Známe motory, které se představí pod kapotou Audi A4 nové generace

Známe motory, které se představí pod kapotou Audi A4 nové generace

Premiéra nové generace Audi A4 by se měla odehrát v září ve Frankfurtu. Obecně se ví, že novinka od Audi vyjede na modulární platformě MLB určené pro zástavbu motorů podélně a bude o asi 100 kg lehčí než současná generace (na titulní fotce).

Málo se toho ale ví o motorech, nicméně na internet přes stránky motor.es unikl dokument, který by měl prozrazovat použité jednotky v příštím Audi A4 včetně výkonů a převodovek. Zajímavostí jistě bude devítistupňový dvouspojkový automat.

Nové Audi R8 se blíží. Tady jsou první fotky a video

Nové Audi R8 se blíží. Tady jsou první fotky a video

Základ má tvořit motor 1.4 TSI spojený se šestistupňovým manuálem. Bude mít výkon 92 kW (125 k) a systém vypínání válců. Silnější verze motoru 1.4 TSI nabídnou výkon 110 kW (150 k) a 132 kW (180 k). Rovněž budou standardně vybaveny šestistupňovým manuálem a za příplatek bude devítistupňový automat S-Tronic. I nejsilnější varianta 1.4 TSI dostane vypínání válců.

Motor 2.0 TFSI dorazí ve verzi o výkonu 165 kW (225 k) s manuálem nebo o výkonu 180 kW (245 k) s automatem a pohonem všech kol. Motor 2.0 TFSI 165 kW bude spojen i s elektromotorem v hybridní verzi. Vrchol nabídky benzínových motorů má tvořit šestiválec 3.0 TFSI o výkonu 200 kW (272 k) výhradně s pohonem všech kol a automatickou převodovkou.

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Základním dieselem bude motor 1.6 TDI o výkonu 88 kW (120 k) s pohonem předních kol a manuální převodovkou. Páteř nabídky ale asi bude tvořit diesel 2.0 TDI ve verzích o výkonu 92, 110 a 130 kW (125, 150 a 177 k). Všechny tyto verze mají standardně pohon předních kol a manuál, automat bude za příplatek.

Pohon všech kol quattro k motoru 2.0 TDI se dodává na přání k verzi o výkonu 130 kW a standardně je u verze o výkonu 140 kW. Automat je k čtyřkolce za příplatek. Zajímavostí je verze 2.0 TDI o výkonu 162 kW (220 k), v uniklém dokumentu vedená bez pohonu všech kol a s manuální převodovkou.

Motor 2.0 TDI 140 kW bude také spojen s elektromotorem ve verzi e-Tron. Vrchol nabídky bude tvořit naftový šestiválec 3.0 TDI o výkonech 160 kW (218 k) a 191 kW (260 k) výhradně dodávaný s pohonem všech kol a automatem.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků