Teslu by mohly srazit na kolena elektromobily z Číny. Je o ně obrovský zájem

Polestar po prvním modelu již pilně pracuje na dalších vozech. V roce 2020 by se na trhu měl objevit Polestar 2. Středně velký sedan má být velkou konkurencí Modelu 3 od Tesly.

Nedávno ještě Polestar patřil pod křídla Volva. Teď ale sportovní divize představuje nezávislou značku a na trh postupně zaútočí se svými výkonnými elektrifikovanými vozy. Po prvním modelu s příznačným názvem Polestar 1 má přijít model Polestar 2. Americká Tesla by se prý měla začít obávat.

Podle webu AutoExpress by se novinka měla objevit na trhu v roce 2020. Cenovka středně velkého sedanu výhradně poháněného na elektřinu má být  40.000 eur, tedy něco málo přes milion korun. Všichni jej tak již teď pasují za velkého konkurenta Modelu 3 od Tesly

Polestar chce přebrat zákazníky BMW či Tesle. Tady je jeho plán

Polestar chce přebrat zákazníky BMW či Tesle. Tady je jeho plán

To samé platí také o v pořadí třetím voze Polestaru. Jak správně tušíte, název bude Polestar 3. Pod ním se má skrývat elektrické SUV, zřejmě založené na Volvu XC60. Automobilka zatím plánuje každý rok na trh přivést nový model. Pokud to dodrží, SUV můžeme očekávat v roce 2021. 

Polestar 1 je dvoudveřové čtyřmístné kupé, které rozhodně nezapře své švédské kořeny. O pohon se stará hybridní jednotka - zadní kola pohání elektromotory, dvoulitrový přeplňovaný motor se zase postará o ta přední. Celkový výkon je 600 koňských sil a točivý moment 1.000 N.m. 

Ročně se z prvního modelu Polestaru má vyrobit jen 500 kusů, zájem je o něj však obrovský. Vydělávat tak automobilka bude spíše na svém elektromobilu s číslovkou dva. Podle plánu se z něj vyrobí 50.000 kusů. Výroba bude probíhat v Číně, přičemž jako základ poslouží upravená platforma SPA automobilky Volvo.

ZOH 2018: Vše o olympijských hrách v Koreji najdete na isport.cz

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků