Změna ve vedení u českého Audi

Do čela českého zastoupení značky Audi nastupuje David Liška, dosavadní ředitel marketingu této společnosti.
Změna ve vedení u českého Audi
Třicetiletý inženýr David Liška nahradí v čele společnosti – divize dosavadního ředitele p. Martina Klepněte pro větší obrázekArendarčíka, který nastupuje na vyšší pozici v rámci Audi AG. David Liška vystudoval elektrotechnickou fakultu Západočeské university a po absolutoriu nastoupil v roce 1994 do automobilky Škoda, v jejímž rámci začal v roce 1996 pracovat v oddělení produktového marketingu Audi/Volkswagen.

Po vyčlenění dovozu Audi/Volkswagen do společnosti Volkswagen Import Group v roce 1998 pokračoval v práci v divizi Audi.

Své jmenování komentoval David Liška takto: „V tuzemském týmu Audi působím už Klepněte pro větší obrázekřadu let a dovedu dost dobře odhadnout co mne v nové funkci čeká. Je to pro mne výzva a jsem přesvědčen, že své zkušenosti z předchozích let zúročím při dalším posilování pozice značky na českém trhu.“

Mezi záliby Davida Lišky patří cestování, protože rád poznává nové kraje a sport, zejména lyžován a tenis. „Velmi mne zajímá i motoristický sport, sleduji zejména okruhové a soutěžní šampionáty a jsem rád, že velmi často vidím na stupních vítězů piloty automobilů Audi.“, dodává ke svým zálibám David Liška.

V nové pozici přejeme Davidu Liškovi hodně úspěchů a věříme, že dosáhne svého cíle posílení pozice značky Audi na českém trhu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků