Známe podobu nového Fordu Focus ST. Dostane čtyřválec z Mustangu?

Vlk z Vlkohradu  |  07. 12. 2018 11:14

Pokud Focus ST dostane tříválec, tak to bude od Fordu opravdu ubohost.

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  11. 12. 2018 14:00

Slyšel jsem od dealera, že čtyřválec bude až RS... snad se mýlí, ale že bude 1,5 EB R3 jsem mu taky nevěřil a pak mi spadla brada.

Ford se asi chce stát největším downsizátorem, oni cpou 1,0 EB i do Mondea a to mi přijde jako ještě větší zvěrstvo než ten Focus s R3 a torzkou.

Odpovědět  |   | 
znalý  |  07. 12. 2018 11:26

nedostane 3válec

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  07. 12. 2018 11:54

Na tohle auto jsem opravdu zvědavý. Co se řízení a jízdy týká, je nová generace jen chválena jako špička třídy. Snad vyjde ten 2,3 ecoboost + samosvor. Mohlo by z toho být velmi zajímavé řidičské auto, ostatně tak tomu bylo i u předchůdců...

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  07. 12. 2018 12:53

Ještě bych přidal 4x4 a osmistupňový automat s cenou do 800.000,- Kč.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 13:59

Docela se mi zdá, že se tam může objevit ten tříválec 1.5 EB s vyšším výkonem. Důvod je prostý, minulá verze ST nebyl vrcholný Focus, ten byl Focus RS a ten měl motor 2.3 EB.
Jediná možnost by byla, kdyby verze RS zanikla.

Odpovědět  |   | 
znalý  |  07. 12. 2018 14:40

znovu - nebude to tříválec

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 15:03

A co to tedy bude? Já to nevím, jen jsem uvažoval.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  07. 12. 2018 15:09

RS je daleko, jestli vůbec bude. Navíc se mluvilo o hybridu.

2,3 ecoboost z evropské verze Mustangu (upraven po faceliftu na EU normy) by tam asi pasoval. Tříválec by v této třídě byl asi průser...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 16:39

No nevím, ST v minulé verzi byl v podstatě jen lepší normální Focus s 2.0 EB, případně 2.0 dieselem. Jinde spekulují ještě právě s motorem 2.0 EB. Když to vezmu kolem a kolem, co dají za motor do vrcholné verze RS, pokud příjde, když by tady vrazili v podstatě jediný možný motor pro verzi RS.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 16:43

Třeba tady a spekulace, že to bude u verze kombi jen diesel.
http://www.auto.cz/ford-focus-st-spy-photos-... ...

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  07. 12. 2018 21:33

Jel jste s minulým ST? Sice ne nejrychlejší, ale možná nejzábavnější auto mezi hot hatchi. 2,0EB není pro Evropu už upraven, neplní normy. Ale teoreticky by to možné bylo.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 21:44

Ne, s tímhle jsem nejezdil.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 12. 2018 16:55

Hlavne V4 2.3EB by ziskali zase nejake ty bodiky navic.

Odpovědět  |   | 
a  |  07. 12. 2018 18:22

Motor V4? Myslíte, že ho koupili od ZAZ (Záporožec)?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 12. 2018 20:34

Nikoli, jedna se o 4. generaci nemeckych raketaku V.

Odpovědět  |   | 
Fero  |  07. 12. 2018 17:47

Krasavec!!!

Odpovědět  |   | 
Hloupěj Honza  |  08. 12. 2018 09:44

Focus nemá motor z Mustangu, ale vykastrovanej Mustang má motor z Focuse. Proto zbejvaly Mustangy s Ecobostem skladem a klasika byla vyprodaná.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  08. 12. 2018 15:54

Jasné, u nás 2,3 ecoboost nefrčí. Ale v zemích, kde jsou vysoké daně dle objemu a Mustang GT vyjde na 3 miliony a ecoboost na půlku, to svůj smysl má. Stačí se podívat do ceníku Norska, Holandska a spol.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 130 N/A