Zpráva od Ženevského jezera: Octavia Combi bude stát 364 900 korun

Cenu oznámili představitelé Škody při světové premiéře Octavie Combi v Ženevě. Netajili se přitom optimismem. „Nová Octavia Combi půjde stejně úspěšnou cestou jako její předchůdkyně. Ceny zůstávají prakticky nezměněny,“ zdůraznil Petr Pečenka, ředitel Škoda Auto Česká republika.

Oficiálně bude vůz Octavia Combi třetí generace uveden na trh v květnu letošního roku. Ještě v průběhu roku 2013 nabídku rozšíří také Škoda Octavia Combi 4×4 s pohonem všech kol.

Až dosud se v České republice prodalo téměř 145 000 kusů Octavie Combi první a druhé generace, což byla zhruba polovina všech prodejů řady Octavia. Na těchto číslech je dobře vidět, jaký význam má tento vůz pro značku Škoda.

Za 364 900 korun bude k mání model Octavia Combi 1,2 TSI/63 kW ve výbavě Active, oznámili představitelé Škody. 

Škoda Octavia Combi je tu. Těšte se na pohon všech kol a 610 litrů

Škoda Octavia Combi je tu. Těšte se na pohon všech kol a 610 litrů

Vyšší výbava Ambition startuje od 429 900 Kč, cena té nejvyšší s názvem Elegance začíná na 504 900 Kč (s motorem 1,2 TSI/77 kW).

Novinka se chlubí nejdelším interiérem ve třídě a největším zavazadlovým prostorem ve třídě. Jeho objem se oproti předchozímu modelu zvětšil o pět litrů na 610 l. (Není proto divu, že kolega Lukáš Dittrich v Ženevě nepořídil jedinou fotografii bez otevřených zadních dveří...) 

Po sklopení opěradel zadních sedadel vůz odveze dokonce až 1 740 litrů, tedy o 85 litrů více než doposud. Se sklopeným opěradlem sedadla spolujezdce je nyní možno přepravovat předměty do délky 2,92 metru.


 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků