Známe motory, které se představí pod kapotou Audi A4 nové generace

Známe motory, které se představí pod kapotou Audi A4 nové generace

Premiéra nové generace Audi A4 by se měla odehrát v září ve Frankfurtu. Obecně se ví, že novinka od Audi vyjede na modulární platformě MLB určené pro zástavbu motorů podélně a bude o asi 100 kg lehčí než současná generace (na titulní fotce).

Málo se toho ale ví o motorech, nicméně na internet přes stránky motor.es unikl dokument, který by měl prozrazovat použité jednotky v příštím Audi A4 včetně výkonů a převodovek. Zajímavostí jistě bude devítistupňový dvouspojkový automat.

Nové Audi R8 se blíží. Tady jsou první fotky a video

Nové Audi R8 se blíží. Tady jsou první fotky a video

Základ má tvořit motor 1.4 TSI spojený se šestistupňovým manuálem. Bude mít výkon 92 kW (125 k) a systém vypínání válců. Silnější verze motoru 1.4 TSI nabídnou výkon 110 kW (150 k) a 132 kW (180 k). Rovněž budou standardně vybaveny šestistupňovým manuálem a za příplatek bude devítistupňový automat S-Tronic. I nejsilnější varianta 1.4 TSI dostane vypínání válců.

Motor 2.0 TFSI dorazí ve verzi o výkonu 165 kW (225 k) s manuálem nebo o výkonu 180 kW (245 k) s automatem a pohonem všech kol. Motor 2.0 TFSI 165 kW bude spojen i s elektromotorem v hybridní verzi. Vrchol nabídky benzínových motorů má tvořit šestiválec 3.0 TFSI o výkonu 200 kW (272 k) výhradně s pohonem všech kol a automatickou převodovkou.

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Základním dieselem bude motor 1.6 TDI o výkonu 88 kW (120 k) s pohonem předních kol a manuální převodovkou. Páteř nabídky ale asi bude tvořit diesel 2.0 TDI ve verzích o výkonu 92, 110 a 130 kW (125, 150 a 177 k). Všechny tyto verze mají standardně pohon předních kol a manuál, automat bude za příplatek.

Pohon všech kol quattro k motoru 2.0 TDI se dodává na přání k verzi o výkonu 130 kW a standardně je u verze o výkonu 140 kW. Automat je k čtyřkolce za příplatek. Zajímavostí je verze 2.0 TDI o výkonu 162 kW (220 k), v uniklém dokumentu vedená bez pohonu všech kol a s manuální převodovkou.

Motor 2.0 TDI 140 kW bude také spojen s elektromotorem ve verzi e-Tron. Vrchol nabídky bude tvořit naftový šestiválec 3.0 TDI o výkonech 160 kW (218 k) a 191 kW (260 k) výhradně dodávaný s pohonem všech kol a automatem.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky