Značka KTM míří do MotoGP. Podívejte se na její novou motorku

Značka KTM se vrací do vrcholné motocyklové disciplíny MotoGP. Příští rok jí již čeká plnohodnotná sezóna, nový speciál KTM RC16 budou sedlat jezdci Pol Espargaro a Bradley Smith. Testovacím jezdcem bude Mika Kallio, který stroj představí během poslední letošní velké ceny ve Valencii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
S novým speciálem KTM pro MotoGP budou v sezónách 2017 a 2018 startovat jezdci Pol Espargaro a Bradley Smith. Mika Kallio má roli testovacího jezdce

Pro příští rok se chystá v MotoGP několik změn. Dojde k úpravě jednotných pneumatik Michelin a zmizí aerodynamické prvky na karoserii, které se rozmohly letos. Pro letošní rok je minimální hmotnost motocyklu 157 kg. Pro příští rok se to zřejmě měnit nebude.

10 věcí, které možná nevíte (ale měli byste vědět) o motorkářích

10 věcí, které možná nevíte (ale měli byste vědět) o motorkářích

K pohonu slouží atmosférický čtyřdobý motor o objemu maximálně 1000 cm3. Přesnou specifikaci ale KTM ještě neprozradilo, výkon ve vrcholné kategorii se pohybuje kolem 250 koní. Motocykly používají jednotnou řídící jednotku. Převodovka je šestistupňová sekvenční a maximální rychlost překračuje 340 km/h, samozřejmě v závislosti na zpřevodování.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků