Známe motory, které se představí pod kapotou Audi A4 nové generace

Známe motory, které se představí pod kapotou Audi A4 nové generace

Premiéra nové generace Audi A4 by se měla odehrát v září ve Frankfurtu. Obecně se ví, že novinka od Audi vyjede na modulární platformě MLB určené pro zástavbu motorů podélně a bude o asi 100 kg lehčí než současná generace (na titulní fotce).

Málo se toho ale ví o motorech, nicméně na internet přes stránky motor.es unikl dokument, který by měl prozrazovat použité jednotky v příštím Audi A4 včetně výkonů a převodovek. Zajímavostí jistě bude devítistupňový dvouspojkový automat.

Nové Audi R8 se blíží. Tady jsou první fotky a video

Nové Audi R8 se blíží. Tady jsou první fotky a video

Základ má tvořit motor 1.4 TSI spojený se šestistupňovým manuálem. Bude mít výkon 92 kW (125 k) a systém vypínání válců. Silnější verze motoru 1.4 TSI nabídnou výkon 110 kW (150 k) a 132 kW (180 k). Rovněž budou standardně vybaveny šestistupňovým manuálem a za příplatek bude devítistupňový automat S-Tronic. I nejsilnější varianta 1.4 TSI dostane vypínání válců.

Motor 2.0 TFSI dorazí ve verzi o výkonu 165 kW (225 k) s manuálem nebo o výkonu 180 kW (245 k) s automatem a pohonem všech kol. Motor 2.0 TFSI 165 kW bude spojen i s elektromotorem v hybridní verzi. Vrchol nabídky benzínových motorů má tvořit šestiválec 3.0 TFSI o výkonu 200 kW (272 k) výhradně s pohonem všech kol a automatickou převodovkou.

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Základním dieselem bude motor 1.6 TDI o výkonu 88 kW (120 k) s pohonem předních kol a manuální převodovkou. Páteř nabídky ale asi bude tvořit diesel 2.0 TDI ve verzích o výkonu 92, 110 a 130 kW (125, 150 a 177 k). Všechny tyto verze mají standardně pohon předních kol a manuál, automat bude za příplatek.

Pohon všech kol quattro k motoru 2.0 TDI se dodává na přání k verzi o výkonu 130 kW a standardně je u verze o výkonu 140 kW. Automat je k čtyřkolce za příplatek. Zajímavostí je verze 2.0 TDI o výkonu 162 kW (220 k), v uniklém dokumentu vedená bez pohonu všech kol a s manuální převodovkou.

Motor 2.0 TDI 140 kW bude také spojen s elektromotorem ve verzi e-Tron. Vrchol nabídky bude tvořit naftový šestiválec 3.0 TDI o výkonech 160 kW (218 k) a 191 kW (260 k) výhradně dodávaný s pohonem všech kol a automatem.

bazar

Audi A3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 130 774 km
Cena: 134 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2011
Stav: 128 661 km
Cena: 660 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 99 405 km
Cena: 630 000 Kč
Audi A4 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 161 872 km
Cena: 274 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 189 118 km
Cena: 260 000 Kč
Audi A3 2
Rok výroby: 2003
Stav: 209 611 km
Cena: 96 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků