Zloději v akci: Audi S8 byl v roce 2009 nejohroženější vůz v USA

V roce 2009 vévodila prodejním žebříčkům ve Spojených státech Toyota Camry, tento vůz se také nejčastěji kradl. Ale když se podíváte na žebříček vozů, po kterých v tomto roce zloději nejvíce „toužili“, tak to bylo jinak.

V právě vydaném žebříčku deseti nejohroženějších vozů za rok 2009 se na prvních místech umístily vozy Audi S8 (poměr 8.81 ukradených vozů na 1000 vyrobených), Ford Shelby GT500 a BMW M5.

O čem to svědčilo?

Že zloději toužili po krásných, silných, nadupaných strojích. A to, že v absolutních číslech odcizených vozů nepředstihly vítězící Toyotu Camry či Hondu Accord, mělo jednoduchý důvod: tolik těch drahých krasavců zase na ulicích a veřejných parkovištích nestálo. 

Klepněte pro větší obrázek 
1. místo: Audi S (8,81 ukradených vozů na 1000 vyrobených)
 Klepněte pro větší obrázek
2. místo: Ford Shelby GT500 (8,61 na 1000)
 Klepněte pro větší obrázek
3. místo: BMW M5 (7,58 na 1000)
 Klepněte pro větší obrázek
4. místo: Dodge Charger (6,47 na 1000)
 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
5. místo: Honda S2000 (5,6 na 1000), 6. místo: Mitsubishi Galant (5,11 na 1000)
 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
7. místo: Chrysler 300 (4,57 na 1000), 8. místo: Infiniti M35/M45 (4,32 na 1000) 
 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
9. místo: Cadillac STS (4,28 na 1000), 10. místo: Mercedes CL (3,91 na 1000)
 

 

 

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků