Známe ceny zabavených aut syna diktátora z Guiney. Začíná se pod milionem

625 milionů korun. Přesně tolik teď poputuje na pomoc chudým lidem v oblasti Rovníkové Guiney. Stačilo jedno zatknutí a jedna aukce.

Nedávno jsme vás informovali o aukci zabaveného majetku Teodora Nguema Obianga Manguea, syna diktátora Rovníkové Guiney. Obviněn byl z utrácení peněz ze státního rozpočtu a dalších nelegálních činností. V aukci se objevil mimo jiné i zástup úžasných exotických automobilů. Aukce je nyní u konce a částky jsou sečteny. 

Kolekce zabavených hyperaut míří do aukce. Syn diktátora si uměl užívat!

Kolekce zabavených hyperaut míří do aukce. Syn diktátora si uměl užívat!

Nejdražší položkou se stalo Lamborghini Veneno Roadster (8,3 milionů dolarů), které následoval Koenigsegg One:1 s částkou 4,6 milionů dolarů. Cena za Koenigsegg určitě potěšila samotnou automobilku, protože v době odhadování cen majetku zuřila, že jejich jedinečný vůz ocenila aukční síň Bonhams na moc malou sumu (2,3 milionů dolarů).

Vedle výše zmíněných si účastníci aukce mohli pořídit i zástup modelů Bentley a Rolls-Royce. Nechyběly ale ani unikátní limitky, jako Aston Martin One-77 nebo Maybach S650 Brabus 900. Byla tu i kompletní trojice prvních elektrifikovaných hyperaut - Ferrari LaFerrari, Porsche 918 Spyder i McLaren P1.

Aukce Porsche Type 64 skončila fiaskem. Zmatky v milionech dolarů naštvaly zájemce

Aukce Porsche Type 64 skončila fiaskem. Zmatky v milionech dolarů naštvaly zájemce

Výtěžek aukce šel na pomoc lidem do chudých oblastí Guiney. Seznam dvaceti automobilů včetně cen najdete nahoře v galerii. Celková cena vozů přesáhla částku 625 milionů korun. Oproti původnímu odhadu jde o dvojnásobek.

Kompletní seznam aut a částek, včetně přepočtu na české koruny, najdete v galerii.

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků