Značkám Volkswagenu Dieselgate v ČR neškodí, rostou o desítky procent

Značkám Volkswagenu Dieselgate v ČR neškodí, rostou o desítky procent

Aféra známá jako Dieselgate zatím neodrazuje české zákazníky od produktů skupiny Volkswagen. Dokazují to prodejní výsledky, jimž se pochlubila společnost Porsche Česká republika – oficiální dovozce značek Audi, Volkswagen a Seat na český trh.

V říjnu si tyto značky připsaly celkem 3510 nových registrací, což představuje meziroční nárůst bezmála o třetinu – přesně o 29,9 %. Za prvních deset měsíců roku hlásí skupina dokonce historicky rekordní výsledky:

Zobrazit tiskovou zprávu

Podobně je na tom i v ČR nejsilnější značka skupiny Volkswagen, Škoda Auto. Ta má za říjen na kontě 6865 registrací, o čtvrtinu víc než před rokem. Jen za prvních deset měsíců letošního roku Škoda prodala v ČR víc aut (61 789) než za celý rok 2014.

V Evropě zaznamenává VW určitý pokles. Na pěti největších trzích, v Německu, Velké Británii, Francii, Itálii a Španělsku, skupina v říjnu prodala o 2,7 % méně aut než ve stejném měsíci loňského roku, ačkoliv trh se meziročně posunul o stejnou procentní hodnotu – ovšem nahoru.

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků