Známe ceny Kodiaqu: Za 677 900 Kč čtyřkolka nebo DSG

Fotografie nejnovější Škodovky jsme ukázali už před časem — nyní boleslavští doplnili poslední kousek skládanky.

Tedy ne tak docela. Víme však, že až na začátku října odstartují objednávky, nejlevnější vůz bude stát zmíněných 677 900 Kč. Stejně jako v jeho případě bude Kodiaq pohánět benzinový motor 1.4 TSI o výkonu 110 kW. Škodovka pak dá zájemci na výběr, jestli za zmíněnou cenu zvolí verzi s pohonem všech kol a šestistupňovým manuálem, nebo předokolku s převodovkou DSG.

Paříž 2016 živě: Sledujte výstavní premiéru Škody Kodiaq

Paříž 2016 živě: Sledujte výstavní premiéru Škody Kodiaq

V obou případech půjde o výbavu Active, která nabídne třeba sedm airbagů, dvouzónovou klimatizaci, LED denní a zadní světla, sedmnáctipalcová litá kola i střešní nosiče. Nebude chybět ani rádio Swing se šesti a půl palcovým displejem a bluetooth handsfree.

Škoda chce prodávat auta v Jižní Koreji. Základy má vybudovat Kodiaq

Škoda chce prodávat auta v Jižní Koreji. Základy má vybudovat Kodiaq

Jak bývá u vozů Škoda zvykem, v nabídce najdeme i zvýhodněný balíček Plus, obsahující parkovací senzory, tempomat a mlhovky. Cenu však stejně jako u dalších výbavových stupňů zatím neznáme.

Dodáme alespoň, že čtrnáctistovku doplní benzinový dvoulitr o výkonu 132 kW, který bude k dispozici výhradně jako čtyřkolka s DSG. Nejočekávanější variantu 2.0 TDI/110 kW 4x4 půjde objednat jak s manuální, tak automatickou převodovkou. To není případ verze s pohonem předních kol, která bude vždy spojena s dvojspojkovou automatickou převodovkou.

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

dnes | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků