Známe finalisty ankety Auto roku 2015 v ČR

Známe finalisty ankety Auto roku 2015 v ČR

První tajenka 21. ročníku ankety Auto roku 2015 v České republice byla vyřešena. Členové odborné poroty vybrali v prvním kole volby z nominovaných vozů pětici finalistů.

Jedná se o modely Ford Mondeo, Mazda3, Mercedes-Benz C, Škoda Fabia a Volkswagen Passat. Porotci, kteří se úvodní fáze výběru zúčastnili ve stoprocentním počtu, budou mít nyní možnost ještě jednou důkladně prověřit jejich vlastnosti během testovacích jízd 11. listopadu 2014 v Hotelu Zámek Berchtold. Následně každý z nich mezi ně rozdělí 25 bodů, přičemž svůj verdikt bude muset také slovně zdůvodnit. Uzávěrka druhého kola volby je 30. listopadu. Auto roku 2015 v České republice bude slavnostně vyhlášeno během závěrečného večera ankety 21. ledna 2015.

Nic se naopak nemění, pokud jde o hlasování veřejnosti. Zde zůstává ve hře nadále všech 31 nominovaných automobilů, rozdělených do pěti kategorií. A to až do půlnoci 31. prosince 2014, kdy se hlasovací brána na webu www.autoroku.cz definitivně uzavře.

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 100 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 250 000 Kč
Ford Transit 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 206 384 km
Cena: 129 000 Kč
Ford Focus C-Max 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 114 958 km
Cena: 184 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2017
Stav: 2 705 km
Cena: 700 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků