Značce Rolls-Royce se daří, odbyt navýšila o polovinu

V současné době se ekonomická situace většiny automobilek postupně lepší, ale jedenapůlnásobný nárůst, o tom příliš často nepíšeme. Tento výsledek nyní zveřejnila značka Rolls-Royce a opět dokázala, že nejdůležitější je mít konkurenceschopné produkty.

Za prvních pět měsíců tohoto roku prodala 678 nových vozů, ačkoli je to číslo v porovnání s velkosériovými producenty směšné, v porovnání s loňskými výsledky jde o nárůst na plných 146 %. Je přitom jasné, že lví podíl na tom má nový, „malý“ Ghost s cenou od nějakých 250 000 dolarů. Torsten Müller-Ötvös, šéf značky Rolls-Royce, přitom tvrdí, že tento trend vydrží až do konce roku a na začátku toho příštího oznámí dvojnásobek prodaných vozů v porovnání s úhrnným číslem z roku 2009.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků