Známe parametry Fordu GT. Šestiválcový EcoBoost překvapí

Druhá reinkarnace slavného vítěze Le Mans přínáší motor 3,5 EcoBoost o výkonu 647 koní. Maximální rychlost vozu činí 347 kilometrů za hodinu.

Poprvé jsme mohli nový Ford GT spatřit již před dvěma lety na autosalonu v Detroitu. Až nyní však víme, co skrývá pod kapotou, a jak moc je rychlý.

Dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru si i přes úctyhodný výkon 647 koňských sil ponechal módní označení EcoBoost. Výkonová křivka vrcholí v 6 250 otáčkách za minutu, zatímco maximální točivý moment 745 Nm je k dispozici od 5 900 otáček. Bez kapalin auto váží 1 385 kilogramů.

Ford GT40 (1964 - 1969): Nejúspěšnější americké auto v Le Mans

Ford GT40 (1964 - 1969): Nejúspěšnější americké auto v Le Mans

Při takto nízké hmotnosti nepřekvapí, že maximální rychlost činí 347 kilometrů za hodinu. Ford jej vzal i na zkušební kolo na okruh Calabogie Motorsports Park v Kanadě. Výsledný čas: 2:09,8.

Pokud tento výkon zhodnotíme v kontextu, tak považte, že supersport s nevznešeným rodokmenem je na tomto okruhu o sekundu rychlejší než okruhově laděný McLaren 675 LT. Ferrari 458 Speciale pak poráží o tři sekundy.

Ford ukazuje pět jízdních režimů nového GT. Chlubí se především displejem

Ford ukazuje pět jízdních režimů nového GT. Chlubí se především displejem

Jediným údajem, který nám stále zůstal skryt, je zrychlení z nuly na sto kilometrů v hodině. Dá se proto předpokládat, že v této disciplíně své soupeře porážet nebude. Jinak by se jistě u Fordu také pochlubili.

Omezená roční produkce o 250 kusech již odstartovala v kanadském Ontariu. Prodejní cena údajně osciluje kolem jedenácti milionů korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 100 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 250 000 Kč
Ford Transit 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 206 384 km
Cena: 129 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2017
Stav: 2 705 km
Cena: 700 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2005
Stav: 198 978 km
Cena: 50 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků