Známe ceny Fabie s motorem 1,4 TDI ve všech výbavách

S cenou Fabie RS se mi dostal do rukou ceník fabie s motorem 1,4 TDI-PD ve všech výbavách. Pro srovnání jsem do seznamu cen přidal i oba současné naftové motory a cenu nejlevnější fabie v dané výbavě.

Classic:

  • 1,2 HTP: 279 990 Kč
  • 1,9 SDI: 356 900 Kč
  • 1,4 TDI-PD: 376 900 Kč

Comfort:

  • 1,2 HTP: 316 900 Kč
  • 1,9 SDI: 393 900 Kč
  • 1,4 TDI-PD: 413 900 Kč
  • 1,9 TDI-PD: 453 900 Kč

Elegance:

  • 1,2 12V: 399 900 Kč
  • 1,9 SDI: 461 900 Kč
  • 1,4 TDI-PD: 481 900 Kč
  • 1,9 TDI-PD: 521 900 Kč

Zatím ovšem není známo, zda bude mít fabia s motorem 1,4 TDI-PD také kotouče vzadu a ABS ve standardu jako fabia s motorem 1,9 TDI-PD. Pokud by tomu tak nebylo, byla by koupě 1,9 TDI pravděpodobně výhodnější i přes vyšší cenu povinného ručení.

S příchodem motoru 1.4 TDI ztratila významu existence motoru 1,9 SDI, který má vyšší sazbu povinného ručení, nižší výkon a nižší točivý moment - zkrátka nepřeplňovaný diesel. Rozdíl v ceně je dvacet tisíc, takže pokud potřebujete naftu, je „jednačtyřka“ jasnou volbou.

Mimochodem, pokud uvažujete o fabii s naftovým motorem ve výbavě Elegance, zkuste počkat na Fabii RS, která se má objevit už v červnu a bude prodávána za velmi dobrých 495 tisíc!

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků