Znáte český elektromobil Luka EV? Nová verze je levnější, přišla však o tři motory

Xixao  |  05. 05. 2020 08:38

Moc hezke. A nelze uprit, ze se inspirovali u vw karmannu.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  05. 05. 2020 09:15

inspirace je založená na Tatra JK2500. Akorát nechápu, proč zvolili pohon přední nápravy. Mohlo to být zábavné auto. Ne jen designové přesunovadlo pro pár pošahanců

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 05. 2020 10:08

To auto s automobilkou Tatra nemalo nic spolocne - dostalo akurat motor z Tatry 603, ktory si ale konstrukter zohnal po vlastnej ose.

Odpovědět  |   | 
JK  |  05. 05. 2020 11:06

To přece nic nemění na tom, že se mu říkalo Tatra JK2500.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 05. 2020 10:12

Hlavne v kruhoch nachylnych privlastnit si auto, ktore bolo akosi lepsie nez sudobe tovarenske vozy.

Odpovědět  |   | 
Rascal  |  05. 05. 2020 16:26

Se 75 konma je uplne jedno jak vypada a kde ma pohon.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 05. 2020 21:58

75 koní na necelých 900 kilo není vůbec špatná hodnota. Ale není to pro škodovkáře, kteří umí jezdit jen rovně.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 05. 2020 06:35

S první větou souhlas, druhá tě zařadila mezi místní blby.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  06. 05. 2020 07:34

Tvůj názor mě ani v nejmenším nezajímá.

Odpovědět  |   | 
. 0800  |  06. 05. 2020 08:04

Chápu.

Odpovědět  |   | 
R2  |  06. 05. 2020 23:43

Je to tragedie i v prepoctu na hmotnost, navic zatim nikdo netusi, zda se s tim da jezdit do zatacky. To auto ale pusobi, ze svezeni nema byt cilem, alespon mne se zda, ze jde spis o design a samozrejme "ekologii".

Odpovědět  |   | 
JK  |  05. 05. 2020 11:07

To logo je strašný. Dělá to takový čínský dojem. Těžce zaměnitelné s logem VW.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  05. 05. 2020 11:19

To logo je to poslední, co je na tom strašný. Smysl toho celého jsem vůbec nepochopil. Snad kdyby se psal rok 1995. Fakt bych rád viděl do hlavy lidem, co se pouští do podobných projektů. Prodají tři kusy, odepíšou pár desítek milionů ztrát a zavře se nad nimi voda. Nerozumím tomu.

Odpovědět  |   | 
JK  |  05. 05. 2020 18:26

Tak to logo odráží celek. Není to domyšleno do detailu. Vypadá to jak z tržnice. Nárazníky, světla, lícování dílů, interiér,... Maximálka a zrychlení už jsou jen třešničkou. Pro nostalgiky po dobách, kdy východní trh plodil podobné nedodělky denně asi dobrý, ale jinak to nemá šanci uspět.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  05. 05. 2020 15:44

A nedopadne to jako ty slavné návraty "retro" výrobků v čele s ukázkovým příkladem Favoritu, nebo Tatry?

Odpovědět  |   | 
Marex  |  05. 05. 2020 20:40

Design karoserie je sice povedený, ale některé součásti na ní vypadají hodně lacině a to u něčeho, co si výrobce cení na neskutečných 810tkč, to fakt pobavilo

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  06. 05. 2020 10:50

Problém je, že "neskutečných 810tkč" je strašně málo na to, aby něco takového bylo realizovatelné v přiměřené kvalitě a parametry odpovídajícími roku 2020. V kusové/malosériové výrobě to funguje trochu jinak, tam je potřeba vyrábět co možná nejjednodušší auta a prodávat je za co nejvíc peněz (viz všechny ty Caterhamy, Morgany, Ariely Atomy, KTM apod.).

Odpovědět  |   | 
kari  |  06. 05. 2020 12:51

Pohon zadních kol, manuální převodovka a benzínový motor a hned by to bylo super auto. Takhle to je jen další odpad, kterých se rojí tuny.
Stačil by nějaký menší motor, klidně i litr například od Fordu jako základ. A nebyl by pak problém nabídnout i něco silnějšího, nějakou 1,4-2,0 a tam už by se to celkem slušně umělo prohánět.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  06. 05. 2020 14:03

Jo, bylo by to jedno z mnoha desítek podobných aut, která si koupí pár lidí, pokud vůbec někdo. Projekt s velmi teoretickou návratností, nad kterým slintají desítky rádoby-petrolheadů, kteří si ale nikdy nic podobného nekoupí. S elektrickým pohonem má větší šanci.

Odpovědět  |   | 
kari  |  06. 05. 2020 16:24

S elektrickým pohonem má nulovou šanci ty rádoby-teoretiku

Odpovědět  |   | 
king014  |  07. 05. 2020 17:09

Je to takové DODO, bohužel v té žluté ty nedodělky vynikají ukrutně

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

včera | Petr Schnagl | 62 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 26 N/A