Známe podobu nového Fordu Focus ST. Dostane čtyřválec z Mustangu?

Vlk z Vlkohradu  |  07. 12. 2018 11:14

Pokud Focus ST dostane tříválec, tak to bude od Fordu opravdu ubohost.

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  11. 12. 2018 14:00

Slyšel jsem od dealera, že čtyřválec bude až RS... snad se mýlí, ale že bude 1,5 EB R3 jsem mu taky nevěřil a pak mi spadla brada.

Ford se asi chce stát největším downsizátorem, oni cpou 1,0 EB i do Mondea a to mi přijde jako ještě větší zvěrstvo než ten Focus s R3 a torzkou.

Odpovědět  |   | 
znalý  |  07. 12. 2018 11:26

nedostane 3válec

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  07. 12. 2018 11:54

Na tohle auto jsem opravdu zvědavý. Co se řízení a jízdy týká, je nová generace jen chválena jako špička třídy. Snad vyjde ten 2,3 ecoboost + samosvor. Mohlo by z toho být velmi zajímavé řidičské auto, ostatně tak tomu bylo i u předchůdců...

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  07. 12. 2018 12:53

Ještě bych přidal 4x4 a osmistupňový automat s cenou do 800.000,- Kč.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 13:59

Docela se mi zdá, že se tam může objevit ten tříválec 1.5 EB s vyšším výkonem. Důvod je prostý, minulá verze ST nebyl vrcholný Focus, ten byl Focus RS a ten měl motor 2.3 EB.
Jediná možnost by byla, kdyby verze RS zanikla.

Odpovědět  |   | 
znalý  |  07. 12. 2018 14:40

znovu - nebude to tříválec

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 15:03

A co to tedy bude? Já to nevím, jen jsem uvažoval.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  07. 12. 2018 15:09

RS je daleko, jestli vůbec bude. Navíc se mluvilo o hybridu.

2,3 ecoboost z evropské verze Mustangu (upraven po faceliftu na EU normy) by tam asi pasoval. Tříválec by v této třídě byl asi průser...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 16:39

No nevím, ST v minulé verzi byl v podstatě jen lepší normální Focus s 2.0 EB, případně 2.0 dieselem. Jinde spekulují ještě právě s motorem 2.0 EB. Když to vezmu kolem a kolem, co dají za motor do vrcholné verze RS, pokud příjde, když by tady vrazili v podstatě jediný možný motor pro verzi RS.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 16:43

Třeba tady a spekulace, že to bude u verze kombi jen diesel.
http://www.auto.cz/ford-focus-st-spy-photos-... ...

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  07. 12. 2018 21:33

Jel jste s minulým ST? Sice ne nejrychlejší, ale možná nejzábavnější auto mezi hot hatchi. 2,0EB není pro Evropu už upraven, neplní normy. Ale teoreticky by to možné bylo.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 21:44

Ne, s tímhle jsem nejezdil.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 12. 2018 16:55

Hlavne V4 2.3EB by ziskali zase nejake ty bodiky navic.

Odpovědět  |   | 
a  |  07. 12. 2018 18:22

Motor V4? Myslíte, že ho koupili od ZAZ (Záporožec)?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 12. 2018 20:34

Nikoli, jedna se o 4. generaci nemeckych raketaku V.

Odpovědět  |   | 
Fero  |  07. 12. 2018 17:47

Krasavec!!!

Odpovědět  |   | 
Hloupěj Honza  |  08. 12. 2018 09:44

Focus nemá motor z Mustangu, ale vykastrovanej Mustang má motor z Focuse. Proto zbejvaly Mustangy s Ecobostem skladem a klasika byla vyprodaná.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  08. 12. 2018 15:54

Jasné, u nás 2,3 ecoboost nefrčí. Ale v zemích, kde jsou vysoké daně dle objemu a Mustang GT vyjde na 3 miliony a ecoboost na půlku, to svůj smysl má. Stačí se podívat do ceníku Norska, Holandska a spol.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 17 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro