Značka Genesis představuje svůj první model: G90

Značka Genesis představuje svůj první model: G90

Hyundai Motor představil nový sedan Genesis G90, který bude stát na vrcholu produktové řady luxusních vozů značky Genesis. G90 (v Koreji ponese označení EQ900) vstoupí do nejvyššího segmentu trhu luxusních vozů s nejlepšími technickými inovacemi na světě a nejvyšší úrovní kultivovanosti, komfortu a dynamických jízdních vlastností.

G90, navržený oddělením Prestige Design Division, které propůjčí vizuální identitu všem modelům značky Genesis, je první realizací designérského stylu „atletická elegance“, který vyniká intenzivní elegancí, přirozenou důstojností a ušlechtilostí. Vnější silueta modelu G90, s dlouhou kapotou a sofistikovanou zádí, je působivá a vytříbená. V interiéru čeká na cestující nejvyšší míra praktičnosti a luxusního komfortu díky nejkvalitnějším materiálům s pečlivým řemeslným zpracováním a uživatelsky přívětivé ergonomii.

Technické inovace zaměřené na člověka

Základem modelu G90 jsou technické inovace, které ukazují cestu k automobilu se zcela autonomním řízením. Příkladem je soubor vyspělých systémů Genesis Smart Sense, mezi něž patří „asistent pro jízdu na dálnici“ (zatím pouze pro korejský trh), chytrý tempomat ASCC (Advanced Smart Cruise Control) a asistent pro jízdu v jízdním pruhu LKAS (Lane Keeping Assistance System). Systém dokládá zákaznicky orientovaný přístup značky Genesis a výrazně snižuje únavu řidiče kombinací řady inovativních technologií. Ty přinášejí prvotřídní zážitky z jízdy a představují už jen krok k autonomnímu řízení. G90 se tak řadí na vrchol své třídy.

Prvotřídní komfort

Motiv „první třídy“ pokračuje i v oblasti komfortu cestujících. Pro ně G90 nabízí první klinicky ověřený systém SPC (Smart Posture Caring) na světě, který automaticky upravuje nastavení sedadla, volantu, vnějších zpětných zrcátek a průhledového displeje do optimální polohy pro postavu řidiče (pouze pro korejský trh). Sedadla VIP ergo pro spolucestující v modelu G90 umožňují všestranné elektrické nastavování polohy a jsou schválena německou organizací Aktion Gesunder Rücken (Akce pro zdravá záda).

Nejvyšší úroveň luxusní kultivovanosti ve své třídě

G90 nabízí nejvyšší úroveň kultivovanosti ve své třídě, díky rozsáhlému zaměření na oblast odhlučnění a tlumení vibrací během celého intenzivního čtyřletého vývojového programu, na němž spolupracoval tým 800 lidí. Každý detail interiéru byl zpracován se zaměřením na člověka.

Na základě vyspělých ergonomických analýz byly rozmístěny ovládací prvky pro řidiče a komfortní a zábavní systémy pro cestující, zatímco materiály jsou dodávány nejkvalitnějšími řemeslníky z celého světa. Jízdní komfort a jízdní vlastnosti jsou optimalizovány kombinací vyspělého systému pohonu všech kol H-TRAC a první aplikace adaptivního odpružení Genesis Adaptive Control Suspension.

Sportovní agilita s kultivovaným výkonem

Majitelé G90 zažijí při jízdě v tomto voze nejvyšší úroveň kultivovaného výkonu, který je ústředním faktorem, jenž definuje charakter značky Genesis. Vývojové týmy podrobily G90 náročným testům při sportovní jízdě na závodním okruhu Nürburgring v Německu a na americkém testovacím polygonu Mojave. Navzdory sportovnímu charakteru vozu s pohotovými reakcemi zůstává interiér tichý s libovolným ze tří nabízených zážehových motorů: V6 3,3 litru T-GDI, V6 3,8 litru GDI nebo V8 5,0 litru GDI.

G90 bude po představení v Koreji uveden i na další trhy, včetně USA, Číny, Ruska a zemí Středního východu. Během následujících pěti let bude představeno dalších pět modelů značky Genesis.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků