Značka DS se odděluje od Citroënu konceptem Divine

Citroën DS Divine vlastně už není Citroën. Začka DS se rozhodla osamostatnit a vydat se bojovat s prémiovou konkurencí. Podle slov vedení je cílem Audi. DS chce dosahovat dokonce stejných kvalit zpracování. Ostatně, o plánech značky DS jsme už psali dříve, tak vás odkážeme na minulý článek.

DS chce soupeřit s Audi, zbaví se jména Citroën

DS chce soupeřit s Audi, zbaví se jména Citroën

Francouzská automobilka Citroën je také specialistou na názvy svých konceptů, které ihned evokují nějaké jiné označení. No, jen si vzpomeňme na koncept Wild Rubis (v redakcích se mu neřekne jinak než anglickým slovíčkem „rubbish“), teď tu máme koncept Divine DS, tedy prostě divné DS. Ovšem na jeden Proton, jehož jméno se u nás stalo legendou, to stejně nemá.

Koncept Divine DS, jehož designovou zajímavostí jsou třeba nůžkové „lambo“ dveře, pohání přeplňovaná šestnáctistovka 1.6 THP o výkonu 199 kW (270 k) a točivém momentu 330 Nm, který je k dispozici v rozmezí 1900 až 5500 ot./min. Přesto prý motor splňuje normu Euro 6 a vypustí jen 145 g/km CO2.

A když už jsme na stánku Citroënu a DS, podívejme se na další modely včetně závodních speciálů. Například sedan C-Elysée postavený pro závodní seriál WTCC vypadá docela zajímavě. S ním jezdí třeba Sebastian Loeb, známá legenda rally. I jeho bývalé služební auto je tu vystaveno - speciál Citroënu pro WRC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků