Zpět do servisu: bavorákům se mohou přehřívat sedadla

Celkem 75 tisíc vozů řady 5 a 7 vyrobených mezi únorem 2003 a červnem 2004 musí do servisu kvůli možným problémům s vyhříváním sedadel. Ta se mohou přehřát a způsobit poškození čalounení, případně ho i propálit. Možnost vznícení vozu jako takového je prý vyloučena, sedadla jsou vyrobena z materiálu, který případnému ohni odolá. Majitelé vozů, kteří by s problémem mohli přijít do styklu, budou písemně vyrozuměni. Celá akce přijde mnichovského výrobce přibližně na 16 milionů eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Problém se týká 5 550 sedmiček (na obrázku) a 69 750 pětek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků