Známe ceny Kodiaqu: Za 677 900 Kč čtyřkolka nebo DSG

Fotografie nejnovější Škodovky jsme ukázali už před časem — nyní boleslavští doplnili poslední kousek skládanky.

Tedy ne tak docela. Víme však, že až na začátku října odstartují objednávky, nejlevnější vůz bude stát zmíněných 677 900 Kč. Stejně jako v jeho případě bude Kodiaq pohánět benzinový motor 1.4 TSI o výkonu 110 kW. Škodovka pak dá zájemci na výběr, jestli za zmíněnou cenu zvolí verzi s pohonem všech kol a šestistupňovým manuálem, nebo předokolku s převodovkou DSG.

Paříž 2016 živě: Sledujte výstavní premiéru Škody Kodiaq

Paříž 2016 živě: Sledujte výstavní premiéru Škody Kodiaq

V obou případech půjde o výbavu Active, která nabídne třeba sedm airbagů, dvouzónovou klimatizaci, LED denní a zadní světla, sedmnáctipalcová litá kola i střešní nosiče. Nebude chybět ani rádio Swing se šesti a půl palcovým displejem a bluetooth handsfree.

Škoda chce prodávat auta v Jižní Koreji. Základy má vybudovat Kodiaq

Škoda chce prodávat auta v Jižní Koreji. Základy má vybudovat Kodiaq

Jak bývá u vozů Škoda zvykem, v nabídce najdeme i zvýhodněný balíček Plus, obsahující parkovací senzory, tempomat a mlhovky. Cenu však stejně jako u dalších výbavových stupňů zatím neznáme.

Dodáme alespoň, že čtrnáctistovku doplní benzinový dvoulitr o výkonu 132 kW, který bude k dispozici výhradně jako čtyřkolka s DSG. Nejočekávanější variantu 2.0 TDI/110 kW 4x4 půjde objednat jak s manuální, tak automatickou převodovkou. To není případ verze s pohonem předních kol, která bude vždy spojena s dvojspojkovou automatickou převodovkou.

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků