Teslu by mohly srazit na kolena elektromobily z Číny. Je o ně obrovský zájem

Polestar po prvním modelu již pilně pracuje na dalších vozech. V roce 2020 by se na trhu měl objevit Polestar 2. Středně velký sedan má být velkou konkurencí Modelu 3 od Tesly.

Nedávno ještě Polestar patřil pod křídla Volva. Teď ale sportovní divize představuje nezávislou značku a na trh postupně zaútočí se svými výkonnými elektrifikovanými vozy. Po prvním modelu s příznačným názvem Polestar 1 má přijít model Polestar 2. Americká Tesla by se prý měla začít obávat.

Podle webu AutoExpress by se novinka měla objevit na trhu v roce 2020. Cenovka středně velkého sedanu výhradně poháněného na elektřinu má být  40.000 eur, tedy něco málo přes milion korun. Všichni jej tak již teď pasují za velkého konkurenta Modelu 3 od Tesly

Polestar chce přebrat zákazníky BMW či Tesle. Tady je jeho plán

Polestar chce přebrat zákazníky BMW či Tesle. Tady je jeho plán

To samé platí také o v pořadí třetím voze Polestaru. Jak správně tušíte, název bude Polestar 3. Pod ním se má skrývat elektrické SUV, zřejmě založené na Volvu XC60. Automobilka zatím plánuje každý rok na trh přivést nový model. Pokud to dodrží, SUV můžeme očekávat v roce 2021. 

Polestar 1 je dvoudveřové čtyřmístné kupé, které rozhodně nezapře své švédské kořeny. O pohon se stará hybridní jednotka - zadní kola pohání elektromotory, dvoulitrový přeplňovaný motor se zase postará o ta přední. Celkový výkon je 600 koňských sil a točivý moment 1.000 N.m. 

Ročně se z prvního modelu Polestaru má vyrobit jen 500 kusů, zájem je o něj však obrovský. Vydělávat tak automobilka bude spíše na svém elektromobilu s číslovkou dva. Podle plánu se z něj vyrobí 50.000 kusů. Výroba bude probíhat v Číně, přičemž jako základ poslouží upravená platforma SPA automobilky Volvo.

ZOH 2018: Vše o olympijských hrách v Koreji najdete na isport.cz

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků