Zmizí Ford z Velké Británie? Automobilka se připravuje na tvrdý brexit

17 komentářů

Sir_CHerokee
14. února • 21:57

Mayová zkrátka neustoupí a raději potopí vlastní zem, aniž by dala lidem šanci o tom hlasovat ve chvíli, kdy už mají reálnou představu, co bude následovat po brexitu.

bzzz
14. února • 22:22

Mayova dostala vedro sra#ek od Camerona a jen cti X stoleti zvyklosti. Nove referendum by se mohlo stat nebezpecnym precedensem. Jeji snahy potapi predevsim nacionalisticka cast politickeho spektra. Cokoli vyjedna, nacionaliste a populiste odmitnou - v podstate jim je jedno, jestli brexit bude ci ne, oni chteji k moci. Myslim, ze podobne by to vypadalo i u nas. Ostatne staci se podivat, kdo a jak se stal prezidentem potazmo premierem ;-)

Ne321
18. února • 19:11

Snahy Mayove potapi v prvni rade zrada proevropskych konzervativcu, kteri prestoze jejich nazor prohral v referendu nikdy BREXIT neakceptovali a jakoukoliv snahu o rozchod s EU uspesne sabotuji. Ve chvili kdy skoro polovinu hlasu maji Labouristi, kteri jsou samozrejme z principu proti vsemu jakozto opozicni strana, tak Mayova nema faktickou podporu v parlamentu pro jakykoliv navrh.Rozdeleni Velke Britanie pak samozrejme vyuziva Brusel k tomu, aby Britum vnutil podminky, ktere jsou naprosto neprijatelne a vyrazne horsi nez co EU ma vyjednano s tretimi zememi. No a s tim aby se po BREXITu stala z UK nesvepravna kolonie EU maji samozrejme zase problem ti britsti poslanci, kteri chteji silnou a nezavislou UK.To co mela UK samozrejme udelat je sjednotit se a pritlacit EU pri vyjednavani ke zdi realnou hrozbou tvrdeho BREXITu (ktery si zeme EU nemohou dovolit), ale to je v dnesni politicke situaci v Britanii podle vseho nerealne.

Zdenda
19. února • 13:37

Kromě pár výjimek, jsou ty názory hrozné. Jen doufám, že jsou to skutečně lidé, kteří nemají přehled o ekonomice jej v ČR, tak v celé EU. Je pouze 30 let po revoluci. Vrcholem všeho je dlouhé a nesmyslné hodnocení Ne321. Používejme selský rozum a nemusí tady fungovat ani vzdělání.

Sir_CHerokee
15. února • 10:44

To je pravda, ale v té kampani bylo mnoho nepravd a lží. Nehledě na to, že většina velkých obhájců brexitu už žije v Evropě. Na druhé straně doufám, že sešup Británie do sraček odradí část našich mamlasů, co o czexitu mluví...protože u nás by to mělo daleko drastičtější následky.

Shimi
15. února • 12:19

Těm kolonialistům to ze srdce přeju. Ti by měli chodit do konce věků kanálama a prosit za odpuštění za miliony zmařených životů po celé planetě. Nic jiného si nezaslouží.PS1: Jen jedna poznámka k tomu CZexitu. Byli jsme před EU, budeme i po ní. Každé impérium skončilo a skončí v prachu.PS2: Dokud budou lidé posuzovat svůj život v kontextu virtuálních peněz, tak se nikam neposuneme.

older
16. února • 12:09

...s těmi kolonialisty by měli kanály chodit i naši komunisté....3-[

ortodoxní škodovkář
14. února • 19:32

až nastane tvrdý brexit tak jdem do píči všichni B-]B-]B-]

Wasser
14. února • 18:00

Automobilky na nic. Jen montovny. Po Czexitu chci Hyundai a Škodovku pryč. Práce za almužnu pro migranty. To tu nepotřebujeme

emkejx
15. února • 9:08

aj u nas sa zamestatnci automobiliek niekolko krat do roka ozvu ze chcu pridat. (KIA, PSA, VW), naj to maju asi vo VW, ale napr taky Jaguar este len testoval prevadzku a uz sa zamestnanci zdvihli ze za taky peniaz nebudu robit a bolo im pridane. A i u nas pracuje dost migrantov, resp niektore firmy ich sem este aj vozia. Pretoze my slovaci sme uz taki pohodlni, ze nam je aj 500e v cistom malo, resp trepem, zamestnavatelovi sa viac oplati vozit srbov, rumunov a neviem este aku haved na Slovensko, da im almuznu zakonom stanovenu ktora je mimochodom aktualne min. 520€! A na druhej strane, slovaci asi spohodlneli a uvedomili si ze su uz tam kde boli nemci pred 30 rokmi... a teda rano vstanem, vy*erem sa, idem na kavicku, precitam si noviny a tisicka my len tak u neba spadne... nechapem ten lud. V minulosti sme boli fabricka velmoc a pycha este ako ceskoslovensko a nenarazam na rezim. nech uz bol aky bol a ze nebol dobry ja netvrdim opak a ani nic nevyvraciam. Ale myslim si ze generacne nech sa kazdy z vas zamysli co robil jeho dedo ci prababka... Ti ludia aj ked boli zafulani od oleja boli hrdi! A to sme my uz stratili tu pracovnu hrdost (tiez robim v kancelarii za pocitacom B-] ) ale mali sme to v krvy a mozno skoda ze sa to uz zmenilo. Pokial to dnes nie je "home made" tak je nam fuk co a ako spravim, kvalita a teda nie len ze kvalita ale aj hrdost na to co som dokazal vyrobit sa vytratila. Ja nehovorim ze si poviem vecer "zlatko, dnes som poskladal prve auta, novy Ceed", jasne ze je tam 54 robotov a 112 parov ruk, ja a este za mnou kontrola kvality a test jazda... Skoda toho no. Ja len ci nasi uz nelobuju za dalsiu automobilku pre Slovensko. Tak co Forde, videl si uz zlate srbske, rumunske rucicky?! Nieeeee....? a danove ulavy poznas?! :-P

Sir_CHerokee
14. února • 21:56

Máte představu jaké mají platy ve Škodovce? A máte představu kolik dalších míst od dodavatelů a vývoje je navázáno na tyto továrny? Vždyť bychom to neměli co žrát...

mpolan
14. února • 22:47

Nemá. Jen si zjevně myslí, že u nás máme kapacity na to vyrábět jen samé luxusní zboží s vysokou přidanou hodnotou, jak neustále tvrdí všichni přechytřelí ekonomové. Případně na to vyvíjet sami všechno od nuly.

Mirek
17. února • 11:32

Já to vím docela dobře, narozdíl od přitroublých mpolanů. Jednak tam občas jezdím, jednak tam pracuje dost mých bývalých kolegů a lidí z naši výroby, se kterými se také dobře znám, a vím za kolik. Marně se snažíš, troubo.

Mirek
17. února • 11:42

Omluva, patřilo to Karlovi, nějak se mi to v hlavě přehodilo.

Mirek
14. února • 18:15

Kdybys nevykládal. Zaměstnanci v obou automobilkách mají nadprůměrné platy. Napiš kde bys tyto lidi zaměstnal za alespoň srovnatelných podmínek. Pitomé kecy umí psát každý, ale přitom si sám nevidíš ani na špičku svého nosu, Czexite. Takové trdla jako ty tu nepotřebujeme.

Karel
14. února • 23:20

Nemáte pravdu. Ve Škodovce mají zřetelně nadprůměrné platy, to je pravda. Ale u Hnůjdajů právě velice podprůměrné. Samozřejmě Czexit nechci tak jako tak. A na zahraniční investory respektive jejich odchody pozor, v Česku už není českého tolik, jak si hodně lidí stále myslí.

Mirek
17. února • 11:47

takže, když dělnický průměrný plat přesáhne 40 000 hrubého, tak to mají asi v kdejaké továrně. Napiš seznam, těším se. https://zdopravy.cz/hyundai-od-ledna-zvysi-mz... ...

Doporučujeme

Články odjinud