Cesta k elektrifikaci u většího SUV od Porsche začíná verzí  Cayenne E-Hybrid , která spoléhá na přeplňovaný benzinový šestiválec o objemu tří litrů spojený s elektromotorem pro celkový výkon  340 kW (462 koní)  a točivý moment 700 N.m. | Porsche Cayenne E-Hybrid Zdroj: Porsche

Cesta k elektrifikaci u většího SUV od Porsche začíná verzí Cayenne E-Hybrid, která spoléhá na přeplňovaný benzinový šestiválec o objemu tří litrů spojený s elektromotorem pro celkový výkon 340 kW (462 koní) a točivý moment 700 N.m. | Porsche Cayenne E-Hybrid | Zdroj: Porsche

Čistě na elektřinu ujede až 36 kilometrů, na 100 km/h je za rovných 5 vteřin a maximálně jede až 253 km/h. Zde začíná cenovka na  2.472.000 Kč . | Porsche Cayenne E-Hybrid Zdroj: Porsche

Čistě na elektřinu ujede až 36 kilometrů, na 100 km/h je za rovných 5 vteřin a maximálně jede až 253 km/h. Zde začíná cenovka na 2.472.000 Kč. | Porsche Cayenne E-Hybrid | Zdroj: Porsche

Pokud byste tu samou elektrifikovanou techniku rádi v karoserií nedávno představeného  Coupé , Porsche již uvádí základní cenovku  2.588.000 Kč . | Porsche Cayenne E-Hybrid Zdroj: Porsche

Pokud byste tu samou elektrifikovanou techniku rádi v karoserií nedávno představeného Coupé, Porsche již uvádí základní cenovku 2.588.000 Kč. | Porsche Cayenne E-Hybrid | Zdroj: Porsche

Standardní výbava se u obou verzí zásadně neliší – 19palcová kola, nepříplatkový bílý či černý lak, interiér částečně čalouněný kůží (na výběr ze třech odstínů)... | Porsche Cayenne E-Hybrid Zdroj: Porsche

Standardní výbava se u obou verzí zásadně neliší – 19palcová kola, nepříplatkový bílý či černý lak, interiér částečně čalouněný kůží (na výběr ze třech odstínů)... | Porsche Cayenne E-Hybrid | Zdroj: Porsche

...elektrické sedačky nastavitelné v osmi směrech, paket Sport Chrono, LED světlomety, automatická nezávislá klimatizace, parkovací asistent, bezklíčový přístup... | Porsche Cayenne E-Hybrid Zdroj: Porsche

...elektrické sedačky nastavitelné v osmi směrech, paket Sport Chrono, LED světlomety, automatická nezávislá klimatizace, parkovací asistent, bezklíčový přístup... | Porsche Cayenne E-Hybrid | Zdroj: Porsche

...infotainment s navigací, audiosystém s deseti reproduktory či elektricky ovládané páté dveře. | Porsche Cayenne E-Hybrid Zdroj: Porsche

...infotainment s navigací, audiosystém s deseti reproduktory či elektricky ovládané páté dveře. | Porsche Cayenne E-Hybrid | Zdroj: Porsche

Klasicky jsou u Porsche široké možnosti příplatků. Stačí jen zmínit vzduchový adaptivní podvozek (58.210 Kč), panoramatickou střechu (54.780 Kč), systém řízení zadní nápravy (55.790 Kč)... | Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé Zdroj: Porsche

Klasicky jsou u Porsche široké možnosti příplatků. Stačí jen zmínit vzduchový adaptivní podvozek (58.210 Kč), panoramatickou střechu (54.780 Kč), systém řízení zadní nápravy (55.790 Kč)... | Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé | Zdroj: Porsche

...sportovní výfukový systém (77.500 Kč), Matrix LED světlomety (65.980 Kč), adaptivní tempomat (46.360 Kč), head-up displej (39.880 Kč)... | Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé Zdroj: Porsche

...sportovní výfukový systém (77.500 Kč), Matrix LED světlomety (65.980 Kč), adaptivní tempomat (46.360 Kč), head-up displej (39.880 Kč)... | Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé | Zdroj: Porsche

...asistent nočního vidění (60.300 Kč) či vyhřívané čelní okno (12.970 Kč). Jedním z nejdražších příplatků pak zůstávají u Porsche karbon-keramické brzdy (243.530 Kč). | Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé Zdroj: Porsche

...asistent nočního vidění (60.300 Kč) či vyhřívané čelní okno (12.970 Kč). Jedním z nejdražších příplatků pak zůstávají u Porsche karbon-keramické brzdy (243.530 Kč). | Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé | Zdroj: Porsche

O celou úroveň nad standardním hybridem je poté  Cayenne Turbo S E-Hybrid , které má pod kapotou elektromotorem podpořený dvakrát přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec (původem se standardního Turba). | Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Zdroj: Porsche

O celou úroveň nad standardním hybridem je poté Cayenne Turbo S E-Hybrid, které má pod kapotou elektromotorem podpořený dvakrát přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec (původem se standardního Turba). | Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid | Zdroj: Porsche

Nejvýkonnější Cayenne v nabídce tak nabízí  500 kW (680 koní)  a točivý moment 900 N.m. Zrychlení na stovku klesá na 3,8 vteřiny... | Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Zdroj: Porsche

Nejvýkonnější Cayenne v nabídce tak nabízí 500 kW (680 koní) a točivý moment 900 N.m. Zrychlení na stovku klesá na 3,8 vteřiny... | Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid | Zdroj: Porsche

...maximální rychlost se zvyšuje na 295 km/h a čistě na elektřinu ujedete až 32 km. Podrobněji jsme si novinku  již rozebrali…  | Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Zdroj: Porsche

...maximální rychlost se zvyšuje na 295 km/h a čistě na elektřinu ujedete až 32 km. Podrobněji jsme si novinku již rozebrali… | Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid | Zdroj: Porsche

Za úplný vrchol se standardní karoserií dáte minimálně  4.655.000 Kč . Ve verzi  Coupé  se cenovka posunuje dále na  4.754.000 Kč . | Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Zdroj: Porsche

Za úplný vrchol se standardní karoserií dáte minimálně 4.655.000 Kč. Ve verzi Coupé se cenovka posunuje dále na 4.754.000 Kč. | Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid | Zdroj: Porsche

K mocné motorizaci pod kapotou však Porsche přihazuje širokou standardní výbavu, právě například s karbon-keramickými brzdami, 21palcovými koly, systémem vektorování točivého momentu... | Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Zdroj: Porsche

K mocné motorizaci pod kapotou však Porsche přihazuje širokou standardní výbavu, právě například s karbon-keramickými brzdami, 21palcovými koly, systémem vektorování točivého momentu... | Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid | Zdroj: Porsche

...adaptivním vzduchovým podvozkem s aktivními stabilizátory, sportovními sedačkami (18 poloh, elektrické), vyhříváním předních i zadních sedadel, prémiovým audiosystémem Bose (14 reproduktorů) a dalšími nutnostmi. | Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Zdroj: Porsche

...adaptivním vzduchovým podvozkem s aktivními stabilizátory, sportovními sedačkami (18 poloh, elektrické), vyhříváním předních i zadních sedadel, prémiovým audiosystémem Bose (14 reproduktorů) a dalšími nutnostmi. | Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé | Zdroj: Porsche

Čistě na elektřinu ujede až 36 kilometrů, na 100 km/h je za rovných 5 vteřin a maximálně jede až 253 km/h. Zde začíná cenovka na  2.472.000 Kč . | Porsche Cayenne E-Hybrid Zdroj: Porsche
Pokud byste tu samou elektrifikovanou techniku rádi v karoserií nedávno představeného  Coupé , Porsche již uvádí základní cenovku  2.588.000 Kč . | Porsche Cayenne E-Hybrid Zdroj: Porsche
Standardní výbava se u obou verzí zásadně neliší – 19palcová kola, nepříplatkový bílý či černý lak, interiér částečně čalouněný kůží (na výběr ze třech odstínů)... | Porsche Cayenne E-Hybrid Zdroj: Porsche
...elektrické sedačky nastavitelné v osmi směrech, paket Sport Chrono, LED světlomety, automatická nezávislá klimatizace, parkovací asistent, bezklíčový přístup... | Porsche Cayenne E-Hybrid Zdroj: Porsche
24
Fotogalerie

Známe české ceny hybridních Porsche Cayenne. Turbo S stojí 4,6 milionu Kč

Porsche již kompletně vyplňuje nabídku hybridních modelů Cayenne a české zastoupení k tomu ukazuje oficiální cenovky všech dostupných verzí.

V konfigurátoru Porsche se již objevila kompletní nabídka hybridních SUV Cayenne. Cenovky známe jak u základní specifikace E-Hybrid, tak u nejvýkonnější verze Turbo S E-Hybrid, která zastává samotný vrchol rodiny Cayenne. Elektrifikována ústrojí jsou už přitom dostupná pro standardní karoserii Cayenne, ale rovněž stylovější variantu Coupé.

Cesta k elektrifikaci u většího SUV od Porsche začíná verzí Cayenne E-Hybrid, která spoléhá na přeplňovaný benzinový šestiválec o objemu tří litrů spojený s elektromotorem pro celkový výkon 340 kW (462 koní) a točivý moment 700 N.m. Čistě na elektřinu ujede až 36 kilometrů, na 100 km/h je za rovných 5 vteřin a maximálně jede až 253 km/h. Zde začíná cenovka na 2.472.000 Kč.

Pokud byste tu samou elektrifikovanou techniku rádi v karoserií nedávno představeného Coupé, Porsche již uvádí základní cenovku 2.588.000 Kč. Standardní výbava se u obou verzí zásadně neliší – 19palcová kola, nepříplatkový bílý či černý lak, interiér částečně čalouněný kůží (na výběr ze třech odstínů), elektrické sedačky nastavitelné v osmi směrech, paket Sport Chrono, LED světlomety, automatická klimatizace, parkovací asistent, bezklíčový přístup, infotainment s navigací, audiosystém s deseti reproduktory či elektricky ovládané páté dveře.

Klasicky jsou u Porsche široké možnosti příplatků. Stačí jen zmínit vzduchový adaptivní podvozek (58.210 Kč), panoramatickou střechu (54.780 Kč), systém řízení zadní nápravy (55.790 Kč), sportovní výfukový systém (77.500 Kč), Matrix LED světlomety (65.980 Kč), adaptivní tempomat (46.360 Kč), head-up displej (39.880 Kč), asistent nočního vidění (60.300 Kč) či vyhřívané čelní okno (12.970 Kč). Jedním z nejdražších příplatků pak zůstávají u Porsche karbon-keramické brzdy (243.530 Kč).

O celou úroveň nad standardním hybridem je poté Cayenne Turbo S E-Hybrid, které má pod kapotou elektromotorem podpořený dvakrát přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec (původem se standardního Turba). Nejvýkonnější Cayenne v nabídce tak nabízí 500 kW (680 koní) a točivý moment 900 N.m. Zrychlení na stovku klesá na 3,8 vteřiny, maximální rychlost se zvyšuje na 295 km/h a čistě na elektřinu ujedete až 32 km. Podrobněji jsme si novinku již rozebrali…

Za úplný vrchol se standardní karoserií dáte minimálně 4.655.000 Kč. Ve verzi Coupé se cenovka posunuje dále na 4.754.000 Kč. K mocné motorizaci pod kapotou však Porsche přihazuje širokou standardní výbavu, právě například s karbon-keramickými brzdami, 21palcovými koly, systémem vektorování točivého momentu, adaptivním vzduchovým podvozkem s aktivními stabilizátory, sportovními sedačkami (18 poloh, elektrické), vyhříváním předních i zadních sedadel, prémiovým audiosystémem Bose (14 reproduktorů) a dalšími nutnostmi.

Porsche Cayenne E-Hybrid: Technická data a české ceny
Verze E-Hybrid Turbo S E-hybrid
Zdvihový objem [cm3] 2995 3996
Válce/ventily 6/4 8/4
Největší výkon motoru [kW/min] 250/5300-6400 404/5750-6000
Točivý moment motoru [N.m/min] 450/1340-5300 770/2100-4500
Největší výkon elektromotoru [kW] 100 100
Točivý moment elektromotoru [N.m] 400 400
Akumulátor [typ/kapacita] Li-on/14,1 kWh Li-on/14,1 kWh
Převodovka 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 253 295
Max. rychlost - EV mód [km/h] 135 135
Dojezd na elektřinu [km] 36 32
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5 3,8
Spotřeba WLTP [l/100 km] 3,9 4,8
Provozní hmotnost [kg] 2295 2490
Základní cena [Kč] 2.472.000 4.655.000
Základní cena Coupé [Kč] 2.588.000 4.754.000

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud