Značka Pininfarina v Šanghaji ukázala hned tři koncepty elektromobilů

Hned tři koncepty elektromobilů předvedla známá italská společnost na šanghajském autosalonu. Dva z nich jsou SUV, luxusní sedan už byl k vidění v Ženevě.

Italská designerská značka Pininfarina o sobě dala v Šanghaji slušně vědět. Ve svém stánku předvedla rovnou tři koncepty elektromobilů. Ty připravila ve spolupráci s firmou Hybrid Kinetic Group.

Luxusní sedan s označením H600 už byl k vidění na ženevském autosalonu. Dokonce se podle dostupných informací tento koncept dostane během pár let i do prodeje. Do roku 2020 by se měl objevit na čínském a americkém trhu.

Luxusní sedan Pininfarina H600 se ukazuje na dalších fotkách

Luxusní sedan Pininfarina H600 se ukazuje na dalších fotkách

Zbylé dva koncepty jsou si velmi podobné. V obou případech jde o SUV. Jediný rozdíl je v počtu míst. Zatím co K550 je pětimístné, do většího modelu K750 se vejde až sedm lidí. 

Vzhledově se jinak moc neliší. Oba mají velkou přední mřížku s vertikálními lamelami a LED světlomety, které jsou do ní přímo integrovány. Díky sklonu čelního skla působí vozy docela aerodynamicky. Interiér působí opravdu futuristicky. Na analogové budíky zapomeňte, všude jsou obrazovky. 

Podívejte se na více fotek v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků