Značka Horch se vrátí! Jako luxusní verze Audi A8 bude konkurovat Maybachu

Jan  |  24. 09. 2018 18:16

ano, je to logické a měli by to uvést co nejdříve..

Odpovědět  |   | 
neposlusne jojo  |  24. 09. 2018 18:41

Jo, to sedi. A8 uz je sama o sobe takovy Hroch.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  24. 09. 2018 19:15

Zní to divně na luxusní značku, je to jméno spíše pro traktor nebo kombajn

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 09. 2018 19:32

Tak si to přelož.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  24. 09. 2018 20:05

Jsem ůplně hloupý, můžeš mi to prosím přeložit ?

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  24. 09. 2018 20:22

Na jménu Horch totiž není vůbec nic zvláštního kromě toho, že se v latině překládá jako audi nebo audite, což obojí v češtině znamená něco jako naslouchat. Je to stejně vzrušující jako kdybys dal Maybachu jméno Novák...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 09. 2018 19:31

takze dalsia predrazena nalepka, nieco podobne ako nalepka NEW, NEU, NOVE, idealne umiestnena tak, aby si ju zakaznik v Alberte, cakajuc na pokladnu, musel vsimnut.

Zobudte sa, uzivatel dnes nie je blbec.

Odpovědět  |   | 
a  |  24. 09. 2018 23:02

Ten příběh o vzniku názvu Audi mě zaujal. Ale podle internetu je příjmení Audi časté v Itálii. Ale i v Brně je docela dost lidí s příjmením Audy, dokonce i Ferrari – znal jsem trochu jednu babu z Brna, co se tak jmenovala (bez přípony -ová).

Jednou vyprávěla zážitek z lyžování v Itálii, jak si zvrtla nohu a musela k doktorovi. Doktor profík se slušně představil (bavili se německy): „Dobrý den, jsem doktor Audi, ošetřím vás, jak se prosím jmenujete?“
„Já jsem Ferrari.“
Doktor se prý mračil, jako že hahaha, to je sranda, že vás to všechny baví si furt z mýho jména dělat prdel...
Když mu pak ukázala pas, docela se tomu prý nasmáli.
To je všechno, svatba nebyla, happyend to nemá.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  25. 09. 2018 11:40

ale příběh pěkný..můžu potvrdit přímění Auda ve zlíně, kdy z 90 let slogan..Audi od Audy...

Odpovědět  |   | 
Ef  |  25. 09. 2018 07:28

Audi je bezpochyby fajn, ale prestiží celosvětově na MB absolutně nemá. A8 se vyrábí především z prestižních důvodů, nevalné prodeje mluví samy za sebe.Audi se chytá v relacích max do 2,5 mil korun, ale nad touto hranicí jsou jeho prodeje minimální. Jinými slovy audi kupuje vyšší střední třída,ale opravdu bohatí kupují jinde..Takže nevím, komu by ten Horch prodávali.

Odpovědět  |   | 
Čenda  |  25. 09. 2018 08:23

V koncernu je hromada kupců, kteří jsou bohatší než kupci Merglu. Ti nyní kupují Bugatti, Bentley nebo Lambo a není asi žádný důvod proč jim nenabídnout i něco ze strany Audi.
Průměrná cena i marže na jednom autě je u Merglu i Audi prakticky stejná, takže tvoje teorie, že jedno kupují bohatí a druhé střední třída je dokonale mimo mísu.
www.autoforum.cz/zajimavosti/kolik-vydelavaji-automobilky-na-kazdem-aute-podivejte-se-rozdily-jsou-ohromne/obrazek/1

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  25. 09. 2018 08:46

Nevim, koncern uz ma Bentley. Pokud clovek neni motoristicky nadsenec znacka Horch mu moc nerika. Samo Audi uz je relativne luxusni....Mozna v Cine, ale v Evrope to na prodejni trhak neverim.

Odpovědět  |   | 
malotraktor luxus  |  25. 09. 2018 10:34

Jsem socka a miliony nemam. Prijde mi ovsem, ze pro takove ty ubozaky nutne potrebujici utratit par desitek milionu neveda za co, by to mohlo mit smysl.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 09. 2018 08:48

Sice někdo si to koupí, ale bude to nad propastí ziskovosti. Já mít prachy tak rozhodně bud Maybach nebo rolcy royce. Ale ne naleštěnou bídu v uvozovkách o proti dvěma zmíněným značkám.

Odpovědět  |   | 
Altero  |  25. 09. 2018 12:27

Znacka HROCH patrici pod VAG ozila. Velky potlesk i ze strany skodafilu!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 143 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A