Značkám Volkswagenu Dieselgate v ČR neškodí, rostou o desítky procent

Značkám Volkswagenu Dieselgate v ČR neškodí, rostou o desítky procent

Aféra známá jako Dieselgate zatím neodrazuje české zákazníky od produktů skupiny Volkswagen. Dokazují to prodejní výsledky, jimž se pochlubila společnost Porsche Česká republika – oficiální dovozce značek Audi, Volkswagen a Seat na český trh.

V říjnu si tyto značky připsaly celkem 3510 nových registrací, což představuje meziroční nárůst bezmála o třetinu – přesně o 29,9 %. Za prvních deset měsíců roku hlásí skupina dokonce historicky rekordní výsledky:

Zobrazit tiskovou zprávu

Podobně je na tom i v ČR nejsilnější značka skupiny Volkswagen, Škoda Auto. Ta má za říjen na kontě 6865 registrací, o čtvrtinu víc než před rokem. Jen za prvních deset měsíců letošního roku Škoda prodala v ČR víc aut (61 789) než za celý rok 2014.

V Evropě zaznamenává VW určitý pokles. Na pěti největších trzích, v Německu, Velké Británii, Francii, Itálii a Španělsku, skupina v říjnu prodala o 2,7 % méně aut než ve stejném měsíci loňského roku, ačkoliv trh se meziročně posunul o stejnou procentní hodnotu – ovšem nahoru.

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků