Ceny ještě poletí až bude eTsi ve standardu nebo plugin a ta doba za pár let přijde.
Predrazena bída u wv chápu ale skodofka?
Dobře, tak je to tedy předražené. Můžete mi tedy říct, co dnes není? Vždyť každé trochu použitelné auto se dnes motá kolem 500 tis. a tam to kolikrát začíná!
Předražené začíná tam kde končí zájem kupujících. Nechme se tedy překvapit. A silně pochybuji, že výrobce v tomto případě neví co dělá.
Přesně tak, vzhledem k podílu na českém trhu má Octavia hrubě podseknuté ceny a lze očekávat jedině další zdražování, zlevňovat musí úplně jiní, kteří prodávají houby.
No uvidíme, už aby to bylo. Vydělat na tom může zákazník.
Resite cenu auta, jehoz vetsina produkce pujde do zahranici a/nebo fleetu. A kdo ho u nas bude chtit na fyzickou, tak si ho proste koupi.
To je řečí, Škodovka je pro Českou ovečku modla i když bude sebevíc předražená.
Nauč se pravopis, český blbečku.
Kecáš. :-P
Zase ty.:-O
Zvykej si. :-)
Zdravím ,, škoda, že ti mancipáni nemají v hlavě mozek,,ale piliny !TO SI RADĚJI KOUPÍM HYUNDAI i30 FATSBACK cena za diesel = 446890 kč a zbytek si projezdím !!!!
Kup benzin,ten je lepsi 140koni,jede to hezky
A nebo vrazíš do DPF a pod. Už víš, kolik na něj stojí?
Proc resis nahradni dily? Pise o novem aute...
Píše o tom, že zbytek projezdí. Auto je nové jenom chvíli. Projezdí tedy předpokládané investice do oprav. Pokud např. tento filtr je několikrát dražší než na škodovku, je to k zamyšlení. Ale je to jenom teorie, může auto prodat dříve. Potom chudák druhý majitel.
DPF na tom autě mu vydrží do důchodu.
Tak pokud jde letos........
Nejdražší Octavia všech dob... :-D
Cena odpovídá kvalitě.
Najdi si svůj nick a už neotravuj. A jestli si duševně postižený tak se nech léčit.
Holt máš smůlu. Já tu byl dřív.
šak je to dobře, policajti a jejich přátelé si to koupí, ostatní co to nekoupí se chcou asi od nich oldišit.
Bude benzinová verze s automatem? Nějak mi to tam chybí. Stejně jako CNG a CNG s automatem.
Bude,ale nejdřív od 48KT/20 a to 2.0 TSI 140 KW.
To mi jako chceš říct, že 1,5 TSI nebude s automatem? To by mě mrzelo.
No 1,5 je ideální s manuálem, protože jako DSG ti k 1.5 dají jedině suché spojky. Naopak 2.0 TSI má v DSG mokré spojky, což je o level lepší (hladší i trvanlivější) převodovka.
No to jo, ale spotřeba dvoulitru bude jinde a cenovka taky...předpokládám, že to bude za podobné peníze jako TDI s DSG.
Jsem zvedavej s cim prijdou u RS a za kolik, pro budouci porovnani mi RS 245 v zakladu nabizeli po sleve za 705 tisic, tohle pocitam narust alespon o 50 tisic. Alespon uz vime ze u 3 Fl byl rozdil mezi kratkou a kombi 30 nebo 35 tisic, u 4 je to uz 40 tisic.
Vcera na me kdyz jsem se predvadel na D1 neustale poblikavala zelena O3 RS 245. Na odpocivadle jsme pokecali ..mi rekl ze to pred tydnem koupil v plne palbe za 709
Fakt? Tak oni dovyprodavaj. Nekoupil predvadecku? Co jsem koukal na Skoda stranky, tak uz jsem nasel jen predvadecky. Stacila by v manualu a kratka a klidne bych bral i 245, ale novou, predvadecek se bojim, ze s tim litali jak hovada.
Pry to melo 30 kilometru najeto kdyz to koupil. Manualni prevodovka. Chtel to jeste setrit tak me asi nechaval vyhrat. Byl ale zvedavy co ja mam zac, ze tvoje fabka je docela masakr:-D
každý auto má najeto xxkm........kolik jel, že ti neujel 130km/hod?
Maximalku mam temer 230 on jel max tak 200 a mel na tom letni pneu. Tohle kdyz mi rekl na tom odpocivadle tak uz chapu jak se pak stavaji nehody. Jinak v naproste vetsine jezdim klidne a nechci provokovat.
Koukam pobliz maji jednu RS 245 v manualu, kratkou, zelenou, 3000 najeto, 727 tisic, taky asi plna vybava, navigace, kamera atd, no odpoledne pojedu okolo, mozna se stavim kouknout, ale 3000km uz se mi moc nelibi, to by museli s cenou jeste dolu a ze zeleny taky nadsenej nejsem, ale pro zajimavost kouknout muzu
Jo a byl to kombik. Osobne mi ta zelena prijde vpoho. Proste super kauf a ja mu vlastne tise zavidel. Hned bych si pro takove auto sel. Perfektni cas (sice na ctyroke auto) ale tak se to ma delat. Koupis kvalitu s vychytanyma mouchama za super cenu
Částečně máš pravdu, ale nedělej si iluze. To je strašný mýtus s tím vychytáváním much. Je pravda, že se dělají změny, ale primárně pro vývoj, pro podporu servisu a výroby. Né proto, že byly chyby a musely se odstranit. Ono se totiž v určité frekvenci v autech mění při výrobě kde co i to, co nebylo kazové a často za výrobně levnější a logicky horší. Konstručně se samo snaží výrobce aby to i řešilo svolávačky a závady, ale né primárně, až sekundárně. Funguje to tak, že faceliftem uděláš z jednoho modelu dva, ale konstrukčními změnami to nejsou dva modely ale čtyři. Každé dva roky tam jsou některé díly jiné. Takže se stává, že se jedna závada (hluk) odstraní jinou konstrukcí, ale objeví se znova akorát o chvíli později, a kromě toho další dvě nové (vrzání, a klepání) a nejlepší je, že servis vymění půl auta a je to stejné. to bys se z toho pos...
To jo, cena pekna a najezd prakticky 0, to vychytal moc pekne.
Radšej TOYOTU.
To jasne, ale take zalezi kam patrite:Mercedes, Toyota, Volvo … vysokoskolaci.Skoda, Ford, Peugeot … stredoskolaci Hiunday, Lada, FSO … nedokoncena zakladka:-D ;-)
sedi ;-)
Uplne mimo.
Pise se to Hyundai, takze uz vime do jaky skupiny patris. Ale nemusis se to ucit psat, stejne na to mit nebudes. Ve skutecnosti si spis mercedesy, bmw a audi kupujou majitele firem bez dph nebo olitany nejaky blbecci co maj sotva zakladku, aby se citili jako pani, ale maji jen stary plecky. Jako vysokoskolak bych se teda vubec necitil blbe v takovym Hyundai i30 N a spouste mercedesu by dal na prdel.
a tedy ty si vysokoškolák???,VUML?
Volvo šlo dost do kopru. Bezpečnost, antikorozní úprava,....
se mi libi ta taktika .. nabidnout socku az o pul roku pozdeji .. pac vono se do te doby spousta vohnoutu necha vycukat a koupi o 200 draz :)
Zase si rejpnu, nedávno se tu někteří děsili jak je nová M3 drahá, pořád vám to tak připadá?
ACE: Připadá a nejenom mně, ale i samotné Mazdě, respektive jejímu zastoupení v ČR a proto rychle vyrukovali s akčním ceníkem. Sice to moc nepomohlo, páč 520.000,- za základ s lešenářskou trubkou vzadu je pořád přepálený, ale aspoň něco.
Přepálený je to proti čemu??? Furt to jezdí s trubkou líp, než část konkurence s něčím jiným. Beztak bys to podle jízdy nepoznal, ale máš takhle alespoň berličku. ;-)
ACE: Zdrž se těch jalových keců ohledně poznal/nepoznal. Podle téhle "logiky" bychom se mohli vrátit zpátky na stromy, však by to nikdo nepoznal, že? Přepálené je to už z principu, statistiky prodejů mluví jasnou řečí. A M3 zase tak dobře nejezdí, sundej si růžové brýle.
Jalový kecy máš bohužel ty, pokud něco není v reálu poznat, je naprosto jedno jaké to je řešení, a já budu mít radši výborně odladěnou torzku, než odfláknuté a nedoladěné rádoby lepší řešení. A o jaké statistice prodejů mluvíš?? Jako u nás??? A jestli jezdí dobře nebo ne, není to závoďák, to je pravda, ale je na řízení určitě příjemnější, než taková O III, která tu jakoby dobrou nápravu má, ale bohužel je zcela bez citu v řízení.
ACE: Proboha, tady jde o fyziku a ne o nějaké pocity poznat/nepoznat. Žvást typu "výborně odladěná torzka vs. odfláknutý multilink" je jeden z největších mýtů v autodiskuzích. Zapiš si za uši, že nezávisle zavěšené kolo na tom bude VŽDY lépe než závisle zavěšené kolo. Pokud nejsi úplná lopata, tak rozdíl mezi trubkou a multilinkem poznáš na první nerovnosti. A statistiku beru samozřejmě z ČR, když se bavíme o cenách pro ČR. Auto je naceněno evidentně špatně, když se na našem trhu neprodává.
Proboha, právě že jde o fyziku a ne o dojmy, jeden z největších mýtů laiků je, že multil. je prostě vždy lepší. Pamatuju, jak před lety srovnávali Opel s torzkou, proti tehdá nejlepšímu gofu VR a jedničkovýmu bavoráku rovněž se šestiválcem, všichni testeři si plácali játra jak je Opel sice celkem fajn, ale torzka je znát a konkurence je jasně při rychlé jízdě lepší bla bla bla. Při přímém srovnání na okruhu, Opel naložil jak Golfu tak Bavoráku a bylo ticho. Tak je pro mě vždycky k smíchu si číst jasná stanoviska počítačových teoretiků, kteří mají jasno a s autem ani nejeli. Mazda je běžné velmi příjemně, jezdící auto, néé závodní a dobrý pocit z jízdy netvoří jen zadní náprava, ale ještě další prvky, jako celková tuhost, odladění toho podvozku, citlivost a zpětná vazba v řízení atd. A bláboly jako torzka je vždy horší, ale pro jistotu se v tom radši ani neprojedu, jsou k smíchu.
Shimi se nezmiňoval o závodění na čas, ale o komfortu na nerovnostech. Když ti jedno kolo hupsne na hrbolu, druhé zůstane v klidu a v kontaktu s vozovkou. Na hrbolech je rozdíl jasný. V naší republice jsou silnice otřesné a nezávislé zavěšení má velký význam.
Nikde nevidím že je řeč o komfortu, jen o nějakém univerzálně lepším podvozku. Na hrbolech a jamách ano, tam je příčka obecně méně komfortní. Ale otázka trvá, jeli jste s tím autem, nebo jen obecně plkáte. Celkem rozumné srovnání je třeba tohle. https://www.youtube.com/watch...
ACE: Nevidíš? Zajímavé je, že Aladin to tam vidí a pochopil to na první dobrou, čím to asi bude? Nicméně celá tahle diskuze začala na téma ceny, tak by bylo vhodné se toho držet. Nebudu se opakovat, M3 je stále předražená a prodejní výsledky to pouze potvrzují. To je holý neokecatelný fakt.
Samý kličkování, vejmluvy, uhýbání, nekonkrétní kecy, co jaké slovíčko mělo znamenat, bla bla bla, ale v autě si neseděl. Je to to samý, jako když jsem debatoval s balíkem o pistoli, o který předem věděl že nestojí za 100t, ale nikdy z ní nestřílel, protože proč by to dělal, když je to přeci jasný a střílel s jiných. Ty jsi ten samej případ, prostě teoretik, co sám nic radši nevyzkouší, aby se mu nezhroutil svět. Radši budeš napadat jiné v diskuzích, protože jinak by ti už nic nezbylo.
Ano, používám vozy s oběma druhy uchycení. Mohu porovnat. Jestli narážíš na průjezd zatáčkou, tak přejeli ideální příčnou nerovnost, kde drcnou obě kola. Realita na českých silnicích je taková, že vjedeš do dírý, výmolu nebo najedeš na hrbol pouze jedním kolem. A to je ta situace, kde je znatelný rozdíl.
Taky používám auta s oběma druhy, ale asi víc než jen jeden pár. Ale Mazda není asi ani jedno z těch aut, že?
Aladin: Samozřejmě, ale to je těžké vysvětlovat někomu, kdo má klapky na očích. Přitom se stačí zamyslet, celá střední, vyšší střední a luxusní třída jede na nezávislém zavěšení, proč asi. Fakt se musím smát lidem, kteří obhajují neobhajitelné, 100x překonané řešení a ještě si ve své naivitě a hlouposti myslí, jak to svému diskuznímu kolegovi natřeli.
Shimi: Je fakt obtížné debatovat s někým, kdo všechno ví, neobtěžuje se zkoušet a testovat a svůj názor tak ověřit, jen tak sám pro sebe. Větší auta to pochopitelně používají, protože pro čím hmotnější auto je to výhodnější a víc znát, u lehkých to takovou cenu nemá. Jsou spousty příkladů, ale je potřeba dostat se z bubliny své omezenosti, přestat si hájit ego a začít vnímat realitu a taky se s ní seznámit a přijmout ji.
ACE: Nepromítej si svou osobu do mé, díky. Už začínáš psát naprosté bláboly a sklouzáváš do osobní roviny.
Mazda s lesenarskou trubkou vzadu - kto ju dnes nema, vsak... (OK, napr. Corolla) - je stale best driver's car v triede.
To je prostě tvůj svět. Chápu, ze potřebuješ něčemu věřit (kdo taky ne), ale aspoň nešpiň práci jiných automobilek.
Vystrc niekdy hlavu z cechackovskeho univerza...
Joe Doe: Jo, tak ten byl dobrej :-DPS: Mimochodem, multilink ti v nižší střední nabídne většina automobilek ;-)
Ano, pokud si vybereš určitý motor, určitou verzi, výbavu a kdovícoještě...
mpolan: Nepřeháněj. Většinou je to pouze pro základní motorizaci, výbava v tom nehraje roli. Třeba Hyundai i30 má multilink všude, kromě 1.0T a Kiu Ceed bez multilinku ani nekoupíš.
Já ale přeháním rád. Jo, bylo to dost nadsazené, ale v principu to tak je. Čekám jen, kdy víceprvek podmíní třeba tím, že musíš mít automat nebo hybrid.
Hyundai i30 nemá multilink jen u 1.4 73 kw.
Jezdec: Omyl, ani 1.0T v základní výbavě ho nemá, až od výbavy Style.https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ...
520 tisíc stála i loni, takže vlastně jen udrželi cenu.
mpolan: Pak je ale otázka, k čemu je dobré držet cenu, při které na našem trhu pouze paběrkují?
Tak... BMW M3 je zatraceně drahá! :-D :-D Ale jo, Mazda 3 se najednou dostává cenově vlastně do průměru. Měla jen smůlu, že byla první, která přišla s takovou cenou, a tak si to vyžrala v plném rozsahu.
Lenze kvalita materialov a ich spracovanie v Mazde odpoveda vyssim urovniam premie.
Vyšším úrovním prémie... tak najezdi 200000 km v Mazdě a třeba v Mercedesu a pak objektivně zhodnoť kvalitu materiálů a zpracování. I když slovo “objektivně” lze v Tvém případě těžko použít.
Ten, kdo se vyzná v materiálech, tak nemusí najet ani kilometr a stačí mu jenom si do té Mazdy sednout a použít smysly. To, co se tváří jako kůží obšitá palubka je jenom koženka, tedy plast, to co se tváří jako kovové rámečky je jenom lakovaný plast, v tom interiéru není nic jiného než hromádka plastů, které se tváří tu jako kůže, onde jako hliník, nic víc. S prémií to nemá nic společného.
Je to tak, jenom nekritičtí a zaslepení fans Mazdy tu trapnou hromádku plastů vydávají za něco jiného, lepšího.
A ty se jim divíš? Během let jim Mazda vzala výkonné motory a sportovní modely MPS, místo víceprvkové zadní nápravy šoupla lešeňovku, místo předních dvojitých ramen prdla McP a místo skutečných samosvorů je oblbuje přibrzďováním kol, tak v situaci, kdy každý Korejec je technicky o level výš už jim nezbývá nic jiného než adorovat plasty, nic jiného jim totiž nezbylo.
A výsledky losího testu, dlouhodobého testu koroze ve Švédsku, odpovídají definici nejnižšího low costu. U Mazdy je problém nevyvážený standard. Kdyby měla m3 dostatečnou antikorozní úpravu, šel bych si ji zkusit.
Jak může bejt dlouhodobej test koroze, když je venku pár měsíců. :-D:-D:-D No jestli žiješ ve Švédsku, má to možná nějakej smysl, tam, ale ostatně i tady si můžeš nechat udělat za pár šlupek spodek, pokud jezdíš většinu roku v soli, jinak to jsou jen hospodský tlachy.
Tak si to vyhledej a uvidíš. Jezdím často do Liberce, auto mám celou zimu potažené solankou nebo co to je. I když ho pravidelně oplachuji. Když si přectu, jak mazdy reznou a hnijí v Kanadě, nemám důvod Švédům nevěřit. Pro mě je to důležité hledisko.
Tak este raz... za 20 rokov nam nezhrdzavela ani jedna Mazda - od 1997 323F az po 2019 M6 - vratane 1998 626, 2002 6, 2005 6MPS, 2006 3, 2007 2, Premacy, 1999 323....
Milý Joe, jednou jsi se zmínil, že se jedná o Mazdy, ježděné ve Velké Británii. Tam asi nemají posoleno, jako tady. Koukni na testy Švédů a koukni na kanadská fóra uživatelů. Jinak já osobně jsem viděl M6, rv. Kolem 2000, totálně shnilá, bouraná nebyla. Pokud si přecteš o technologii ošetření a lakování karoserie, antikorozní úpravy jsou nedostatečné až žádné. A tlouštka laku je na polovině, max. 2/3 běžných vozů. Ušetří na základní věci a pak jim zbyde na lepší plast palubovky. V mainstreamu za dnešní ceny ,nelze mít vše. I to je jeden z důvodů, proč mají směšný tržní podíl v rámci eu. A to kolem 1.5%.Do budoucna se budu moc těšit,že zapracují na celkové kvalitě, protože jejich design se mi moc líbí.
Já si nic vyhledávat nemusím, já ji mám 5 rok a zatím není ani náznak. A jelikož auta 20 let nemívám, tak mě tyhle rádoby výzkumy fakt neberou.
Ale jo, minimálně po internetu je to hezký. Kdyby se 1.0TSI zpřevodoval podle komunikací a ne cyklu spotřeby, třeba by některým lidem na okresky i stačil. Jenže pak udeří start-stop, airbag co vylézá ze středu volantu. Dírky na usb tvaru co nemáme, nebo otravné přikrývky na šrouby od kol ... a člověk mávne rukou, že staré je taky dobré.
Tvoje adresa je Jeskyně v pravěku, nebo Amazonský prales, mezi pilami? Telefon USB-C se prodávají asi třetím rokem a přechodky jsou v číně za dolar sto kusů a nebo celý kabel za čtvrtdolar.Hele klid, i s firmami, co mají každou chvíli nové káry a kupují 85% českých prodejů, je v CZ průměr vozového parku 15let, takže priváti většinou jezdí v autech starých asi 20-25let? Než si koupíš auto, které má USB-C, tak Ti vnuci koupí mobil někde v muzeu, co to USB-C ještě měl... :-D
Problém je v tom, že USB-C se zatím nachází jen na mobilech a novějších noteboocích. Ze strany nabíječek a počítačů je většinou klasické velké hranaté USB. Propojení kabelem USB-C to USB-C je zatím jako šafránu, naprostá většina je USB 2.0-3.x to USB-C.
Vedle jak ta jedle. Kabelu, nabijecek, periferii jsou uz samozrejme mraky, notebooku maji eshopy v nabidce stovky.
Dražší než Golf. Zřejmě hrají na příplatek za prostor. Ještě jsem zvědav co a za kolik předvede Leon.
octávka musé být dražší je to liftback, kdežto golf je HB, takže bych aji tu cenu u octávky zdvihl ještě více.
A vetsi rozvor...
Nic... Leon bude ve stejných kolejích, plus minus pár tisícovek. Základ je stejný u všech tří aut a jedinou cestou k nižší ceně bude šetření na interiéru.
půl milionu za litrový tříválec no nekupte to:-D
V cene jsou jiz zahrnuty prispeveky na politiku EU snizovani emisi, na pokuty VW za dieselgate, na vyvoj elektromobilu.
Ten příplatek 150 000 za patnáctistovku je stejně neskutečný úlet. Padesát tisíc za motor a sto tisíc škodovce do kapsy...
rozdíl je 140 000 a navíc porovnávat různé výbavy je padlé hlavu. Ve stejných výbavách bude rozdíl mezi 1.0 TSI a 1.5 TSI 50tczk. Tak tu nebuď za debila.
A co pokuta za vyšší emise v případě silnějšího motoru, to taky zvedá cenu.:-/
Sto tisíc fakt ne... to je neobhajitelné.
Zajimavy je, ze ty mas vzdycky nejvic kecu a pritom si nikdy takovyhle normalni auto nemel a mit nebudes. A kdyz napisou o franticich, pejes ody, pritom jde o navonene sroty.Divny clovek jsi.
kdybys měl francouze, tak pochopíš, že koncern je odpad automobilového světa.
Zdechni, hloupé zvíře.K autu jako obvykle nic, jen osobní útoky, na víc se nezmůžeš. Já vím, to je nad tvou mentální kapacitu.
Jo panacku motor. Za nove, lepsi a vetsi to se vzdycky plati vic. Znas to prece i u Clia
Jo, u Clia aspoň cena odpovídá užitku. Tady ne. Ale co, Octavii bych ani tak nekupoval, nepotřebuju ji. Ovšem zasmát se můžu.
Typická strategie price placementu. Všichni chtějí prodávat co jak nejvíce kusů za co jak nejvyšší ceny, ale zároveň něco nabídnout i těm, co mají hloubějš do kapsy. Proto ten velký cenový rozdíl.Jinak za mě, počkám si jak to bude s elektrickými verzemi. Na nákupy a zpátky je plug-in hybrid naprostý ideál.
Chtěl si říct typická strategie zmrdství....nic jiného to není ;)
Myslíš ve smyslu toho, že kupci 1,5 TSI vlastně dotují nižší cenu pro ten litr? Protože ta patnáctistovka prostě není o 150 000 lepší motor.
Ano, dá se to tak říct. Ale spíš si myslím že ten tříhrnek se bude prodávat na hranici nákladů, kdežto u ceny 1,5 bude OK marže.
já si myslím, že 1.5 bude dotovat hybridní 1,4 anebo ta cena toho litru je vymyšlená
Cena za litr vymyšlená nebude, to by jí museli vymyslet i u litru ve Scale a Fabii. Pokud by na litru nevydělali, tak byla prodělečná celá Fabie (v ní je jen litr TSI a v HB je ještě litr MPI, ten je ale ještě levnější).Na 1.5 TSI vydělají balík. Je samozřejmě možné, že z něj budou něco dotovat, ten litr ale těžko.
On je dost i úlet sto/stopadesát tisíc mezi TSI a stejně výkonným TDI. To se za životnost auta už vůbec nezaplatí... A ty motory přitom nejsou technicky o tolik složitější, aby rozdíly lezly tak vysoko.Teď už jen opravdu jak s cenami zahýbe eTSI (pokud bude) a případný hybrid nebo plug-in. Aby nakonec nebyl levnější než to TDI.
TDI se vyplatí u firmy.U firmy kde dělám,je běžný nájezd 50-60 tis.Ten 2.0 85 kW bude dokonalý
...50-60 tis ročně
Ne, že kupci té patnáctistovky dělají škodovce hejly...Protože jak sám říkáš, ten motor není o 150 000 lepší. Ale někteří si prostě nemůžou pomoct B-]
Výrobní cena bude hodně podobná. Ve Scale je příplatek za 1.5 TSI rozumných 35 tisíc. Od zlodějů z Boleslavi si ani teď auto nekoupím.
A taky je to v jiné výbavě, active bude holota a možná bude mít i nějak ošizená ta světla jako u trojky. Takže nekoupitelný kus.
Active u nás nebude, pouze Ambition.
Active bude
To není pravda.
Ja si sem vzdycky prijdu odpocinout pri kaficku a oplatcich. Casto si clovek hezky pocte kdyz to ma hlavu a patu. Casto se mi vkrada pocit, ze nejsem v diskusi na autorevue ale v hospode u drzeho mpolana. Kdo to ma pak cist? Kez by to tu bylo hater-free enviroment at se to da pak cist!
Tak to nečti, nereaguj, a řekni tomu odpadu, aby se do mě zbytečně nenavážel. :-) A bude klid na všech stranách.Krmte trolla a bude větší a větší. ;-)
Proste se nenech vyprovokovat...vsichni mame prece radi auta. Jinak by tu bylo prazdno. Redaktori vi dost a taky v clancich nepisou jak kanal.
No tak největší diskuse jsou tady pod články o škodovce nebo hyundai. To je opravdu vybraná společnost diskutérů - automobilových fajnšmekrů.
Tu miru rivality tech dvou taboru dodnes nechapu. Jasne, Top Gear. Puvodni sestava byla legendarni. To byly leta kultivovane, konstruktivni diskuse a zdrave, komicke rivality mezi ucinkujicim Clarksonem, Hamondem a Mayem. Skoda, ze to skoncilo kvuli lidskemu vzteklounstvi mimo kamery.
Hammond;-)
Se Skodou ma vetsina nejvice a nejdele zkusenosti.
Hlavně, že ty jsi osoba na úrovni. Rozplácl jsi tu exkrementy, minimálně pod dalšími třemi přezdívkami. Mám téměř jistotu, že trpíš určitou formou bipolární poruchy.
Je to o tom, že je to první použitelný motor. Ten litr je tam jen pro cenu od.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.