Zpovídá se snad Dodge? Po démonu možná přijde anděl

Dodge, respektive koncern FCA, si zaregistroval označení Angel.

Na úřadu pro ochranu obchodních známek a patentů ve Spojených státech nyní registrují také jméno Angel. Takto si jej chrání společnost Fiat Chrysler Automotive, vlastník značky Dodge. Koncern tak učinil 17. července. Registrace patří k užití pro automobily a jejich součásti. S informací přišel web Fiat Chrysler Authority.

Na mysl okamžitě přichází spojení s populární a limitovanou variantou Dodge Challenger Demon. Sedmisetkoňový dragster schválený pro silniční provoz by tak mohl získat sourozence. Představte si tu čistě bílou, cestovní variantu této bestie, možná hybridní... Ale to jsme už ve velkých spekulacích, neboť žádné další informace v současnosti neexistují.

Fanoušci se složili na rychlé kolo Dodge Viperu na Nordschleife. Byl to rekord?

Fanoušci se složili na rychlé kolo Dodge Viperu na Nordschleife. Byl to rekord?

Je také docela možné, že k registraci došlo jen proto, aby konkurenti nepřišli se svým "andělem" a neparazitovali na marketingovém úspěchu modelu Demon. Podobný kousek už totiž učinil úpravce nejen chevroletů - značka Henessey. Představila totiž Camaro Exorcist.

Prohlédněte si fotogalerii Dodge Challenger SRT Demon:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků