Znáte český elektromobil Luka EV? Nová verze je levnější, přišla však o tři motory

22 komentářů

dannero
18. dubna • 22:57

Originál Tatra JK2500 alespoň vypadal jako solidní sporťák, tohle je takové nemastné neslané retro co nemá s originálem nic moc společného. Za ty peníze mohli zachovat alespoň původní dravý design a sportovní proporce, pak by to byla lahůdka pro oko.

king014
7. května • 17:09

Je to takové DODO, bohužel v té žluté ty nedodělky vynikají ukrutně

kari
6. května • 12:51

Pohon zadních kol, manuální převodovka a benzínový motor a hned by to bylo super auto. Takhle to je jen další odpad, kterých se rojí tuny.
Stačil by nějaký menší motor, klidně i litr například od Fordu jako základ. A nebyl by pak problém nabídnout i něco silnějšího, nějakou 1,4-2,0 a tam už by se to celkem slušně umělo prohánět.

Allamarein
6. května • 14:03

Jo, bylo by to jedno z mnoha desítek podobných aut, která si koupí pár lidí, pokud vůbec někdo. Projekt s velmi teoretickou návratností, nad kterým slintají desítky rádoby-petrolheadů, kteří si ale nikdy nic podobného nekoupí. S elektrickým pohonem má větší šanci.

kari
6. května • 16:24

S elektrickým pohonem má nulovou šanci ty rádoby-teoretiku :-D

Marex
5. května • 20:40

Design karoserie je sice povedený, ale některé součásti na ní vypadají hodně lacině a to u něčeho, co si výrobce cení na neskutečných 810tkč, to fakt pobavilo :-D

EL2020
6. května • 10:50

Problém je, že "neskutečných 810tkč" je strašně málo na to, aby něco takového bylo realizovatelné v přiměřené kvalitě a parametry odpovídajícími roku 2020. V kusové/malosériové výrobě to funguje trochu jinak, tam je potřeba vyrábět co možná nejjednodušší auta a prodávat je za co nejvíc peněz (viz všechny ty Caterhamy, Morgany, Ariely Atomy, KTM apod.).

Martin P.
5. května • 15:44

A nedopadne to jako ty slavné návraty "retro" výrobků v čele s ukázkovým příkladem Favoritu, nebo Tatry?

JK
5. května • 11:07

To logo je strašný. Dělá to takový čínský dojem. Těžce zaměnitelné s logem VW.

EL2020
5. května • 11:19

To logo je to poslední, co je na tom strašný. Smysl toho celého jsem vůbec nepochopil. Snad kdyby se psal rok 1995. Fakt bych rád viděl do hlavy lidem, co se pouští do podobných projektů. Prodají tři kusy, odepíšou pár desítek milionů ztrát a zavře se nad nimi voda. Nerozumím tomu.

JK
5. května • 18:26

Tak to logo odráží celek. Není to domyšleno do detailu. Vypadá to jak z tržnice. Nárazníky, světla, lícování dílů, interiér,... Maximálka a zrychlení už jsou jen třešničkou. Pro nostalgiky po dobách, kdy východní trh plodil podobné nedodělky denně asi dobrý, ale jinak to nemá šanci uspět.

Xixao
5. května • 8:38

Moc hezke. A nelze uprit, ze se inspirovali u vw karmannu.

eLzyx
5. května • 9:15

inspirace je založená na Tatra JK2500. Akorát nechápu, proč zvolili pohon přední nápravy. Mohlo to být zábavné auto. Ne jen designové přesunovadlo pro pár pošahanců

Rascal
5. května • 16:26

Se 75 konma je uplne jedno jak vypada a kde ma pohon.

Allamarein
5. května • 21:58

75 koní na necelých 900 kilo není vůbec špatná hodnota. Ale není to pro škodovkáře, kteří umí jezdit jen rovně.

R2
6. května • 23:43

Je to tragedie i v prepoctu na hmotnost, navic zatim nikdo netusi, zda se s tim da jezdit do zatacky. To auto ale pusobi, ze svezeni nema byt cilem, alespon mne se zda, ze jde spis o design a samozrejme "ekologii".

.
6. května • 6:35

S první větou souhlas, druhá tě zařadila mezi místní blby.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
6. května • 7:34

Tvůj názor mě ani v nejmenším nezajímá.

. 0800
6. května • 8:04

Chápu.

Joe Doe
5. května • 10:08

To auto s automobilkou Tatra nemalo nic spolocne - dostalo akurat motor z Tatry 603, ktory si ale konstrukter zohnal po vlastnej ose.

JK
5. května • 11:06

To přece nic nemění na tom, že se mu říkalo Tatra JK2500.

Joe Doe
6. května • 10:12

Hlavne v kruhoch nachylnych privlastnit si auto, ktore bolo akosi lepsie nez sudobe tovarenske vozy.

Doporučujeme

Články odjinud