Změna ve vedení Mazda Motor Europe

Mazda Motor Europe dnes oznámila, že Masahiro Moro byl jmenován novým Vice-Presidentem pro marketing. Moro-San, který v současné době zastává pozici Vice-Presidenta pro produktový marketing, převezme pozici od Steva Cootese, který vedl evropský marketingový tým od května roku 2002 a který bude nově zastávat pozici ředitele evropských operací pro Land Rover.

Moro-San pracuje pro Mazdu od roku 1983 a k Mazda Motor Europe přišel v březnu 2004 jako Vice-President pro vybrané trhy a pro maloobchod. Dříve zastával vedoucí pozice v prodeji a marketingu v Hirošimě, včetně dvouleté zkušenosti jako General Manager divize Global Marketing Mazda Motor Corporation.

“To, že se naše poselství Zoom-Zoom za poslední čtyři roky zapsalo do myslí Evropanů je do značné míry zásluhou práce a vysokého nasazení ze strany Steva Cootese,” řekl James Muir, President a CEO Mazda Motor Europe. “Jeho iniciativy v oblasti marketingu byly důležitým faktorem pro znovuzrození značky Mazda v Evropě a pro úspěch, který následoval. Děkujeme mu za jeho práci a přejme mu všechno nejlepší. Jeho nástupce, Masahiro Moro, je důležitým členem evropského vedoucího týmu již více než dva roky a jsem si jistý, že bude pokračovat v budování pozice značky v Evropě v pozitivním duchu a s úspěchem.”
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků
Minitest Volvo S90 D4 Polestar: První Volvo z Číny je tady!

Volvo S90 D4 Polestar (minitest)

Otestovali jsme Volvo S90 s prostřední dieselovou motorizací. Vyplatí se tovární "tuning" od Polestar?

9.  1.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků