Český národ je nejhorší zlodejský a zlí odpad v Evropě.Jezdím po Itálii Německu.Často jezdím i Švícarsko.To jak to tam vypadá na silnicích a jak se lidé chovají a jsou k sobě ohleduplní a zdvořilí to je neuvěřitelné.Komunismus na nás bude mít následky ještě dlouho.Co je shoří.Čechovi j3 jedno co spálit v kotlu hlavně že to hoří.Co dá za sračku do nádrže hlavně že to jede a je to levné nebo zadarmo ukradené.Čech chodí do práce, aby se stěžoval a kradl ne aby práci miloval a pro zaměstnavatele se roztrhal.Čecha nezajímá že všechny venku dusí a zabíjí.Čech si tu svou škodovku ještě na černo čipuje ač je to nelegální.A Vokouřeným nárazníkem se spousta ttakových 20ti letých buzíků ještě chlubí.A má řešit nějaké podvodníky, když je podvodník taky:-))Vždyť většina těch majitelů aut bude mí sama p4ůser, protože už to má každý od garážníků rozštelované a načipované a vyrvané fap filtry!!!!Taková je realita.A kde je policie???Proč to nehlídá????!!!! Taková auta nesplňují hodnoty v TP a majitelé platí neodpovídající povinné ručení a podvádí zákony.Týden v Rakousku a zjistíte co jsou češi za prasata nevychovance jak srdí potem jak se oblékají jak se chovají na silnicích.V rakousku nenajdete petlahev v příkopě.U nás??:-))A co se škodovky týče vše jsou to uměle vytvořené registraceA že u škodovky platíte i za neuvěřitelnosti co jsou u konkurence v základu to je taky ohavné.
vy jste se rozhodl vyhlásit válku češtině?
Já to ani nedočetl, to nešlo...
Jj Shade Group uz dava lidem v patky dovolenou, aby byli pripraveni na ten naval ;-)
1. Nikdo ještě neprokázal, že ostatní automobilky v tomto měřícím cyklu jsou bez poskvrny2. Je hezké číst tu závist od lidí, kterým tenkrát nezbylo než koupit béčkovou řadu (kjunda, rencek...)Já si myslím, že není možné nutit majitele řádně zakoupeného zboží k jakékoliv úpravě pod záminkou další nezpůsobilosti k provozu. Jako paralelu vidím postavený RD, kde se později zjistí, že cihly pochází od firmy, která přestala plnit certifikát ISO XYZ a vám nezbývá než dům nechat zbořit a náhradou na tom pozemku dostanete jiný podle uniprojektu (obývák do ulice, hlavní vchod ze zahrady ...) a jako bonus pozemek ve stavu ukončení stavebních prací.K tomu vás nikdo nemůže nutit a pokud ano, tak máte právo říct s tím nesouhlasím, požaduji vrácení kupní ceny. Bohužel pokud jste s autem spokojeni, tak možná nenajdete adekvátní náhradu. Možná tu kjundu...:-O
Ježiši kríste Ty si vedieš. Určite si skalopevne presvedčený, že kto si nekúpi VW, alebo aspoň škodovku, tak je obyčajny chudák a socka. (bod 2.) To si fakt presvedčený, že kto si nekúpi VW tak Tebe závidí, fakt ?. tomu ani neverím, že by takýto úbožiak mohol behať po tejto zemi. Predstav si ja som v januári (leden) kúpil Peugeota, určite nie preto, že by som nemal na VW, proste som si zvážil všetky okolnosti, a vyhral proste Peugeot. Na začiatku som si povedal, že aké auto potrebujem. Na základe toho som začal vyberať, bez rozdielu značky. Poviem Ti pravdu, VW / Škoda vypadla, hneď v druhom kole. Financie som začal riešiť až vo finále, pri poslednom rozhodovaní. No a teraz mám auto s ktorým som spokojný, veľmi pohodlné, so slušnou výbavou, veľmi dobré jazdné vlastnosti, príjemný interier nízka spotreba, a čas ukázal, že aj dobrý motor, žiadna smradľavá zdochlina. K bodu 1. len toľko, keby boli aj iné automobilky podvádzali, už by sa na to dávno prišlo, a rozniesli ich v zubách.
Závist nad tím, že někdo jezdí sociálkou z Vlkohradu značky hitlerwagen, namnoze polepenou firemním logem, coby znakem referentského holátka? :-P
ber to jinak, skoro dva měsíce od oficiálního oznámení DG se zatím kromě problémů u VW nikde jinde nic podobného nenašlo. Jinak certifikát ISO je tak maximálně známka toho, že vědí co patří do kterého šanonu s kvalitou cihel to nemá nic společného.Osobně se nedomnívám, že vozidlu zakážou provoz, ale každé nesvolané auto bude znamenat penále pro výrobce.
Já vím to ISO mě napadlo jako první, vím, že to není moc trefné. Jinak souhlasím: VW klamal, ať si to stát řeší s ním, pokud já jako zákazník nemám zájem o řešení, které mi nevyhovuje a je nad rámec kupní smlouvy.
mně nevyhovuje maximálka 130km/h na dálnici a 250km/h omezovač v autě - ty jsou taky nad rámec kupní smlouvy. B-]
No i když po přečtení tohohle rozhovoru s Ťokem, tak Bůh ví.http://domaci.ihned.cz/c1-64832360-tok-kdo-si-ne... ...
Presne tak mame objednaný vůz a za 14 dní není nikdo ze Skody schopen potvrdit zda auto bude OK nebo ne . Na pozdější úpravu snížením výkonu fakt čekat nebudeme takže pokud se neozvou do pondělí objednávku rušíme a právník holt bude vymáhat zálohu. škoda nikdy vice.
A jeste tu o karkulce
Už má Škoda nové letáčky s technickýma údajema s new softwarem ? Hlavně jestli už inzerují motory se sníženým výkonem ? Aby pak ty jejich 2.0 TDI výkonově stačily třeba na Hnůjdé 1,6 CRDi :-D Pro VW, Audi a další platí to stejné B-]
JJ, inak to nasere, das kopec prachov aby si bol deutsche IN, zaplatis o X penazi viac len preto lebo si kupujes silnejsi motor a lepsiu spotrebu, akcepujes podstatne chudobnejsiu vybavu koli tomu ale po povinnej navsteve servisu Ti ostane auto s vyssou spotrebou a nizsim vykonom ako korejci, francuzi alebo japonci. Alebo Ti daju vykup par susnov. Fuj, hnus. A potom ze nemecka kvalita. A bez podovodu sa nedotiahnu ani na tych korejcov ... Pripadne ten pocit na krizovatke alebo na dialnici ked Ta potom obehne korejec alebo francuz a ty s nim nic nespravis lebo mas vw / audi / skoda / seat / ...este ze to nedavali aj do bugati :-) :-) :-)
Nás vychoval socializmus,kde kradnuť a podvádzať je byť IN!!B-]
a proč bychom měli umělou kauzu živit, nejsme tupci jak amíci, kteří chtějí potopit německou ekonomiku, nebo jak si to jinak vysvětlujete? oplatil bych jim to a zakázal muscle cars pro velkou spotřebu...
VW predava v USA asi tolko aut ako Mazda, cca 25 tisic mesacne. Audi podobne.Takze ide o malu polozku.Dalej, VAG je oproti americkym softverovym firmam mala ryba. Trhova kapitalizacia Apple je cca 640 miliard dolarov, VAG len smiesnych 52.5 miliard.Apple ma v hotovosti k dispozicii vyse 200 miliard dolarov - takze sa moze skupit vsetky akcie VAG - a de facto tak firmu kupit.4x
Čili pokud se někdo, v tomto případě zobecněně USA, brání tomu, že automobil produkuje více (škodlivých) plynů než je deklarováno, zde N2, tak to je samozřejmě záměr jak poškodit výrobce. Aha! Že by za tím byl třeba prostý zájem o zdraví, tě asi nenapadlo?
to jsou ale ty američani hlupáci, proč si vybrali k likvidaci Německého hospodářství automobilový průmysl, a ktomu ještějeden koncern, když celý automotive má podíl na Německém HDP cca 3%. Jen jestli to nebude jinak?
Vsetky tri co v Europe jazdia? ;-) To uz skor musime najst nieco na pocitace, ako ze zeru vela elektriky. :-)
Evropa si už zgustla na MS a Googlu. ;-) Teď je na tahu Amerika.
Čechům je to ukradené.Jedině,že by na tom utržili peníze .Potom by je to zajímalo. Čechy zajímá spíše zločinecký režim EU.:-D
Pokud VAG podvádí mocné autority, tak určitě se bude chovat férově k malýmu českýmu šmudlovi..;-)
Na jízdní vlastnosti to nemá vliv....
Svata pravda
Zatím ne, ale až to projde servisem, tak ano. :-D
Ještě upřesním pro VW fans - až to povinně projde servisem, aby tu zase nějaký tydýt nepsal, že tam nepojede. :-D
no pěkné, ale není náhodou registrace aut zpožděna o cca tři měsíce oproti výrobě tedy objednávkám? Tedy nyní objednané vozy budou k dodání a tedy registraci nejdříve až někdy v lednu 2016, no jen aby to nevyznělo jako hloupý PR článek?
A jaké objemy prodejů jsou špekulanti, co vymýšlejí výbavy, které by nikdo nevymyslel, a ještě se diví, že to není vyrobeno druhý den, a jaké objemy prodejů tvoří klasické výbavové stupně Ambiente / Elegance / RS atd? Nemyslíš si, že si všichni jako Ty zadávají auta do výroby a připlácí za kde jakou koninu?
a ještě jeden detail, není normální když se objem prodejů zvedne z ničeho nic o čtvrtinu, pokud se nejedná o nasmlouvanou významnou zakázku, ale tím se obyčejně prodejce chlubí, protože jde o pozitivní reklamu, nic že VW oznámilo předání významného fleetu jsem nezaznamenal. Naopak pokud se podíváš na stránky Ministerstva dopravy a nahlášené doprodeje E5 vozidel, tak měl VW v září nahlášeno cca 1.700 aut, z kterých řada spadala do skupiny aut s vadným softwarem. V říjnu prohlásil VW, že taková auta na trhu v ČR jako nová nejsou, takže ze všeho nejpravděpodobnější je, že VW všechny dotčené auta přihlásilo na sebe, což je asi v této situaci nejrozumnější co mohli udělat. Zaprvé to vypadá že se prodeje hýbají, k již registrovanému autu budou úřady vždy shovívavější, pokud dotčené auto budeš kupovat jako ojeté už se nemůžeš po VW vozit jako kdyby jsi jej kupoval nové atd.... takže platí to, abychom si počkali na přelom roku. Přecijenom velkou část prodejů VW v ČR tvoří prodeje firmám a možná část z nich, očekával bych, že minimálně americké a skandinávské, změní politiku nákupu aut a další významná část obchodů jsou reexporty do západní Evropy, a tam začíná viditelně docházet k omezování poptávky.
no, uvidíme v prosinci a lednu jak se bude dařit.
Ve škodovce už ruší směny,takže to bude slábnout už od prosince,český Detroit se blíží.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.