Značce Rolls-Royce se daří, odbyt navýšila o polovinu

V současné době se ekonomická situace většiny automobilek postupně lepší, ale jedenapůlnásobný nárůst, o tom příliš často nepíšeme. Tento výsledek nyní zveřejnila značka Rolls-Royce a opět dokázala, že nejdůležitější je mít konkurenceschopné produkty.

Za prvních pět měsíců tohoto roku prodala 678 nových vozů, ačkoli je to číslo v porovnání s velkosériovými producenty směšné, v porovnání s loňskými výsledky jde o nárůst na plných 146 %. Je přitom jasné, že lví podíl na tom má nový, „malý“ Ghost s cenou od nějakých 250 000 dolarů. Torsten Müller-Ötvös, šéf značky Rolls-Royce, přitom tvrdí, že tento trend vydrží až do konce roku a na začátku toho příštího oznámí dvojnásobek prodaných vozů v porovnání s úhrnným číslem z roku 2009.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků