Zmizí Ford z Velké Británie? Automobilka se připravuje na tvrdý brexit

Wasser  |  14. 02. 2019 18:00

Automobilky na nic. Jen montovny. Po Czexitu chci Hyundai a Škodovku pryč. Práce za almužnu pro migranty. To tu nepotřebujeme

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 02. 2019 18:15

Kdybys nevykládal. Zaměstnanci v obou automobilkách mají nadprůměrné platy. Napiš kde bys tyto lidi zaměstnal za alespoň srovnatelných podmínek. Pitomé kecy umí psát každý, ale přitom si sám nevidíš ani na špičku svého nosu, Czexite. Takové trdla jako ty tu nepotřebujeme.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  14. 02. 2019 23:20

Nemáte pravdu. Ve Škodovce mají zřetelně nadprůměrné platy, to je pravda. Ale u Hnůjdajů právě velice podprůměrné. Samozřejmě Czexit nechci tak jako tak. A na zahraniční investory respektive jejich odchody pozor, v Česku už není českého tolik, jak si hodně lidí stále myslí.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 02. 2019 11:47

takže, když dělnický průměrný plat přesáhne 40 000 hrubého, tak to mají asi v kdejaké továrně. Napiš seznam, těším se. https://zdopravy.cz/hyundai-od-ledna-zvysi-mz... ...

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  14. 02. 2019 21:56

Máte představu jaké mají platy ve Škodovce? A máte představu kolik dalších míst od dodavatelů a vývoje je navázáno na tyto továrny? Vždyť bychom to neměli co žrát...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 02. 2019 22:47

Nemá. Jen si zjevně myslí, že u nás máme kapacity na to vyrábět jen samé luxusní zboží s vysokou přidanou hodnotou, jak neustále tvrdí všichni přechytřelí ekonomové. Případně na to vyvíjet sami všechno od nuly.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 02. 2019 11:32

Já to vím docela dobře, narozdíl od přitroublých mpolanů. Jednak tam občas jezdím, jednak tam pracuje dost mých bývalých kolegů a lidí z naši výroby, se kterými se také dobře znám, a vím za kolik. Marně se snažíš, troubo.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 02. 2019 11:42

Omluva, patřilo to Karlovi, nějak se mi to v hlavě přehodilo.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  15. 02. 2019 09:08

aj u nas sa zamestatnci automobiliek niekolko krat do roka ozvu ze chcu pridat. (KIA, PSA, VW), naj to maju asi vo VW, ale napr taky Jaguar este len testoval prevadzku a uz sa zamestnanci zdvihli ze za taky peniaz nebudu robit a bolo im pridane. A i u nas pracuje dost migrantov, resp niektore firmy ich sem este aj vozia. Pretoze my slovaci sme uz taki pohodlni, ze nam je aj 500e v cistom malo, resp trepem, zamestnavatelovi sa viac oplati vozit srbov, rumunov a neviem este aku haved na Slovensko, da im almuznu zakonom stanovenu ktora je mimochodom aktualne min. 520€! A na druhej strane, slovaci asi spohodlneli a uvedomili si ze su uz tam kde boli nemci pred 30 rokmi... a teda rano vstanem, vy*erem sa, idem na kavicku, precitam si noviny a tisicka my len tak u neba spadne... nechapem ten lud. V minulosti sme boli fabricka velmoc a pycha este ako ceskoslovensko a nenarazam na rezim. nech uz bol aky bol a ze nebol dobry ja netvrdim opak a ani nic nevyvraciam. Ale myslim si ze generacne nech sa kazdy z vas zamysli co robil jeho dedo ci prababka... Ti ludia aj ked boli zafulani od oleja boli hrdi! A to sme my uz stratili tu pracovnu hrdost (tiez robim v kancelarii za pocitacom ) ale mali sme to v krvy a mozno skoda ze sa to uz zmenilo. Pokial to dnes nie je "home made" tak je nam fuk co a ako spravim, kvalita a teda nie len ze kvalita ale aj hrdost na to co som dokazal vyrobit sa vytratila. Ja nehovorim ze si poviem vecer "zlatko, dnes som poskladal prve auta, novy Ceed", jasne ze je tam 54 robotov a 112 parov ruk, ja a este za mnou kontrola kvality a test jazda... Skoda toho no. Ja len ci nasi uz nelobuju za dalsiu automobilku pre Slovensko. Tak co Forde, videl si uz zlate srbske, rumunske rucicky?! Nieeeee....? a danove ulavy poznas?!

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  14. 02. 2019 19:32

až nastane tvrdý brexit tak jdem do píči všichni

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  14. 02. 2019 21:57

Mayová zkrátka neustoupí a raději potopí vlastní zem, aniž by dala lidem šanci o tom hlasovat ve chvíli, kdy už mají reálnou představu, co bude následovat po brexitu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 02. 2019 22:22

Mayova dostala vedro sra#ek od Camerona a jen cti X stoleti zvyklosti. Nove referendum by se mohlo stat nebezpecnym precedensem. Jeji snahy potapi predevsim nacionalisticka cast politickeho spektra. Cokoli vyjedna, nacionaliste a populiste odmitnou - v podstate jim je jedno, jestli brexit bude ci ne, oni chteji k moci. Myslim, ze podobne by to vypadalo i u nas. Ostatne staci se podivat, kdo a jak se stal prezidentem potazmo premierem

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  15. 02. 2019 10:44

To je pravda, ale v té kampani bylo mnoho nepravd a lží. Nehledě na to, že většina velkých obhájců brexitu už žije v Evropě. Na druhé straně doufám, že sešup Británie do sraček odradí část našich mamlasů, co o czexitu mluví...protože u nás by to mělo daleko drastičtější následky.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  15. 02. 2019 12:19

Těm kolonialistům to ze srdce přeju. Ti by měli chodit do konce věků kanálama a prosit za odpuštění za miliony zmařených životů po celé planetě. Nic jiného si nezaslouží.PS1: Jen jedna poznámka k tomu CZexitu. Byli jsme před EU, budeme i po ní. Každé impérium skončilo a skončí v prachu.PS2: Dokud budou lidé posuzovat svůj život v kontextu virtuálních peněz, tak se nikam neposuneme.

Odpovědět  |   | 
older  |  16. 02. 2019 12:09

...s těmi kolonialisty by měli kanály chodit i naši komunisté....

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  18. 02. 2019 19:11

Snahy Mayove potapi v prvni rade zrada proevropskych konzervativcu, kteri prestoze jejich nazor prohral v referendu nikdy BREXIT neakceptovali a jakoukoliv snahu o rozchod s EU uspesne sabotuji. Ve chvili kdy skoro polovinu hlasu maji Labouristi, kteri jsou samozrejme z principu proti vsemu jakozto opozicni strana, tak Mayova nema faktickou podporu v parlamentu pro jakykoliv navrh.Rozdeleni Velke Britanie pak samozrejme vyuziva Brusel k tomu, aby Britum vnutil podminky, ktere jsou naprosto neprijatelne a vyrazne horsi nez co EU ma vyjednano s tretimi zememi. No a s tim aby se po BREXITu stala z UK nesvepravna kolonie EU maji samozrejme zase problem ti britsti poslanci, kteri chteji silnou a nezavislou UK.To co mela UK samozrejme udelat je sjednotit se a pritlacit EU pri vyjednavani ke zdi realnou hrozbou tvrdeho BREXITu (ktery si zeme EU nemohou dovolit), ale to je v dnesni politicke situaci v Britanii podle vseho nerealne.

Odpovědět  |   | 
Zdenda  |  19. 02. 2019 13:37

Kromě pár výjimek, jsou ty názory hrozné. Jen doufám, že jsou to skutečně lidé, kteří nemají přehled o ekonomice jej v ČR, tak v celé EU. Je pouze 30 let po revoluci. Vrcholem všeho je dlouhé a nesmyslné hodnocení Ne321. Používejme selský rozum a nemusí tady fungovat ani vzdělání.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A