Zlodějna, nebo reálná hodnota? Za tuto Škodu 450 chce prodejce 2 miliony, s cenou pohnout nehodlá

40 komentářů

redrosterlittle
17. července • 7:28

To máte jako u Bitcoinu. Cena vyhnaná poptávkou, jinak je to "nic".

miky
1. června • 22:13

Staré krámy patří do muzea nebo do šrotu.Feldu jsem neměl,ale 110R jo.To byl coupé šrot na podvozku Š100.Hnilo to jak kompost.

Elektrofans
28. května • 16:25

Otázka v nemenovanom showroome Škoda: Máte Škodu 450?
Odpoveď v nemenovanom showroome Škoda: Je nám ľúto ale 60 rokov neprišli a už asi neprídu.

VDC
24. května • 11:00

Až vymřou pamětníci bolševika, ceny těchto popelnic dramaticky spadnou. To není Jaguar nebo Ferrari. Cenu šroubuje akorát čs. nostalgie, mimo naše hranice to cenu nemá.

Roman Orlík
21. května • 12:01

Když může dát někdo 3 miliardy za starý Mercedes, tak proč by někdo nedal 0,15 % z této částky za zajímavého veterána bez elektronických blbinek.

R
20. května • 20:39

Jsou auta a motorky, která jsou v CZ aktuálně akční …třeba takový velorex nebo jawa 350/634 dáte to na mobile a nikdo…u nás se to prodá…Felicia, erko a pár dalších včetně Tatry mají i evropskou hodnotu, ale 2 mio za tohle bych nedal, 911 nebo Eleanora kdyby byla to by bylo …

Petr
20. května • 19:32

Dementnejsi titluk uz vymyslet nesel. O cene zbozi rozhduje poptavka, nikoliv zavistivy hloupy autor Autorevue.

Net
20. května • 14:26

Pokud to někdo koupí, tak to je reálná hodnota. Poptávka, nabídka, však to znáte.

jenicek54
20. května • 6:19

chtít může

Kuk Vykuk
20. května • 1:49

Ten titulek psala nějaká socka.

Kuk Vykuk
20. května • 1:48

Je úplně jedno kolik za to chce. Cena bude taková kterou někdo zaplatí.

Leo
20. května • 1:08

Já bych za to nedal ani 50000Kč. Popelnice

Michaels
19. května • 18:33

Tedy nadpisem jste se degradovali na úroveň Blesku :(
Jaká zlodějina? Zlodějina je cena bezínu za 47,- ale tohle je soukromé auto a dost hloupé a ubohé nazývat dotyčného zlodějem :(

Znalec
20. května • 23:37

Je to vergl,ostatnè jako všechna auta za té éry.Zrovna toto jsem mèl.Jo sranda s tim byla,ale hodnotu to nema.To golf,nebo audina z osmdesàtek či devadesatek je plnohodnotné kràsné auto a hlavně na ježdění.tohle ne.Nebrzdí,nezatàčí,žere,kroutí se,spotřeba oleje,a v zimě to nejede.O ničem. Ta felda je dobrá a hezká, tak za dvě kila jako vzpomínka jak se nemaj dělat auta.2 míče je zhovadilost a kdo to dá tak ty penìze sere..

Spinakr
19. května • 21:07

Benzin za 47 Kč není zlodějina. Když nemáš na banány, tak se zbav opičky.

Lopata ze Strakovky
19. května • 21:51

Myslis banany ze statniho cepra prodavane starnim eurooilem? To by byl stat blazen, kdyby prodaval levneji. Snad jen plyn se da koupit jeste draz, nez za 25kc z burzy. Ale to umi jen ministri.

20. května • 10:53

Že by stát šel pod náklady a zisk, a tím porušoval zákon? To dovede vymyslet jen Lopata ze Strakovky.

Lopata ze Strakovky
20. května • 22:43

Pod naklady? Prihledneme-li ke kurzu koruny a cene ropy vuci cene phm v porovnani s lety drivejsimi bys to mohl vysvetlit. Ja za strakovku muzu rici, ze marze jsou ok. A i kdyz jsou vysoke, tak nejsou ok. A i kdyz nejsou ok, tak se s tim neda nic delat. A i kdyz se s tim neda nic delat, tak snizime zatez o korunu padesat. A i kdyz snizime zatez o korunu padesat, tak se nic nezlevni, protoze se zdrazilo. A i kdyz se zdrazilo, tak marze jsou ok. Chapes?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
21. května • 8:46

Jestli jsi to nepochopil, pak ti nemá smysl cokoli vysvětlovat.
A jelikož Čepro je akciovka, musí se řídit zákony jako každá jiná firma. A jedno takové ustanovení říká, že nesmí poškozovat akcionáře, jiná hovoří o nekalé soutěži... To tě neučili? No, proto jsi pořád jen lopata.

homer
20. května • 13:53

Nouzovej stav pokreje, snad kromě vraždy, cokoliv.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
21. května • 8:42

Nouzový stav má přesně daná omezení na co se vztahuje, a tohke tam uvedeno není.
Nouzový stav fakt není to, že si stát může dělat, co se mu zlíbí, a porušovat zákon.

homer
22. května • 18:28

Tak znovu: nouzový stav je defacto zhasnuto. Dejure je všem k smíchu.

Michaels
19. května • 21:46

Hahaha ... vtipe vylez. Já ale nikde nepsal, že na to nemám....

Mirek St
19. května • 17:13

Redakce si “tak nejak” nevsimla, ze uz tricet let na uzemi Ceske republiky nefunguje Statni cenova komise a ze o neco malo let tu funguje trzni hospodarstvi, aneb kapitalismus. Majitel jakekoliv veci ji muze klidne vystrcit na netu s jakoukoliv cenovkou a nikdo na to nemuze rict ani “popel”…
A nazyvat prodej veci, ktera nebyla ukradena, zlodejnou?! Jemne receno, hlavne z obavy na zasah administratora, traparna….

Hulk
20. května • 8:30

Souhlas, to je žurnalistika jak za bolševika a navrch ještě s pravopisnými hrubkami za které by se styděl i žák zvláštní školy.

VÁCLAV
19. května • 17:50

Taky mě praštil do očí ten idiotskej titulek. Jako by redakci bylo něco do toho, kdo co za kolik prodává.

JK
19. května • 15:52

Subjektivní teorie hodnoty je teorie hodnoty, která podporuje myšlenku, že hodnota zboží či služby není určena žádnou inherentní vlastností zboží či povahou poskytované služby, ani množstvím práce potřebné k výrobě zboží či poskytnutí služby, ale místo toho je hodnota určena významem, který individuální jedinec klade na zboží a čerpání výhod z koupených služeb pro dosažení svých požadovaných cílů.Moderní verzi této teorie vytvořili nezávisle a téměř současně William Stanley Jevons, Léon Walras a Carl Menger na konci 19. století.

JAC
19. května • 21:03

Popsáno sice odborně, vědecky, ale já bych se raději přidržel citace Vlasty Buriana z jedné komedie.
"chtít může, jen jestli mu to někdo dá"

JK
20. května • 11:52

Je to jen první odstavec z wiki, nechtělo se mi vlastními slovy. :D Nicméně teorie subjektivní hodnoty je jeden z faktorů, proč nejsme za 20leté auto ochotni dát víc než 40tis, ale za 60leté už dáme klidně i ty 2miliony. Atp. Respektive, že míra ochoty vysolit za něco ranec se neodvíjí od nákladové hodnoty daného produktu, ale od naší potřeby/pocitu, že to potřebujeme. Iphone je taky cenově neuvěřitelně předražená hračka, ale pro jeho kupce není cena důvodem si jej nekoupit. Navíc dneska dát 2mega inflačních bezcenných korun za tuhle tyrkysovou divošku může být pro někoho výhledově poměrně racionální uložení peněz. Takže se k tomu dá přistupovat různě. Ale já kdybych měl teď 2mega jen na útratu, tak koupím byt, nebo garáž, nebo bitcoin. Komoušské škodovky jsou dost riziková investice, protože je to taková technicky bezcenná lokální nostalgie.

JAC
20. května • 12:07

Mě je to jasné, nemám s tím nejmenší problém. Jen že, mým odhadem 90% lidí na otázku "co je to cena" není schopno odpovědět, nebo odpoví stylem, že je to ono číslo napsané na cenovce.

Adamantium
19. května • 14:39

Ona je renovace a renovace. Byl jsem u známého a ten si jednu Felicii nechal renovovat. Ti pánové, co se tomu věnují, vše rozebrali do posledního šroubku. Pokud byl jakýkoliv šroubek/díl zničený, pokažený, byl opraven nebo byl úplně nově vyroben. To auto je ve stavu, jako by vyjelo právě z fabriky. Má to na bílých značkách s certifikátem majitele, ale jezdit s tím nebude, má to doma vystavené a jízdou by se mu to prý znehodnocovalo. Za tu renovaci (nebo chcete-li postavení nového auta) dal přes 3 miliony. Takže pokud je to auto z inzerátu děláno podobným způsobem, proč ne, kupce si to jistě najde..

homer
23. května • 11:15

U veterána má největší hodnotu původní stav, všechno co na něj vyrobíš dodatečně, byť dokonale, snižuje hodnotu historickou. To že pán nechal za každou cenu uvést stroj do stavu "jako novy" nic neznamená.

Adamantium
11. července • 21:42

Já nesoudím, jen popisuji stav věci a myšlení některých lidí.. Pro něj to tu hodnotu má a to je důležité..

brk77
19. května • 13:40

Naprosto zbytečná polemika. Jestli mu za to ty dva míče někdo dá, tak to tu hodnu má, když nedá, tak prostě nemá.

úvaha
19. května • 11:01

Pokud by to někdo chtěl koupit třeba 3 miliony, tak stejně z cenou nepohne, a ten 1 milion navíc odmítne? :-)

homer
19. května • 10:50

Cena těhle verglů nikdy neklesne, nový už se neobjeví. Při inflaci 30% ročně budou brzo i dva míče málo.

buds
19. května • 12:56

Tou neklesající cenou bych si tak jistý nebyl, protože tohle je silně lokální záležitost hnaná navíc ještě živou nostalgií, až tady nebudou generace, které na to vzpomínají od svých rodičů nebo prarodičů, taky většina těchto aut ztratí hodně na ceně - ještě tak možná ta Felicia nebo erko si hodnotu uchovají, protože to byla pěkná auta i esteticky, ale všechny ty běžné hundrtky a 120, které jsou dnes vyhnané nahoru budou padat...

k.ik
19. května • 9:12

každé zboží má svého kupce

Harry
19. května • 8:59

ŠKODA 450 měla přední nápravu jako Spartak, s příčným listový pérem a s pákovými tlumiči. Zelený vůz na fotkách je Felicia a ne Škoda 450

Mirek
19. května • 8:48

”děti seděli"…. gramatika sténá bolestí!

Doporučujeme

Články odjinud