Zpět do servisu: bavorákům se mohou přehřívat sedadla

Celkem 75 tisíc vozů řady 5 a 7 vyrobených mezi únorem 2003 a červnem 2004 musí do servisu kvůli možným problémům s vyhříváním sedadel. Ta se mohou přehřát a způsobit poškození čalounení, případně ho i propálit. Možnost vznícení vozu jako takového je prý vyloučena, sedadla jsou vyrobena z materiálu, který případnému ohni odolá. Majitelé vozů, kteří by s problémem mohli přijít do styklu, budou písemně vyrozuměni. Celá akce přijde mnichovského výrobce přibližně na 16 milionů eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Problém se týká 5 550 sedmiček (na obrázku) a 69 750 pětek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků