Známe parametry Fordu GT. Šestiválcový EcoBoost překvapí

Druhá reinkarnace slavného vítěze Le Mans přínáší motor 3,5 EcoBoost o výkonu 647 koní. Maximální rychlost vozu činí 347 kilometrů za hodinu.

Poprvé jsme mohli nový Ford GT spatřit již před dvěma lety na autosalonu v Detroitu. Až nyní však víme, co skrývá pod kapotou, a jak moc je rychlý.

Dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru si i přes úctyhodný výkon 647 koňských sil ponechal módní označení EcoBoost. Výkonová křivka vrcholí v 6 250 otáčkách za minutu, zatímco maximální točivý moment 745 Nm je k dispozici od 5 900 otáček. Bez kapalin auto váží 1 385 kilogramů.

Ford GT40 (1964 - 1969): Nejúspěšnější americké auto v Le Mans

Ford GT40 (1964 - 1969): Nejúspěšnější americké auto v Le Mans

Při takto nízké hmotnosti nepřekvapí, že maximální rychlost činí 347 kilometrů za hodinu. Ford jej vzal i na zkušební kolo na okruh Calabogie Motorsports Park v Kanadě. Výsledný čas: 2:09,8.

Pokud tento výkon zhodnotíme v kontextu, tak považte, že supersport s nevznešeným rodokmenem je na tomto okruhu o sekundu rychlejší než okruhově laděný McLaren 675 LT. Ferrari 458 Speciale pak poráží o tři sekundy.

Ford ukazuje pět jízdních režimů nového GT. Chlubí se především displejem

Ford ukazuje pět jízdních režimů nového GT. Chlubí se především displejem

Jediným údajem, který nám stále zůstal skryt, je zrychlení z nuly na sto kilometrů v hodině. Dá se proto předpokládat, že v této disciplíně své soupeře porážet nebude. Jinak by se jistě u Fordu také pochlubili.

Omezená roční produkce o 250 kusech již odstartovala v kanadském Ontariu. Prodejní cena údajně osciluje kolem jedenácti milionů korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků