Značka Pininfarina v Šanghaji ukázala hned tři koncepty elektromobilů

Hned tři koncepty elektromobilů předvedla známá italská společnost na šanghajském autosalonu. Dva z nich jsou SUV, luxusní sedan už byl k vidění v Ženevě.

Italská designerská značka Pininfarina o sobě dala v Šanghaji slušně vědět. Ve svém stánku předvedla rovnou tři koncepty elektromobilů. Ty připravila ve spolupráci s firmou Hybrid Kinetic Group.

Luxusní sedan s označením H600 už byl k vidění na ženevském autosalonu. Dokonce se podle dostupných informací tento koncept dostane během pár let i do prodeje. Do roku 2020 by se měl objevit na čínském a americkém trhu.

Luxusní sedan Pininfarina H600 se ukazuje na dalších fotkách

Luxusní sedan Pininfarina H600 se ukazuje na dalších fotkách

Zbylé dva koncepty jsou si velmi podobné. V obou případech jde o SUV. Jediný rozdíl je v počtu míst. Zatím co K550 je pětimístné, do většího modelu K750 se vejde až sedm lidí. 

Vzhledově se jinak moc neliší. Oba mají velkou přední mřížku s vertikálními lamelami a LED světlomety, které jsou do ní přímo integrovány. Díky sklonu čelního skla působí vozy docela aerodynamicky. Interiér působí opravdu futuristicky. Na analogové budíky zapomeňte, všude jsou obrazovky. 

Podívejte se na více fotek v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků