Myslím, že Pininfarinu čaká v období elektromobilov veľký rast. Môže nakupovať od veľkých automobiliek len podvozky s batériami a elektromotormi a na ne potom "šiť" vlastné karosérie a interiéry. Ako malá firma to môže robiť v malých či väčších sériách, či dokonca - pre bohatých klientov - v jednotkách kusov.V ére elektromobilov bude dizajn oveľa dôležitejší než dnes. Batérie budú mať všetci výrobcovia viacmenej rovnaké, elektromotory sa budú líšiť len výkonom a autopilotov bude dodávať pár výrobcov - napr. Bosch. Takže bude rozhodovať pohodlie jazdy a dizajn. A tu môžu mať dizajnérske firmy veľkú výhodu...
Ja suhlasim s Jose.Pinin je stale exkluzivna znacka a dizajn im isiel vzdy vyborne.Ani si nespominam,ze by som od nich videl nieco nepodarene.Narozdiel napr.od Zagata.
Elektromobily nemají budoucnost, pokud nepřijde pokrokový vynález jak lépe skladovat elekřinu a do budoucna jak lépe ji vyrábět a přenášet.
Lepe skladovat, vyrabet a prenaset elektrinu/energii budeme potrebovat i bez ohledu na elektromobily ;-)
Ještě to ani nedořekneš a už si půjdeš jeden koupit ty chytroprde ;-):-DB-]
Samotny Pininfarina muze predstavit i neco jineho nez jen karoserii?
Pane Havlíčku, proboha živého, ona neukázala "hned tři modely", ale tři modely!Proč, proboha živého, do té věty cpete to nesmyslné, zbytečné a nadbytečné "hned" ?!?
No mne to slovíčko "hnedˇ tam pasuje. Lenže aby ste ho pochopili, museli by ste trochu poznať históriu firiem ako Pininfarina, Giugiaro či Bertone či Rinspeed. Na autosalónoch, ak už vystavujú, ukazujú spravidla len jednu novinku. Takže 3 novinky - a to v Číne - si to slovíčko "hned" plne zaslúžia... :-D
Třeba je to reakce na Škodu, která ukázala jeden plastový koncept a psalo se tom celý týden. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.