Jeste dodám, ze Shell V-power nafta ma bio složku zcela legálně nahraženou GTL složkou, takése jí říká syntetická nafta, je syntetizovaná z metanu (GTL = gas-to-liquid, plyn-na-kapalinu). Ma vyssi cetanové číslo, vyssi energi a nižší hustotu. Taky lepší "netuhnuti" v zimě, nepěnivost atd. Výsledná nafta má pak nižší spotřebu díky vyšší energii na litr a přes tu nižší hustotu (litr váží míň ale i tak obsahuje víc energie), lepší průběh hoření a dlouhodobě to nezasírá motor, plus pokud člověk měsíc nevyjedenádrž, nemápak v nádrži místo nafty margarín...
Stejně tak v-power benzin nemá ethanol, což je dost zásadní pro mojí historickou motorku vyrobenou v roce 1989 bez ůprav na zkousnutí lihu v palivu.
Pokud v ČR v-power stojí za starou belu, bude to pancovaním a tím, že jak jí nikdo netankuje, tak se v nádržích na benzínce převaluje měsíce, než j vyjedou, a i když nemá bio složku, každé palivo byť pomaleji degraduje, aditiva jsou prchavá, tudíž vyprchají atp, ale v Anglii kde žiju tankuju jak naftu tak benál jedine v-power.