Změna ve vedení koncernu Daimler již oficiálně. Nováčka čekají velká rozhodnutí

Dieter Zetsche opouští po třinácti letech vedoucí pozici ve společnosti Daimler. Na jeho místo nastupuje neméně ostřílený kolega, kterého čeká spousta práce.

Skupina Daimler má za sebou opravdu velký den. Při výročním zasedání totiž volili novou strukturu společnosti, která nakonec vyústí ve velké změny. Daimler se chce nyní více zaměřovat na udržitelnost společnosti a zaměřit se na nízkoemisní automobily. Redukce emisí je tématem těch nejžhavějších diskuzí a podle společnosti je třeba se na to nyní co nejvíce soustředit.

BMW a Daimler oznamují spolupráci. Vrhnou se na vývoj autonomních technologií

BMW a Daimler oznamují spolupráci. Vrhnou se na vývoj autonomních technologií

Tím nejzajímavějším je ale změna ve vedení, která je nyní již oficiální. Dieter Zetsche totiž zcela uvolnil místo Olovi Källeniusovi. Jeho nástupce bude pokračovat v práci svého předchůdce a starat se o jádro automobilek v tomto koncernu. Jedno z prvních velkých rozhodnutí bude, zdali se zachová spolupráce s aliancí Renault-Nissan.

„Vytvořili jsme velmi silné zázemí pro budoucnost naší společnosti a připravili ji na velký úkol: Transformaci automobilového průmyslu. Za tímto účelem jsme zahájili největší změnu v naší historii. Změnu, která zahrnuje naše produkty, technologie, obchodní model i firemní kulturu,“ prozradil Zetsche při zasedání.

Mercedes nám ukázal ultrabezpečné auto příštích 10 let. Řidič už nebude potřeba

Mercedes nám ukázal ultrabezpečné auto příštích 10 let. Řidič už nebude potřeba

Co všechno to pro společnost znamená se dozvíme nejspíš už v následujících týdnech. Hodně se spekuluje o tom, co bude se Smartem a kam vlastně bude směřovat automobilka Mercedes. Jedno je ale jisté – čeká nás záplava elektromobilů.

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

včera | Jan Mička | 79 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 22 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků