Značka Abarth bude stavět vlastní sporťáky

Tradiční ladičská odnož Abarth patřící do koncernu Fiat se zatím zabývá především přípravou sportovně střižených verzí odvozených ze sériových modelů jako Punto nebo 500. Podle magazínu Autocar však byl v podstatě potvrzen záměr Fiatu prodávat pod značkou Abarth specifické sportovní vozy, které by jméno Abarth poněkud zviditelnily.

Podobné spekulace jsme zachytili v minulosti již několikrát, nicméně nyní jsou informace konkrétnější a naznačují, že Fiat spolupracuje s továrnou Lotus na novém Abarthu, jenž by mohl sdílet podvozek s následující generací modelu Elise. I z tohoto důvodů by se mělo jednat o lehké, nejspíše otevřené auto s hmotností kolem 1 200 kg a výkonem okolo 200 koní, přesnější údaje zatím nemají zřejmě ani u Fiatu. Ať již ale bude novinka vypadat jakkoli, dočkáme se jí nejdříve za dva roky. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Někdejší skici Fiatu na téma otevřený sporťák značky Abarth
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků