Značka Abarth bude stavět vlastní sporťáky

Tradiční ladičská odnož Abarth patřící do koncernu Fiat se zatím zabývá především přípravou sportovně střižených verzí odvozených ze sériových modelů jako Punto nebo 500. Podle magazínu Autocar však byl v podstatě potvrzen záměr Fiatu prodávat pod značkou Abarth specifické sportovní vozy, které by jméno Abarth poněkud zviditelnily.

Podobné spekulace jsme zachytili v minulosti již několikrát, nicméně nyní jsou informace konkrétnější a naznačují, že Fiat spolupracuje s továrnou Lotus na novém Abarthu, jenž by mohl sdílet podvozek s následující generací modelu Elise. I z tohoto důvodů by se mělo jednat o lehké, nejspíše otevřené auto s hmotností kolem 1 200 kg a výkonem okolo 200 koní, přesnější údaje zatím nemají zřejmě ani u Fiatu. Ať již ale bude novinka vypadat jakkoli, dočkáme se jí nejdříve za dva roky. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Někdejší skici Fiatu na téma otevřený sporťák značky Abarth
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků