Zdroj:  Bazoš.cz

| Zdroj: Bazoš.cz

 Zdroj:  Bazoš.cz

| Zdroj: Bazoš.cz

 Zdroj:  Bazoš.cz

| Zdroj: Bazoš.cz

 Zdroj:  Bazoš.cz

| Zdroj: Bazoš.cz

 Zdroj:  Bazoš.cz

| Zdroj: Bazoš.cz

 Zdroj:  Bazoš.cz

| Zdroj: Bazoš.cz

 Zdroj:  Bazoš.cz

| Zdroj: Bazoš.cz

 Zdroj:  Ráj veteránů

| Zdroj: Ráj veteránů

 Zdroj:  Ráj veteránů

| Zdroj: Ráj veteránů

 Zdroj:  Ráj veteránů

| Zdroj: Ráj veteránů

 Zdroj:  Ráj veteránů

| Zdroj: Ráj veteránů

 Zdroj:  Ráj veteránů

| Zdroj: Ráj veteránů

 Zdroj:  Bazoš.cz
 Zdroj:  Bazoš.cz
 Zdroj:  Bazoš.cz
 Zdroj:  Bazoš.cz
12
Fotogalerie

Zlodějna, nebo reálná hodnota? Za tuto Škodu 450 chce prodejce 2 miliony, s cenou pohnout nehodlá

Zatímco ve světě frčí meziváleční veteráni a youngtimery, v Česku i nadále rostou na popularitě socialistické vozy.

Může za to především nostalgie, že se vozy značky Škoda vyrobené za socialismu staly velmi ceněnými veterány. Dříve zcela obyčejné vozy dnes bourají tuzemské aukce a z cen u inzerátů se občas nestačíme divit. Je to ale jednoduché, protože ty děti, které dříve seděly na zadních sedadlech stodvacítky svých rodičů nebo prarodičů, jsou teď dospělí a mají peníze. Tak proč si nezavzpomínat, že?

A tak se ceny socialistických veteránů šroubují výš a výš. Asi každému je jasné, že samotná auta zas takovou hodnotu nemají, však pěkná Škoda 110 R dnes stojí podobné peníze jako mnohem výkonnější, lépe postavené a pro řidiče hodnotnější vozy ze zahraničí. Pro cizince je to ke kroucení hlavou, ale mnozí Češi proto prostě mají pochopení.

Stejně tak je tedy možné, že svého nového majitele najde zanedlouho také tato Škoda 450 z roku 1958 po renovaci. Autu sedí všechna čísla, podle majitele všechno funguje jako nové a je na bílých polských značkách. Cena ale činí 2.000.000 Kč a dle prodejce je pevná. Je to moc i na Škodu 450? No, na německé inzerci je jedna 450 za necelý milion korun a nevypadá špatně.

Pokud ale oželíte typ 450 a skousnete moderní Felicii, je právě na české inzerci opravdu nádherný kousek v červené barvě na 1.099.000 Kč, která má od renovace najeto teprve 160 kilometrů a čeká na vás v teplé garáži. Ano, pořád je to ale stejná cena jako za pěkný Chevrolet Corvette C3 nebo vynikající Porsche 944.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud