VW ID3 stojí v Číně 385 000 KčU ná 1200 000 KčMusk několikrát v Číně zlevnil Teslu + čínské domácí značky a hned šel VW dolů
K E C Y !
https://fdrive.cz/clanky/cenova-valka-v-cin...
Debilní odkaz, jako ty.
Akorát nevím, jestli pro české dezoláty nebude tato proruskočínská mrdka poněkud drahá (a navíc elektro jim smrdí...) :-D
Kdepak, 5 koalice bere dost chechtáků i na Čínské zboží a jelikož nemá technické vzdělání, tak se na nařizování elektra podílí.
čínské = malé "č" bože to je ostuda 🙏Ty budeš určitě člen intelektuálního SPD klubu.
Jsi mimo, co jiného taky čekat od vzdělance co ani nemá svůj podpis a misto debaty o problému se zvládne chytit chyby telefonu. Jo vy 5dezoláti jste jeden jako druhej.
Lepší být voličem koalice 5ti demokratických stran co se snaží uklidit ten zadluženej bobrdel 2,4 bilionů Kč co zde na konci roku 2021 zůstal po firmě ANOfert On úklid po devastaci státní pokladny a veřejných financí slovenským agentem StB jeho Alenky z Paříźské a šedivého generátoru slov bude na desítky let !!!
Drž piču, kundo, za pana Babiše bylo nejlíp hajzle !
Dvě tuny? Tvle, jako vážně DVĚ TUNY????
Jen pro představu co už číňané vyrábí....MG5 combihttps://youtu.be/VK1VOcqB9RAMG4 hatchbackhttps://youtu.be/HSA3XL8XDC8MG 7https://youtu.be/h1B9_BbcEqwMG 9 Maxus https://youtu.be/q7DLykzc8Aka další a další příval
Jsou to sračky čínský. Na oktáfku f tédéíčku f čipu na hlínách f topu f Klementu f klimatóriu z Rajchu to nemá.
Kolik dáváš technikovi, abys prošel technickou?
Moje Oktáfka má 480 namotáno bez servisu. F top stavu. Jelikož ji mám Fe vůni f detailů f kůži a splňuje Euro 10 už nyní. Celý estékáčko se seběhlo, že takovej skvost světového automobilismu ještě nikdo z nich neviděl.
Zavři piču.
Dočetl jsem to až k větě, že bude mít elektromotor. Dál už mě to nezajímá. Přitom titulek láká na sporťák.
Dočetl jsem to jen k větě, že je to proruskočínské MG a dál mě to taky nezajímá, i když elektro mám rád.
Rad Vas svezu v Tesle abyste nemluvil hlouposti
A mám si vzít na to svezení pláštěnku, nebo mi půjčiš svou?😁
Jen ať si dál jezdí ve svý předpotopním smradláči. Už ba to beztak nepobral. :D
MG 4 je v Německu už dávno v prodeji. Stojí v bohaté výbavě necelých 700 tis. Což je o 500 tis méně než vše kolem ID3, E Megane, C4E a další. MG 5 Combi (velikost Astra, Megane Octavia je tam prej trhák. A tu levnou zastaralou vykopávku 6 let MG SUV co teď všude jezdí ZS nebo, jak se to jmenuje. To auto co je za výběhovou cenu. To byl od nich tah, jako prase. Jelikož zasypat silnice tolika auty značkou o které zde nikdo ani skoro nevěděl to byl super tah.MG už je čistě čínská značka. Značka kterou číňané papírově koupili vč všech práv na užívání loga MG. Nic s Anglií už to nemá společné. Ač je tam dál v nabídce.A doporučuji všem podívat se na YouTube na nabídku všech modelů co už v Číně dávno prodávají. Budete koukat. Já osobně čínské auto nikdy. Nebudu podporovat komouše kolaborující s vrahem Putinem a podporovat tuhle komoušskou velmoc. Budu podporovat evropské, jihokorejské, japonské a americké značky. Nabídka je bohatá. Ba naopak uvalil bych daně na dovoz čínských aut do EU. Jako oni na všechny
Technicky vzato Číňani by s Putinem mohli kolaborovat, jedině v případě, že by zrazovali zájmy Číny a to asi nedělají.
technicky vzato zřejmě nechápeš význam slova kolaborovat ;-)
Už jen to "technicky vzato" že číňané. berou od vrahraha Adolfa Putina a jeho SS party vrahů ropu, plyn a rozjeli si v Rusku montovnu svých čínských výrobků s brendem Moskvič v jejich státním podniku je podpora a financování armády, války a vraždění na Ukrajině. Okamžitě bych uvalil zákaz vstupu veškerým rusů na území EU do všech států Nato.Včetně kontrol létání přes jiné státy do EU. Ruskej pas= otoč se a táhni zpátky do letadla!!! Je nepochopitelné, že sem jezdí zazobanci na dovolenky a mají zde milionové nemovitosti a EU tomu přihlíží zatím co Putin nám špatnému zápasu vyhrožuje válkou a na Ukrajině zabíjí děti i civilisti🤮🤮🤮🤮
Pokud budu chtít hledat jednoduchá řešení na politické nesmysly, tak se nabízí zrušení států. Koncept národních států způsobil nejmasovější vyvražďování v celých dějinách lidstva. Dalo by se říci - zkusili jsme si to, nefungovalo to, jdeme dál - ale to by se do dětí nesmělo od mala bouchat propaganda, jak máš milovat písničku, strom erb a ksicht na zdi. Jednou sice národní státy zmizí jako přežitá nefunkční koncepce, ale ještě se v tom nesmyslu budeme chvíli plácat.
O co méně států o to bude více občanských válek. To není ve státech to je v lidech.
Netvrdím, že bezstátní společnost by byla mírumilovná, ale čím více bude decentralizovaná, tím méně bude páchat škod v celkovém důsledku. Stát je kumulovaná moc do rukou několika málo psychopatů, což umožňuje dělat šílenosti v násobně větších rozměrech a efektivněji. Navíc v dnešním světě je národní stát hodnotově vyprázdněný koncept. Lidi se dnes čím dál více přirozeně seskupují na základě úplně jiných priorit/hodnot, než jsou územní, jazykové, historické či náboženské a to všechno v budoucnu bude vyvolávat poptávku po změnách / úpravách. Stát je jen jeden z konceptů uspořádání v historii společnosti. To že existují dnes, neznamená, že budou i za 100let.
To je dle mého mínění teoretická úvaha, která nemá šanci na úspěch v realitě. Vdy se bude cítit někdo utlačován a bude se dožadovat "spravedlnosti". Není žádná záruka že centrální vlády by ke všem přistupovala stejně ani to není technicky možné. I v minulosti se prakticky všechny slepené celky s jenotnou vládou nakonec rozpadly. Ale jinak máš pravdu, stát taky není žádný stabilní prvek na věčné časy.
Asi sem to špatně napsal, nebo to vyšumělo ve slovosledu. Určitě si nemyslím, že je slepenec dobrá cesta. Naopak bych ne nebránil, kdyby se - např. ČR vnitřně rozdělila na klidně krze kraje - 14 malých samospráv, které by byly do určité míry autonomní vůči centrální vládě, která by fungovala jen jako zástupce pro vnější svět. Ty malé samosprávy by si mohly vzájemně konkurovat a klidně i dle chutí politicky experimentovat. Něco na způsob např kantonů ve Švýcarsku. Určitě bych nechtěl rozpustit ČR např v EU. Ve volném obchodu ano, ale politicky nikoli. Jednotlivé regiony umějí lépe a efektivnější reagovat na lokální potřeby, ale společnost stále hledá tu míru/velikost, která je ukočírovatelná a přestože z historie právě víme, že velké celky přirozeně inklinují k totalitám, protože i ty demokratické to nakonec ve snaze zavděčit se všem přeženou s regulací natolik, že se i dýchání vymáhá, tak je stejně pořád zkoušíme vytvořit. Asi to plyne ze strachu, že když to neuděláme my, udělá to soused a pak nás ten velký sežere, ale zase ovládnout jeden velký stát, je mnohem snazší, než obsadit desítky až stovky malých samospráv, na to musíš mít spousty zdrojů. Ale to už jsem sklouzl hodně mimo MG. :D Takže MG 7 se mi fakt docela líbí, ale zbytek vypadá strašně. Jestli Evropu převálcuje čínská produkce je důsledkem hloupé politiky, která je stejně jako každý socialismus řízena emocemi, nikoli logikou. Na druhou stranu z toho bude těžit koncový uživatel, dostane levné baterky, když už jsou přikázány.
od Rusů bere většina světa včetně USA, uval si co chceš a na koho chceš. :D :D :D
Stifler si práve uvalil.
Zkrachovalá britská automobilka se přes čínu vrátila ze záhrobí a vyrobila tradičně špatná auta, aby mohla zkrachovat znovu. To nevymyslíš.
Jen tak dál, když se bude nabídka rozšiřovat, bude to jedině dobře.
Co je na tomhle slibného?Tam je snad až na výkon úúúúplně všechno špatně.Tahle obtloustlá bachyně s rychlostní nižší než kdejaká fabie nemá se sporťákem nic společného Maximální výkony elektromotorů jsou 200 a 335 koní. Nejvyšší rychlost je omezena na 200 km/h. To jsou slibné hodnoty i při hmotnosti 1985 kg.
..zas kdejaká Fabie ne. Historická Twinkompresivní ovšem jistě ano..B-] taky váží o sportuhodných 600kg méně než tenhle e-sporťák.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.