysvětluj to retardovi, co nikdy nic nedokázal a tak jen tupě žvaní.

Zelí
14. ledna • 16:38

Když se odstrojí vnější cingrlátka, tak se zjistí, že americké kraksny byly ještě v sedumdesátých letech koncepčně stále ještě ve dvacátých letech..... taková Helenka Vondráčková.

David
13. ledna • 22:55

To si někdo pěkně nahrábl, za mega $ by musela být celá ze zlata , je to šílená doba

netik
15. ledna • 12:27

Cena vysoce kvalifikované manuální práce v USA je hodně vysoká a na tom museli nechat tisíce hodin.

smějící se bestie 2
13. ledna • 11:34

To snad ani fungl nová z fabriky, nebyla jak po takové renovaci.
Pochvala takovým fandům.

Roman Uzdichcal
13. ledna • 13:45

Vrak zůstane vrakem.

Fanny
13. ledna • 14:15

A blb blbem 😁....

šofér
13. ledna • 9:45

Tak toto je fakt krááááása!

Doporučujeme

Články odjinud