Známe podobu nového Fordu Focus ST. Dostane čtyřválec z Mustangu?

Vlk z Vlkohradu  |  07. 12. 2018 11:14

Pokud Focus ST dostane tříválec, tak to bude od Fordu opravdu ubohost.

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  11. 12. 2018 14:00

Slyšel jsem od dealera, že čtyřválec bude až RS... snad se mýlí, ale že bude 1,5 EB R3 jsem mu taky nevěřil a pak mi spadla brada.

Ford se asi chce stát největším downsizátorem, oni cpou 1,0 EB i do Mondea a to mi přijde jako ještě větší zvěrstvo než ten Focus s R3 a torzkou.

Odpovědět  |   | 
znalý  |  07. 12. 2018 11:26

nedostane 3válec

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  07. 12. 2018 11:54

Na tohle auto jsem opravdu zvědavý. Co se řízení a jízdy týká, je nová generace jen chválena jako špička třídy. Snad vyjde ten 2,3 ecoboost + samosvor. Mohlo by z toho být velmi zajímavé řidičské auto, ostatně tak tomu bylo i u předchůdců...

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  07. 12. 2018 12:53

Ještě bych přidal 4x4 a osmistupňový automat s cenou do 800.000,- Kč.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 13:59

Docela se mi zdá, že se tam může objevit ten tříválec 1.5 EB s vyšším výkonem. Důvod je prostý, minulá verze ST nebyl vrcholný Focus, ten byl Focus RS a ten měl motor 2.3 EB.
Jediná možnost by byla, kdyby verze RS zanikla.

Odpovědět  |   | 
znalý  |  07. 12. 2018 14:40

znovu - nebude to tříválec

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 15:03

A co to tedy bude? Já to nevím, jen jsem uvažoval.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  07. 12. 2018 15:09

RS je daleko, jestli vůbec bude. Navíc se mluvilo o hybridu.

2,3 ecoboost z evropské verze Mustangu (upraven po faceliftu na EU normy) by tam asi pasoval. Tříválec by v této třídě byl asi průser...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 16:39

No nevím, ST v minulé verzi byl v podstatě jen lepší normální Focus s 2.0 EB, případně 2.0 dieselem. Jinde spekulují ještě právě s motorem 2.0 EB. Když to vezmu kolem a kolem, co dají za motor do vrcholné verze RS, pokud příjde, když by tady vrazili v podstatě jediný možný motor pro verzi RS.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 16:43

Třeba tady a spekulace, že to bude u verze kombi jen diesel.
http://www.auto.cz/ford-focus-st-spy-photos-... ...

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  07. 12. 2018 21:33

Jel jste s minulým ST? Sice ne nejrychlejší, ale možná nejzábavnější auto mezi hot hatchi. 2,0EB není pro Evropu už upraven, neplní normy. Ale teoreticky by to možné bylo.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 21:44

Ne, s tímhle jsem nejezdil.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 12. 2018 16:55

Hlavne V4 2.3EB by ziskali zase nejake ty bodiky navic.

Odpovědět  |   | 
a  |  07. 12. 2018 18:22

Motor V4? Myslíte, že ho koupili od ZAZ (Záporožec)?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 12. 2018 20:34

Nikoli, jedna se o 4. generaci nemeckych raketaku V.

Odpovědět  |   | 
Fero  |  07. 12. 2018 17:47

Krasavec!!!

Odpovědět  |   | 
Hloupěj Honza  |  08. 12. 2018 09:44

Focus nemá motor z Mustangu, ale vykastrovanej Mustang má motor z Focuse. Proto zbejvaly Mustangy s Ecobostem skladem a klasika byla vyprodaná.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  08. 12. 2018 15:54

Jasné, u nás 2,3 ecoboost nefrčí. Ale v zemích, kde jsou vysoké daně dle objemu a Mustang GT vyjde na 3 miliony a ecoboost na půlku, to svůj smysl má. Stačí se podívat do ceníku Norska, Holandska a spol.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A