Znak Citroënu září nad Champs Elysées

Nad pařížským bulvárem Champs Elysées se v noci z 29. na 30. listopadu rozzářil znak Citroënu.

Návrat francouzské značky na toto tradiční místo tak zaznamenal novou fázi. Po dokončení hrubé celokovové stavby a skleněného pláště došlo i na vnější označení. Vzhledem k velikosti „dvojitého šípu“, 11 metrů na výšku a 3,5 metru na šířku, probíhal transport komponent, z nichž každá vážila několik tun, v noci speciálním konvojem vozů. Instalace se pak uskutečnila za asistence speciálního jeřábu za denního světla, aby nedošlo k poškození jednotlivých částí i skleněné fasády.

Nové označení budovy Citroën má symbolizovat spojení minulosti s budoucností. Pojítko obstará část původního objektu Citroën z roku 1928, orientaci na budoucnost zase připomene dvojitý šíp, který díky speciálním materiálům září na bulvár ve dne v noci.

Co bude čekat návštěvníky uvnitř? Samozřejmě v prvé řadě auta. A to jak ta nejnovější z aktuální modelové řady, tak i historické unikáty. Všechny exponáty budou vystavenyv několika patrech a na otáčivých plošinách. Kromě toho tu budou k vidění také koncepty Citroën, dále tu návštěvníci naleznou spoustu informací a dat, knih či audiovizuálních nosičů s tématikou značky Citroën, ať o současnosti, tak i o její minulosti.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků