Zpět do servisu: bavorákům se mohou přehřívat sedadla

Celkem 75 tisíc vozů řady 5 a 7 vyrobených mezi únorem 2003 a červnem 2004 musí do servisu kvůli možným problémům s vyhříváním sedadel. Ta se mohou přehřát a způsobit poškození čalounení, případně ho i propálit. Možnost vznícení vozu jako takového je prý vyloučena, sedadla jsou vyrobena z materiálu, který případnému ohni odolá. Majitelé vozů, kteří by s problémem mohli přijít do styklu, budou písemně vyrozuměni. Celá akce přijde mnichovského výrobce přibližně na 16 milionů eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Problém se týká 5 550 sedmiček (na obrázku) a 69 750 pětek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků