Značky na přání jsou od 1. ledna 2016 realitou. Vyjdou na 10 000 Kč

l  |  17. 12. 2015 09:35

nelze pismeno O ?? to je zajimave,ze cele desitky let (v dobe kdy byli spz dle okresu) se toto pismeno v pohode pouzivalo, a nikdo nemel zadny problem s nejakou zamenou za 0. :)))), a nemaji s tim problem ani nikde jinde v evrope. jj,sver blbovi ukol a vymysli lejno:).klasicky kocourkov

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  17. 12. 2015 10:44

Zkus pochopit, že zatím bylo vždy přesně určené kde jsou písmena a kde číslice, splést to tedy nešlo. Ale když se tohle zruší, tak by nulu od písmene o níkdo nerozeznal. Už je to srozumitelnější?

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  17. 12. 2015 10:49

A kdyby si pak jeden dal značku 007 a druhý oo7, tak jak bys je od sebe odlišil?

Odpovědět  |   | 
OMG  |  17. 12. 2015 11:21

0=O možné je, takže o nic nejde

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  17. 12. 2015 11:27

nerozumím

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 12. 2015 15:34

Nula a O vypadají ovšem na značce stejně, z toho důvodu není možné použít O...

Odpovědět  |   | 
X  |  17. 12. 2015 11:39

V Nemecku maj asi jinej gang.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  17. 12. 2015 11:49

Jako že v Německu bych si mohl koupit do firmy čtyři černé passaty a dát si značky 007, 0O7, O07 a OO7? Nevěřím. Jak poznáte které vás přejelo? Napadá mě jedině že by měli jasně odlišeno O a 0. U nás to rozlišené není.

Odpovědět  |   | 
Reichsfuehrer  |  17. 12. 2015 19:08

Mají to odlišený: nula má vpravo nahoře přerušenou linku.

Odpovědět  |   | 
Gnt  |  17. 12. 2015 19:14

Přesně tak... ale u nás se musí znovu vynalézat kolo, přitom se stačí podívat jak to dělají jinde.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  17. 12. 2015 10:47

Jenže v době SPZ nebyla záměna O za 0 možná z toho důvodu, že první tři znaky byly vždy písmena a další čtyři vždy čísla. V době RZ se již ale i na prvních třech pozicích objevijí jak písmena, tak čísla.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  17. 12. 2015 10:57

Ani dnes není možná např. varianta A0O. Stejně tak v minulosti se některá písmena nepoužívala.

Odpovědět  |   | 
OMG  |  04. 01. 2016 19:10

Ano, Pardubice kdysi vynechaly sérii PUC a Přerov vynechal série PRC a PRD.

Proč ale dnes nelze F, G, Q a W, to je asi jen v úřednických lebních dutinách plných pavučin a meluzíny.

Odpovědět  |   | 
X  |  17. 12. 2015 11:38

Zajimavy je, ze treba v Nemecku to jde. Staci mit dobrej font.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  17. 12. 2015 11:35

"a samozřejmě vaší vysněnou podobu registrační značky"
Vaši, ne vaší. Co furt všichni mají s tím psaním dlouhých písmen?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  04. 01. 2016 15:57

To je nemoc pražáků. Pííííívo..... Pasáááááát..... A když se zeptáš, kde má cukle, tak čumí jako puk a neumí si ani rožnout

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  17. 12. 2015 12:07

Zbytečnost,ale kdo chce ať si zaplatí. RZ v podobě jak je známe by bylo nejlepší zrušit a RZ by mělo auto už z výroby vyraženou v nárazníku v oknech, v plechu

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  04. 01. 2016 18:33

A řikalo by se tomu třeba VIN

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 03. 2016 16:52

Zbytečnost to není, jelikož se dají hned rozpoznat hlupáci na silnici. Škoda jen, že cena je tak nízká, protože takoví by jistě zaplatili i mnohem víc. Úsměvné a zároveň strašné současně je ovšem to, že se domnívají, že tím zvyšují svůj společenský status. Stejně jako majitelé původních protekčních značek. Naopak, obojí je zcela trapné, prázdné, hloupé a prestiž degradující.

Odpovědět  |   | 
jakub  |  17. 12. 2015 12:26

proc ne... myslim ze zase napomuze jak rozpoznat divnochlapa v aute.. p.s. myslim ze to bude vetsinou spojene s necim velky a cernym....

Odpovědět  |   | 

Jsem zvědav jestli tam můžu mít ACAB :D

Odpovědět  |   | 
sokar  |  17. 12. 2015 15:13

8 znaků a alespoň jedno číslo?

Takže 8+1číslo nebo celkem 8 a z těch 8 alespoň jedno číslo ?

A bude to rozděleno zase na první 3 pozice pak mezera a zbytek textu nebo souvisle ?
Kam se dá technická na tu SPZ ?
Jaký bude to dělení?

Prosím o radu.

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  17. 12. 2015 15:39
Gnt  |  17. 12. 2015 19:16

Obávám se, že tobě žádná rada nepomůže

Odpovědět  |   | 
dan  |  18. 12. 2015 16:55

mate tam vyhodu proti nam u nas znacka predajom/ prepisom kiončí

Odpovědět  |   | 
lolek  |  04. 01. 2016 16:23

a je mozne ji znovu zaregistrovat nebo je take navzdy blokovana?

Odpovědět  |   | 
dan  |  18. 12. 2015 16:57

opravujem končí

Odpovědět  |   | 
Soft Kitty  |  04. 01. 2016 20:08

Zakaz niektorych znakov by som nevidel tragicky. Da sa totiz lahko obist.

Napr. v Britanii sa bezne namiesto pismen pouzivaju cisla (znacka tam musi mat isty format).

4 plni funkciu A, 3 je E, 6 je G... napriklad BLI6HTY (slang pre Britaniu). Znacka je citatelna, litera zakona dodrzana. V spravach bol napr. chlapik, co chcel pre firmu GEODEZIE - co takto 6EODEZIE?

Alebo manik, co chcel T57 TATRA a moze mat problem s tym, ze SPZ nesmie obsahovat chraneny nazov (trademark, obchodna znacka atd.). Moze mat T57 T4TRA.

Fantazii sa medze nekladu:

8MW, M4ZDA, VW4GEN, TQYQTA, M3RCED3S, PQRSCH3, R3NAULT, SKOD4, F3R4RRI,

Samozrejme, anglictina je v tomto tvarnejsia - SPZ v tvare 2DV8ED u nas asi vela nepovie - je vsak celkom slusne podvratacka: Too Deviated (prilis zvrhly)...

Som zvedavy, ci by na cudzojazycne podvratarny uradnik prisiel - S3XTRADE :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A