Značka DS se odděluje od Citroënu konceptem Divine

14 komentářů

Kaos
5. října • 22:06

Mě se líbí , jak se tu frantíkům , potažmo citroenu každý směje v souvislosti , co na to řeknou Čínané .. :-D:-DChtělo by si to přečíst něco o historii zahraničních vozů vyráběných v Číně...možná by Vás překvapilo , že tam Citroen znají velmi dobře , neb je to napůl domácí značka .... např. Citroen ZX Fukang ....

Quebe
5. října • 11:37

To jsou pořád rady, že by měli dělat prověřené a fungující nenáročné věci. Já jsem naopak rád za ten přístup, který mají - tedy originalitu a zkoumání nových netradičních řešení. A víte proč? Kdyby takoví nebyli, jezdíme doteď v kočáru taženém koňmi (protože to je přece vyzkoušené a fungující a netřeba se pouštět do blbin jako třeba spalovací motor).To, že někteří prodávají 20 let jedno a to samé auto a rýžují na tomto stylu více, protože lidé jsou konzervy, ještě neznamená, že je to pro společnost nejlepší přístup. Pro zisk určitě. Zkoumání potenciálně slepých uliček vždycky ponese větší náklady, než vézt se na vlně vyzkoušeného (které ale museli nejprve vyvinout ti odvážnější). Pak je paradoxně takový zbabělý výrobce pokládán za "lepšího a kvalitnějšího"...

krles
4. října • 18:49

Muzu se zeptat proc divine znamená divne když překlad znamená bozsky a tak to jiste bylo zamysleno

Jozef Kostelansky
3. října • 19:50

Citrónoví žabožrúti to robia presne opačne ako by mali. Namiesto vyrábania relatívne jednoduchých áut vo veľkých sériách idú vyrábať extravagantné autá v malých sériách. Renault pohorel so svojim Vel Satisom, Avantimom či Latitudom a Laguna tiež nebola žiadny predajný trhák. Peugeot zase ostrohal s 1007-kou či 407-kou. A čo urobí Citroen? Nepoučil sa z prepadáku C2-ky a C6-ky. Jemu nestačí jeden či dva extravagantné modely, on ide založiť rovno celú značku. A to koncern PSA ešte nedávno vyhlasoval, že zníži počet vyrábaných modelov na polovicu.
Mám dojem, v koncerne PSA vládne chaos a panika. Pozrime sa na koncern VW. Koľko predajných prepadákov urobil za posledných 10-15 rokov? (Seat do toho nerátam - Španieli sú rovnakí "experti" ako frantíci).

Petr
3. října • 19:57

bože, taková hloupost a tak dlouhá, který citron se vyrábí v malých sériích

jendabenda
3. října • 23:04

Čti výše, pokud to umíš. C2 a C6. A mezi námi, C1 taky netrhá prodejní rekordy.
Bylo to napsáno správně: PSA umí jednoduchá nenáročná auta, především malé víceúčelové dodávky. A ty umí dokonce lépe než kdokoli jiný, Kangoo/Citan/MCV je shit, Caddy je obětí konstrukčního cost-cuttingu, Berlingo/Partner je válcují v řadě zemí. Jakýkoli pokus PSA jít do vyšších sfér ale vždy skončil fiaskem. Viz 607 a nedávno C6. Peugeot zapracoval na designu a místo ohyzdností 407 a 3008 začal dělat designově čistší auta. To ale pro úspěch mimo naci prostředí nestačí.

fri
4. října • 6:15

Tak zrovna řad DS je úspěšná a koncernu PSA vydělává. Jsem rád že na silnici vidím občas ještě něco jiného než auta kancelářské šeďi vezoucí masu bez názoru a bez odvahy udělat krok centimetr bokem.

jendabenda
3. října • 9:17

Kluci francouzský....... slovní sebevědomí jim neschází... no a to bude asi tak všechno.....
Muhehe, už to vidím, jak čínský kapitalista dorazí na golf v prapodivném vozidle s prapodivným DS logem a jeho friend vyleze z A8Long, koukne na to a zeptá se .... DongSeng? Takovou továrnu ještě nemám, to je někde uprostřed provincie Yu Nan?

Kankunen
3. října • 9:44

Oni si to přetřídí až po letech, kdy se z francouzské prémie stane jako vždy rozvrzaný vozík z haprující elektrikou. Pro mínusáře, uveďte která francouská vyšší třída byla držák, jak se na prémii sluší.

Petr
3. října • 17:46

C6, benzíny držáky, to samé nafta, dokonce Jaguar bral naftu do svých řad S a XJ.
Toto je bez komentáře: http://www.dailymotion.com/video/x3whl5_citroen-c6-b... ...

jendabenda
3. října • 22:55

Vtip dne. C6 a vyšší třída..... heheheh.. a držák k tomu...
Že někdo bere něčí motor není známka kvality ale ochoty mu motory prodat. Kromě nepodstatného bartru VW-Mercedes se to mimo Francii nijak hojně nevyskytuje.

Petr
4. října • 12:42

normální člověk, když něčemu nerozumí nebo to nezná, tak mlčí, vy ne, takže je to jasné..., ale aspoň se ti co o tom něco vědí zasmějou takovým jako jste vy :-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
5. října • 8:23

během několika sekund 12 mínusů, ty musíš být zamindrákované hovádko, NEMÍNUSUJ A NAPIŠ ARGUMENT

tito
3. října • 13:20

Ehmmm, no a co vlastně za posledních 20 let vylezlo od žabojedů jako vyšší třída? Nic, takže je naprosto zbytečné řešit co to neexistující vozidlo vlastně mělo vydržet.

Doporučujeme

Články odjinud