Značka Chrysler v Evropě skončí, nahradí ji Lancia

Spolupráce mezi značkami koncernů Fiat a Chrysler funguje oběma směry, Lancie se budou za oceánem prodávat jako Chryslery, zatímco v Evropě budou Chryslery nabízeny pod značkou Lancia. Tím se snad Fiatu podaří konečně obohatit paletu své prestižní značky o další modely, což se v posledních patnácti letech zrovna nedařilo.

Záměrem je urychleně sloučit stávající prodejní místa značek Chrysler a Lancia, jejichž počet tak naroste z 400 na 1 200, podle dohody totiž vlastní Fiat prodejní práva na Chryslery dovážené do Evropy. Těšit se tak můžeme na nové „Lancie“ v podbě kompaktního sedanu, středního sedanu nahrazujícího stávající Sebring a PT Cruiser, minivanu Voyager a reprezentačního sedanu 300C. Podle plánů by Fiat chtěl v roce 2014 v Evropě prodat plných 300 000 vozů Lancia/Chrysler, vloni zde přitom umístil jen 132 500 Lancií, a to převážně na domácím italském trhu.

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 24 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky