Pět kalendářů, na každém kontinentu, kde je Porsche aktivní jeden. Jejich majitelé získali to nejlepší, co centrum Porsche Design vyprodukovalo.
V roce 2010 učinilo Porsche velmi zajímavý krok. Představilo totiž ten nejexkluzivnější adventní kalendář na světě. Vzniklo jich pouze pět a na každém kontinentu, na kterém automobilka aktivně funguje, byl jen jeden. Kalendář byl 175 centimetrů vysoký a tělo měl vyrobené z hliníku.
Stál těžko uvěřitelný milion dolarů, tedy v té době lehce přes devatenáct milionů korun. Jak už asi tušíte, čokoládky za jednotlivými dvířkami nebyly. Uvnitř se nacházely položky z centra Porsche Design, které se stará, aby měli majitelé styl značky Porsche i mimo vysedávání v autě.
Nejde jen o oblečení. Porsche Design prodává notebooky, psací pera, hodinky, kuchyňské nože, zavazadla, brýle, přenosné reproduktory a spoustu dalšího. Všechno je šíleně drahé jako od Ferrari a k běžnému životu zbytečné. Ale kdo by nechtěl takový drahý bluetooth reproduktor ve tvaru koncovky výfuku Porsche 911, že?
Za dvířky adventního kalendáře za milion dolarů toho ale bylo mnohem víc. Samo Porsche vypíchlo několik zajímavých položek. Jednou z nich je třeba kuchyně Porsche Design P´7340, která je vyrobena ze skla, hliníku a dřeva. Kuchyně je sestavena modulárně, aby si ji mohl každý upravit podle svého uvážení. V doplňcích nechybí ani audiosystém.
Kuchyně ale ještě nic není, v kalendáři se totiž nacházela i jachta. Pochopitelně tedy jen její obrázek, samotná jachta čekala na vyzvednutí. Šlo o osm a půl metrů dlouhé plavidlo s označením RFF28, které poháněl motor Mercury o výkonu 525 koní. Designově unikátní jachta si vzala inspiraci v supersportu Porsche Carrera GT.
Co dále bylo možné v kalendáři najít? Tak třeba hodinky se švýcarským strojkem, dýmku, luxusní pero, boty na běhání, sluneční brýle z 18karátového zlata, luxusní manžetové knoflíčky, bundu z jehněčí kůže nebo i prémiová zavazadla od francouzského výrobce.