Kdyz jsem minule videl nejaka fota z hlasovani tech novinaru o nejlepsi auto roku, tak tam byly zaparkovany same baworáky a sem tam medvěd. Tak to ma ovsem byt...zblbnem lidi..odvolime "auto" roku a pak sedneme do AUTA (rozumej BMW/MB) a jedem dom:))
najnovsi finalisti a vyherca titulu? 1. scenar - v case financnej global krizy asi zaboduje lobby a vyhru si spakuje Nova Fiesta alebo Insignia2. scenar- v case global krizy asi zaboduju emocie a vyhra to AR MiTo...3. scenar - v case globalnej financnej krizy vsetci stavia na istotu a pevne meno a teda prekvapenie sa konat nebude a vsetko zblajzne nemEcky triumvirat v podobe: 1: VW GOLF, 2. FORD Fiesta,3. OPEL Insignia a kedze prevahu maju nemecke koncernove znacky typujem TENTO TRETI scenar ZA NAJPRAVDEPODOBNEJSI. DAKUJEM, NEPROSIM, lebo skutocne velky pokrok urobili LEN SUPERB, MITO a C5 a im by patrili prve priečky,ale ako som uz typoval,....ad. 3
Už léta sleduji tuto soutěž a čím víc mě unikají kritéria podle kterých se určuje auto roku! Dohady a zase jen dohady.Mě to připadá jako soutěž o nejkrásnější ženu,kde jedna,možná hezká vyhraje,ale ty krásné chodí kolem nás bez povšimnutí. Co se týká tohoto finále? Srdce touží po Alfě,ale rozum říká,že tato finálka je sestavená tak,aby zase první byla Škodovka.
1. Citroen C5/Skoda Superb/Insignia- kadzy z tech vozu prinasi opravdu hodne noveho a to stoji za oceneni2. zbytek- tam uz nevidim nic prevratneho. Mito bojuje pouze designem, golf je jenom facelift, fiesta opet pouze vzhled. Megane je tak nejak tuctovy, ale zase tyto auta casto boduji.
MiTo boduje hlavne D.N.A. systemom v aute tekto triedy. Ale nevyhra.Vitazstvo je vzdy mix1 - lobby krajin2 - zvacsa vyhrava voz, ktory je len cerstvo vo vyrobe3 - nebyva zvykom, ze dva roky po sebe vyhra auto tej istej kategorie (a aj krajiny)Bod 1 by mohol komplikovat hlavne lobby pronemeckej casti. A aj koncern VW si triesti sily na 2 autachDruhy bod zas znevyhodnuje C5, Superb.Trojka znevyhodnuje MiTo a ciastocne aj FiestuUz dlhy cas nie je v tejto volbe nic insie dolezitejsie, nez lobby. Podla mojho nazoru je to suboj Megane vs. Insignia vs. Fiesta.
Alfa Romeo a Fiat maji nejvice vitezstvi v ankete "auto roku".
Na Insignii sem zapoměl, myslím, že o ni platí to co o C5, takže její uzmístění bych čekal někde kolem C5, buď bude ona před C5 a nebo C5 o jendo místo za ní.
1. Škoda Superb (to auto je povedené, má dobré nápady, které snad u novinářů budou fungovat,cena je také přijatelná)2. Alfa Romeo Mito (jedná se o skvělý vůz, nabízející sportovní svezení i nemilionářům, svým způsobem průlomový model pro značku3. Citroen C5 (snad už Citroen konečně vyrobil kvalitní autí, novináři by to mohli ocenit)4. Ford Fiesta (přišla poslední a nemyslím, že by přinesla něco nového. Oč je třeba lepší než 3 roky na trhu bodující GP?)5. Renault Megane (designerské cvičení, jak z povedené Laguny (nedoceněné) udělat nepovedené autí nižší střední, podle mne nemá šanci uspět)6. Volkswagen Golf (VW s tímto faceliftem nemůže myslet na přední příčky, bylo to omýláno už mnohokrát)
tip na vyhru....superbaj ked sa mi nepaci, ale svet je dnes nejaky divny....vyhra to .:-D
Taky bych si vsadil na superb. Velkou roli hraje v rozhodování motiv socka a vyhrávají často mizerná ale levná auta. Ta tam letos neprošla a superb není předražený, tak budou hrát roli výjimečně i smysluplné parametry. A v těch je na tom superb dobře.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.