Známe podobu nového Fordu Focus ST. Dostane čtyřválec z Mustangu?

Vlk z Vlkohradu  |  07. 12. 2018 11:14

Pokud Focus ST dostane tříválec, tak to bude od Fordu opravdu ubohost.

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  11. 12. 2018 14:00

Slyšel jsem od dealera, že čtyřválec bude až RS... snad se mýlí, ale že bude 1,5 EB R3 jsem mu taky nevěřil a pak mi spadla brada.

Ford se asi chce stát největším downsizátorem, oni cpou 1,0 EB i do Mondea a to mi přijde jako ještě větší zvěrstvo než ten Focus s R3 a torzkou.

Odpovědět  |   | 
znalý  |  07. 12. 2018 11:26

nedostane 3válec

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  07. 12. 2018 11:54

Na tohle auto jsem opravdu zvědavý. Co se řízení a jízdy týká, je nová generace jen chválena jako špička třídy. Snad vyjde ten 2,3 ecoboost + samosvor. Mohlo by z toho být velmi zajímavé řidičské auto, ostatně tak tomu bylo i u předchůdců...

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  07. 12. 2018 12:53

Ještě bych přidal 4x4 a osmistupňový automat s cenou do 800.000,- Kč.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 13:59

Docela se mi zdá, že se tam může objevit ten tříválec 1.5 EB s vyšším výkonem. Důvod je prostý, minulá verze ST nebyl vrcholný Focus, ten byl Focus RS a ten měl motor 2.3 EB.
Jediná možnost by byla, kdyby verze RS zanikla.

Odpovědět  |   | 
znalý  |  07. 12. 2018 14:40

znovu - nebude to tříválec

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 15:03

A co to tedy bude? Já to nevím, jen jsem uvažoval.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  07. 12. 2018 15:09

RS je daleko, jestli vůbec bude. Navíc se mluvilo o hybridu.

2,3 ecoboost z evropské verze Mustangu (upraven po faceliftu na EU normy) by tam asi pasoval. Tříválec by v této třídě byl asi průser...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 16:39

No nevím, ST v minulé verzi byl v podstatě jen lepší normální Focus s 2.0 EB, případně 2.0 dieselem. Jinde spekulují ještě právě s motorem 2.0 EB. Když to vezmu kolem a kolem, co dají za motor do vrcholné verze RS, pokud příjde, když by tady vrazili v podstatě jediný možný motor pro verzi RS.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 16:43

Třeba tady a spekulace, že to bude u verze kombi jen diesel.
http://www.auto.cz/ford-focus-st-spy-photos-... ...

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  07. 12. 2018 21:33

Jel jste s minulým ST? Sice ne nejrychlejší, ale možná nejzábavnější auto mezi hot hatchi. 2,0EB není pro Evropu už upraven, neplní normy. Ale teoreticky by to možné bylo.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 21:44

Ne, s tímhle jsem nejezdil.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 12. 2018 16:55

Hlavne V4 2.3EB by ziskali zase nejake ty bodiky navic.

Odpovědět  |   | 
a  |  07. 12. 2018 18:22

Motor V4? Myslíte, že ho koupili od ZAZ (Záporožec)?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 12. 2018 20:34

Nikoli, jedna se o 4. generaci nemeckych raketaku V.

Odpovědět  |   | 
Fero  |  07. 12. 2018 17:47

Krasavec!!!

Odpovědět  |   | 
Hloupěj Honza  |  08. 12. 2018 09:44

Focus nemá motor z Mustangu, ale vykastrovanej Mustang má motor z Focuse. Proto zbejvaly Mustangy s Ecobostem skladem a klasika byla vyprodaná.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  08. 12. 2018 15:54

Jasné, u nás 2,3 ecoboost nefrčí. Ale v zemích, kde jsou vysoké daně dle objemu a Mustang GT vyjde na 3 miliony a ecoboost na půlku, to svůj smysl má. Stačí se podívat do ceníku Norska, Holandska a spol.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

dnes | AutoRevue.cz | 4 příspěvky
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A