Známe ceny Kodiaqu: Za 677 900 Kč čtyřkolka nebo DSG

Fotografie nejnovější Škodovky jsme ukázali už před časem — nyní boleslavští doplnili poslední kousek skládanky.

Tedy ne tak docela. Víme však, že až na začátku října odstartují objednávky, nejlevnější vůz bude stát zmíněných 677 900 Kč. Stejně jako v jeho případě bude Kodiaq pohánět benzinový motor 1.4 TSI o výkonu 110 kW. Škodovka pak dá zájemci na výběr, jestli za zmíněnou cenu zvolí verzi s pohonem všech kol a šestistupňovým manuálem, nebo předokolku s převodovkou DSG.

Paříž 2016 živě: Sledujte výstavní premiéru Škody Kodiaq

Paříž 2016 živě: Sledujte výstavní premiéru Škody Kodiaq

V obou případech půjde o výbavu Active, která nabídne třeba sedm airbagů, dvouzónovou klimatizaci, LED denní a zadní světla, sedmnáctipalcová litá kola i střešní nosiče. Nebude chybět ani rádio Swing se šesti a půl palcovým displejem a bluetooth handsfree.

Škoda chce prodávat auta v Jižní Koreji. Základy má vybudovat Kodiaq

Škoda chce prodávat auta v Jižní Koreji. Základy má vybudovat Kodiaq

Jak bývá u vozů Škoda zvykem, v nabídce najdeme i zvýhodněný balíček Plus, obsahující parkovací senzory, tempomat a mlhovky. Cenu však stejně jako u dalších výbavových stupňů zatím neznáme.

Dodáme alespoň, že čtrnáctistovku doplní benzinový dvoulitr o výkonu 132 kW, který bude k dispozici výhradně jako čtyřkolka s DSG. Nejočekávanější variantu 2.0 TDI/110 kW 4x4 půjde objednat jak s manuální, tak automatickou převodovkou. To není případ verze s pohonem předních kol, která bude vždy spojena s dvojspojkovou automatickou převodovkou.

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků