Známe ceny Fabie s motorem 1,4 TDI ve všech výbavách

S cenou Fabie RS se mi dostal do rukou ceník fabie s motorem 1,4 TDI-PD ve všech výbavách. Pro srovnání jsem do seznamu cen přidal i oba současné naftové motory a cenu nejlevnější fabie v dané výbavě.

Classic:

  • 1,2 HTP: 279 990 Kč
  • 1,9 SDI: 356 900 Kč
  • 1,4 TDI-PD: 376 900 Kč

Comfort:

  • 1,2 HTP: 316 900 Kč
  • 1,9 SDI: 393 900 Kč
  • 1,4 TDI-PD: 413 900 Kč
  • 1,9 TDI-PD: 453 900 Kč

Elegance:

  • 1,2 12V: 399 900 Kč
  • 1,9 SDI: 461 900 Kč
  • 1,4 TDI-PD: 481 900 Kč
  • 1,9 TDI-PD: 521 900 Kč

Zatím ovšem není známo, zda bude mít fabia s motorem 1,4 TDI-PD také kotouče vzadu a ABS ve standardu jako fabia s motorem 1,9 TDI-PD. Pokud by tomu tak nebylo, byla by koupě 1,9 TDI pravděpodobně výhodnější i přes vyšší cenu povinného ručení.

S příchodem motoru 1.4 TDI ztratila významu existence motoru 1,9 SDI, který má vyšší sazbu povinného ručení, nižší výkon a nižší točivý moment - zkrátka nepřeplňovaný diesel. Rozdíl v ceně je dvacet tisíc, takže pokud potřebujete naftu, je „jednačtyřka“ jasnou volbou.

Mimochodem, pokud uvažujete o fabii s naftovým motorem ve výbavě Elegance, zkuste počkat na Fabii RS, která se má objevit už v červnu a bude prodávána za velmi dobrých 495 tisíc!

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků