Teslu by mohly srazit na kolena elektromobily z Číny. Je o ně obrovský zájem

Polestar po prvním modelu již pilně pracuje na dalších vozech. V roce 2020 by se na trhu měl objevit Polestar 2. Středně velký sedan má být velkou konkurencí Modelu 3 od Tesly.

Nedávno ještě Polestar patřil pod křídla Volva. Teď ale sportovní divize představuje nezávislou značku a na trh postupně zaútočí se svými výkonnými elektrifikovanými vozy. Po prvním modelu s příznačným názvem Polestar 1 má přijít model Polestar 2. Americká Tesla by se prý měla začít obávat.

Podle webu AutoExpress by se novinka měla objevit na trhu v roce 2020. Cenovka středně velkého sedanu výhradně poháněného na elektřinu má být  40.000 eur, tedy něco málo přes milion korun. Všichni jej tak již teď pasují za velkého konkurenta Modelu 3 od Tesly

Polestar chce přebrat zákazníky BMW či Tesle. Tady je jeho plán

Polestar chce přebrat zákazníky BMW či Tesle. Tady je jeho plán

To samé platí také o v pořadí třetím voze Polestaru. Jak správně tušíte, název bude Polestar 3. Pod ním se má skrývat elektrické SUV, zřejmě založené na Volvu XC60. Automobilka zatím plánuje každý rok na trh přivést nový model. Pokud to dodrží, SUV můžeme očekávat v roce 2021. 

Polestar 1 je dvoudveřové čtyřmístné kupé, které rozhodně nezapře své švédské kořeny. O pohon se stará hybridní jednotka - zadní kola pohání elektromotory, dvoulitrový přeplňovaný motor se zase postará o ta přední. Celkový výkon je 600 koňských sil a točivý moment 1.000 N.m. 

Ročně se z prvního modelu Polestaru má vyrobit jen 500 kusů, zájem je o něj však obrovský. Vydělávat tak automobilka bude spíše na svém elektromobilu s číslovkou dva. Podle plánu se z něj vyrobí 50.000 kusů. Výroba bude probíhat v Číně, přičemž jako základ poslouží upravená platforma SPA automobilky Volvo.

ZOH 2018: Vše o olympijských hrách v Koreji najdete na isport.cz

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků